Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: VerteX
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. VerteX

    Nieuwe bike lift haken en blokken voor de RS-17

    Wegens overcompleet een nieuwe set haken en rubberen pads. Allen schikt voor de Bike Lift RS-17 achterbok. De SAF-10 haken zijn nieuw en ongebruikt. De SBG-10 daarvan blijft 1 rubberen pen wat hangen in het draaiende kokerprofiel, dit valt denk ik zelf op te lossen door deze even uit elkaar te...
  2. VerteX

    Bike Lift KTM bobbins M10 NIEUW met haken

    Wegens overcompleet een nieuwe set haken en bobbins voor o.a. KTM met als draaddiameter M10. Geschikt voor de Bike Lift RS-17 achterbok. Set bevat NAM10K en SAF-10N haken, de nieuwwaarde is ongeveer 30 euro. Prijs is 18 euro en voor 24 wordt het verzonden. De set kan worden opgehaald in Schiedam.
  3. VerteX

    Te koop: Lagertrekkerset 8mm tot 58mm gereedschap

    Te koop aangeboden binnenlagertrekkerset 15 delig van 8mm tot 58mm. Ik heb de set speciaal gekocht ter verwijdering van een klein lagertje in een holle as. Helaas heb ik de kleinste lagertrekker licht moeten bewerken om erbij te komen. De klus is geklaard en de set is nu overbodig, verders...
  4. VerteX

    Afstellen Mikuni BS 34 (CV)

    Heren, Ik heb een yamaha sr 250 waarvan ik de carburateur wil afstellen, het gaat om een mikuni BS 34 met het CV systeem. Er zitten 2 afstelmogelijkheden op met betrekking tot het stationair toerental. De eerste is de stationair mengsel schroef en de tweede is de afstelschroef van de...
  5. VerteX

    Honda CBR 1000 RR 2005 onderdelen (Repsol)

    De Honda spullen zijn van een maat van me, namens hem doe ik het onderstaande in de verkoop. Waar geen prijs bij staat is bieden ! Spullen van een Honda CBR 1000 RR PC 57 uit 2005 Nieuwe onverknipte kabelboom € 80 2x voorremschijven (schadevrij) € 150 1x achterremschijf...
  6. VerteX

    MFMM 3 mei 2015 - Verzamelpunt A12 ''De Andel''

    De seizoens opener van 2015, zoals elk jaar verzamelen we bij het tankstation ''De Andel''. De meeting is voor iedereen uit omgeving Gouda, Alphen, Leiden en alles wat daarbij ligt! Voor veel rijders is Tankstation "De Andel" aan de A12 een punt waar men langskomt. Vorige jaren werd er ook...
  7. VerteX

    Honda CBR 600F 1992 blokwissel met CBR 1000 RR 2005 blok

    Allen, Een maat van me heeft een Honda CBR 600F - PC25 uit 1992. Deze motor heeft zoals op de foto's is te zien een schuivertje gemaakt op het circuit. Nu heeft hij ook nog een CBR 1000 RR - PC57 blok liggen uit 2005. Wij willen het 1000 blok gaan inbouwen, en de CBR nieuw leven inblazen...
  8. VerteX

    MFMM 7 september - Verzamelpunt 'De Andel'

    De laatste MFMM van 2014, zoals elk jaar verzamelen we bij het tankstation. De meeting is voor iedereen uit omgeving Gouda, Alphen, Leiden en alles wat daarbij ligt ! Voor veel rijders is Tankstation "De Andel" aan de A12 een punt waar men langskomt. Vorige jaren werd er ook vanuit Den Haag...
  9. VerteX

    Honda VFR 800 FI 1999 - Schokdemper gezocht

    Gezocht, Honda VFR 800 FI schokdemper van 1999. De demper moet nog wel naar behoren werken, een springkussen heb ik al :)
  10. VerteX

    Velorex 700 span project

    Hoi allemaal, sinds vorige week ben ik eigenaar geworden van een losse zijspan. Na 5 jaar motorrijden is het dan eindelijk tijd geworden om het span rijden te proeven. Het is een Velorex 700 geworden die ik voor een mooi bedrag kon overnemen, de bedoeling is om een motor erbij te kopen en zo...
  11. VerteX

    MFMM 8 sept 2013 - Verzamelpunt A12 ''De Andel''

