Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: soesbabe
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. soesbabe

    Het Honda CBR900RR Fireblade Topic deel 100 Soesbabe's Party

    *D I PROUDLY PRESENT YOU *D *O* *O* 900RR-topic Deeltje 100 Soesbabe's Party *O* *O* Waar het in 1992 allemaal mee begon, de introductie :} Motormeuk - Filmpje: Fireblade introductiefilmpje 1992 Het interview met de vader des FireBlades :} Tadao Baba -...
  2. soesbabe

    stekkertje fireblade 900RR '95 voor in spanningsregelaar

    ik ben op zoek naar het stekkertje voor mijn fireblade 900 RR 1995 dat in de spanningsregelaar gaat.... of heeft iemand ideeen om het anders te omzeilen, wel een solide en veilige oplossing graag.... stekkertje schijnt nergenst los te koop te zijn en bij sloopzaken niet aanwezig...
  3. soesbabe

    gratis af te halen, duozit voor srad 600r '98

    wegens inruilen srad ben ik blijven zitten met het duozitje... dus gratis af te halen.... mzzl :W
  4. soesbabe

    He hallo, een nieuwtje om de hoek...

    He goeienacht.... Zal me even voorstellen, mijn naam is saskia, ben 33 jaar en ben bezeten van snelle motors, de racers... Heb sinds mijn achtiende mijn motorrijbewijs en krijg het warm als ik er een zie rijden en mijn hart slaat op hol....haha... Heb drie verschillende motors gereden, een...
  5. soesbabe

    Fireblade 900RR te groot voor mij?

    W il graag reacties horen over de fireblade 900rr... Tis een droompje die ooit te hebben....maar iemand melde mij dat 1.69 toch echt te klein was voor deze bike...ik denk dat ik hem wel kan hendele..maar hoe zijn de ervaringen.. Laat me ff weten....
Terug
Bovenaan Onderaan