Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Go Foggy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Go Foggy

    Goede Ducati 996(RS) circuitmotor, met extra's!

    Ducati 996SP! circuitmotor. (rs in titel is onjuist) VERKOCHT
  2. Go Foggy

    Gevonden nabij Leeuwarden: nummerplaat 86-MF-LN!!!

    Vandaag gevonden vlak buiten Leeuwarden, te weten spoorwegovergang, straatnaam Alddiel (spoorovergang tussen GroeneSter en Hemrik), en meegenomen naar mijn huis. Motor kentekenplaat "86-MF-LN" !!! Plaat is door eigenaar af te halen bij mij thuis, svp even persoonlijk berichtje doen...
  3. Go Foggy

    Diverse banden, slick, profiel, weg meest 180/120 maten

    zie laatste bericht voor de nog aanwezige voorraad!!
  4. Go Foggy

    Wie gaan er 1e Pinksterdag naar Viva Italia TT-Assen?

    1e Pinksterdag 8 juni aanstaande (Pinksterzondag) organiseert men weer Viva Italia op het TT-Assen circuit, ook motoren van Italiaanse makelij zijn hier weer rijkelijk vertegenwoordigt. Wie gaan hier allemaal naar toe en hoe?
  5. Go Foggy

    Spamtopics van Go Foggy gaan op slot

    .....
  6. Go Foggy

    .......

    [xx
  7. Go Foggy

    I......

    [x
  8. Go Foggy

    Banden, 2x 120 en 1x 190 maten...

    verkocht
  9. Go Foggy

    Getest, onbekende banden (ook op het circuit)

    Laat ik mijn verhaal als volgt beginnen.... Kijk, ik ben een Fries, nou worden Friezen door de 'grote boze buitenwereld' over het algemeen als vrij eigenzinnig betiteld en een stadse Fries als ik zelfs als zijnde ronduit dwars. Uiteraard is dat helemaal niet waar(....) Als men dan algemeen...
  10. Go Foggy

    Stersessies - Landelijke Motordag Assen op 21 April a.s.!

    Ter overname tegen kostprijs (€114,-) aangeboden: Twee Stersessies tijdens de Landelijke Motordag op Assen, 21 april 2013. Tijden zo ergens rond 11:00u en even na 12:00uur (moet ik nog even precies nakijken, maar volgt hier dan) * interesse is PB sturen !!
  11. Go Foggy

    Ducati Topic #104, ballen uit de broek perikelen!

    Hét Ducati topic, deel #104 - Ballen uit de broek perikelen! Welkom en veel plezier in dit topic!! Voorwoord van de topicstarter: Seizoen 2012 loopt naar zijn eind. Er worden racers verkocht, wegmotoren wisselen eveneens veelvuldig van eigenaar en diverse ducati's staan inmiddels alweer...
  12. Go Foggy

    Banden, banden én nog meer banden... 120/180/190...!

    zie nieuwe add voor nieuwe bandjes....
  13. Go Foggy

    WANTED: 1098 velgen tbv regenbanden

    Zoek dus 1098 (S SF R) velgen voor regenbanden tbv m'n racer (naar ik begreep passen MTS1200 en Streetfighter velgen ook)...... Hoeven niet persé smetteloze qua lak te zijn, moeten wel goed en recht zijn en het liefst compleet met de (voor)schijven. * reactie graag per Persoonlijk Bericht!
  14. Go Foggy

    Ducati Topic #103, Waar Ducati's op stal staan!

    Hét Ducati topic, deel #103 - Waar Ducati's op stal staan! Welkom en veel plezier in dit topic!! Voorwoord van de topicstarter: De racedagen 2012 zijn voorbij, enkele van onze beruchte toppers hebben zonder uitzondering zeer succesvol meegedaan aan de Ducati-klasse tijdens de RACE OF...
  15. Go Foggy

    2x gebruikte bandensets 120 / 180maten, zie tekst!

    set I, 25euro voor deze set: VERKOCHT! Set II komt tzt in een andere add terug....
  16. Go Foggy

    Ducati spullen, 749 999 748 916 996 998 + pakken (opruiming)

    Opruiming Ducati spullen...... Deze gedateerde add stopgezet, wordt tzt vernieuwd!!
  17. Go Foggy

    Ducati Topic #102 - Sportief de Herfst naderen!

    Hét Ducati topic, deel #102 - Sportief de Herfst naderen! De dagen worden korter, de zon neemt in zonkracht af, Ducatisten gaan er dan harder dan ooit tegenaan! Ritjes met de geliefde Ducati worden er (vanzelf) volop gereden. De een steekt zijn/haar energie enthousiast in een project. Een...
  18. Go Foggy

    Nieuwe Dunlop Qualifier 120/180 maten, 190,- (setprijs!)

    Bied aan een nagelnieuwe set(s) Dunlop Sportmax Qualifier'11, stoppels en stickers er gewoon op, rechtstreeks nieuw uit droge donkere bandenopslag... De maat = 120/70-ZR17 & 180/55-ZR17. €190,-! (obv ophalen, versturen alleen binnen NL, €12,-, montage niet mogelijk) Interesse = liefst...
  19. Go Foggy

    Bandjes 120/180 (Pirelli SC)

    Bandjes... Pirelli Super Corsa (Pro), 1 circuit-uur oud (Viva Italia, niet al te snelle Assen sessies) oud, oa voorrijden/demorace. 120-70-zr17 & 180-55-zr17, zijn dot10 en sc2. Alleen als set, xx,-euro (ex xx,xx verzenden) VERKOCHT!!
  20. Go Foggy

    Wie wil zijn/haar circuitdag kwijt ?!?

    Circuitdagje Assen verkopen? Zoek tenminste 2 tot 5 sessies (groep ervaren, snel e.d.), uiteraard liefst voor een wat schappelijker prijs... (alleen interesse in dagje voor de 15e juli aanstaande) aanbieden graag per Persoonlijk Bericht! Greetz, GF Duc996
  21. Go Foggy

    15 Juni, Gevraagd plek Sportrijders of Sportgridtime

    Hey, Wie heeft er 2 tot 3 sessies over? (Of gewoon de hele dag, wellicht voor een prijsje ;) ) Aanbieden svp per persoonlijk bericht incl rijtijd(en) / prijs..... Greetz :W
  22. Go Foggy

    Kom met je Italiaan aan VIVA ITALIA meedoen, 27 mei a.s!!!!

    HEB JE ALTIJD AL/WEER EENS WILLEN RIJDEN OP HET TT-CIRCUIT VAN ASSEN?!!? Dan is dit je kans, er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar voor aanstaande zondag 27 mei. Er wordt achter een Marshall gereden in groepen variërend van beginner tot gevorderd en er is een Demo-race voor...
Terug
Bovenaan Onderaan