Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Patser
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Waar motortrailer te huren in het Gooi ?

    Wij gaan vanaf 15 mei lekker een weekje op vakantie naar zuid Frankrijk en willen twee motoren meenemen. Echter de motortrailer bij Kuperus-verhuur in Hilversum blijkt in reparatie te zijn en ze weten niet of die op tijd klaar zal zijn. Verder ken ik geen zaak in de buurt die een motortrailer in...
  2. P

    Waar Knipperlicht relais voor ZX6R '02 ? SPOED !

    Kan iemand mij snel vertellen waar het knipperlichtrelais zit voor de ZX6R '02 ? Ben namelijk undertail aan het inbouwen... Als ik m'n knipperlicht aanzet, dan hoor ik niks...Dus dat trucje werkt helaas niet :( Waar waar waar ???
  3. P

    Nog 8 levens te gaan..... Als ik een kat was.

    Vandaag was ik lekker terug naar huis aan het rijden op m'n motortje :] Rij ik buiten de bebouwde kom door het bos lekker sportief dus zegge 120km/h. Komt er ineens uit de bosjes een auto de weg op !!! AAAARRRRRGGGHHHHH !!!!! Ikke Vol in de ankers, maar zag dat ik dat never nooit op tijd zou...
  4. P

    Onderhoudsboekje ZX6R ?

    Kort vraagje, net een 1000 km beurt gehad en vergeten een "onderhouds" boekje mee te nemen volgens hun. Echter thuis gezocht, maar ik had alleen maar een instructieboekje gevonden met daarin wel een kaart voor periodiek onderhoud. Echter volgens de dealer zou dat niet de juiste zijn...
  5. P

    Uitlaat met de mooiste sound voor zx6r ?

    Ik wil straks op de motorbeurs in Utrecht andere uitlaat kopen voor mijn zx636r van 2002. Het belangrijkste voor mij is het geluid, prestatie maakt me niet uit, die motor gaat voor mij toch hard zat. Aangezien ik ze niet eerst kan uitproberen, moet ik van tevoren eens informeren bij jullie ;)...
  6. P

    Even voorstellen..

    Dag allemaal, ik ben Paul en ik heb sinds kort m'n motorrijbewijs en heb zojuist een nieuwe motor aangeschaft en ik doe mijn best om iedereen in Hilversum dat te laten weten }) en dit is mijn nieuwe aanwinst 8-)
Terug
Bovenaan Onderaan