    De laatste MFMM van 2013, zoals elk jaar verzamelen we bij het tankstation ''De Andel''. De meeting is voor iedereen uit omgeving Gouda, Alphen, Leiden en alles wat daarbij ligt ! Voor veel rijders is Tankstation "De Andel" aan de A12 een punt waar men langskomt. Vorige jaren werd er ook...
  12. VerteX

    Yamaha XT 600 - overmaatse zuiger slijtage controleren

    Ik heb een yamaha xt 600 3tb uit 1992 - 2KF 3AJ00, na het slecht lopen door olieverbruik heb ik de boel open getrokken. De cilinderboring is 97mm ( 2mm overmaat ) en de zuiger is 200. Nu wil ik dus controleren of de zuigerveren / olieschraapveer is versleten. Maar kan ik de waardes in het...
  13. VerteX

    MFMM 12 mei - Verzamelpunt A12 ''De Andel''

    De 1e MFMM van 2013 is bekend, zoals elk jaar verzamelen we bij het tankstation. De meeting is voor iedereen uit omgeving Gouda, Alphen, Leiden en alles wat daarbij ligt ! Voor veel rijders is Tankstation "De Andel" aan de A12 een punt waar men langskomt. Vorige jaren werd er ook vanuit Den...
  14. VerteX

    MFMM 2 sept - Verzamelpunt A12 ''De Andel''

    Over een paar dagen is het weer zover, de laatste MFMM van 2012 :] De meeting is voor iedereen uit omgeving Gouda, Alphen, Leiden en alles wat daarbij ligt ! Voor veel rijders is Tankstation "De Andel" aan de A12 een punt waar men langskomt. Vorige jaren werd er ook vanuit Den Haag en...
  15. VerteX

    MFMM 6 mei 2012 - verzamelpunt tankstation De Andel

    het is kortdag, maar ik zag er nog geen topic over. de tekst is van KuikenXXL ( hopelijk vind hij het niet erg ? ) Voor iedereen uit omgeving Gouda, Alphen, Leiden en alles wat daarbij ligt ! Op zondag 6 mei is het weer zover; de Motor-Forum Megameeting! Voor veel rijders is...
  16. VerteX

    Enduro velgen + banden Yamaha XT 600 3TB

    Beste mede forummers, ik ben opzoek naar yamaha XT 600 3TB enduro velgen met goede banden, de velgen moetten recht en niet afgetrapt zijn. en er hoeven niet specifiek schijven op te zitten maar dit mag uiteraard wel. Als iemand nog iets heeft liggen hoor ik dit graag via een reactie of PM...
  17. VerteX

    co2 meter te huur gevraagd

    Beste mensen, ik wil de co2 meten van mijn Ducati, wie is in het bezit van een co2 meter in de buurt van Rotterdam ? uiteraard is een kleine vergoeding geen probleem, alvast bedankt :W
  18. VerteX

    DCN - Ducati Monsterdag 28 Augustus Heinenoord

    Iedere laatste zondag van augustus wordt op de Platte Reedijk in Heinenoord door de Ducaticlub Nederland de monsterdag georganiseerd.Op deze dag staat Ducati's monster in de aandacht. Sinds 1999 staat dit evenement op de agenda. Op de eerste monsterdag verschenen 10 monsterrijders. De laatste...
  19. VerteX

    Ducati 600 SS 1996 met schade

    Ducati 600 SuperSport uit 1996. wegens aanschaf andere ducati gaat deze in de verkoop de motor heeft 44.000 km gelopen en is altijd goed ducati dealer onderhouden. ik heb bij de 43.000km zelf de olie + filters vervangen. alle rekeningen en factuuren aanwezig. de volgende onderdelen moetten...
  20. VerteX

    Zeeland MotorTourRit Zondag 12 Juni

    waarom ? voor wie ? en welke snelheid ? waarom zeeland ? nou, meestal wordt er in het midden in het land afgesproken. maar nu een keer in het zuid westen ! het voordeel van zeeland is dat het er lekker koel is in de zomer :) voor wie ? deze rit is voor iedereen die een motorfiets bezit...
  21. VerteX

    Te Koop : Honda CR 500 Doma Demper

    ik heb nog een gebruikte doma demper liggen van een cr 500. hij heeft krasjes maar is nog in goede staat, voor vragen en informatie kun je mailen. 30 euro is mijn prijs, alleen ophalen mogelijk.
  22. VerteX

    KTM LC2 125 hulp nodig electra

    hallo, ik heb 2 complete ktm blokken gekocht maar ik zit met een probleem. de kabelboom is zo een puinhoop dat ik er niet meer uitkom. heeft iemand een werkplaatshandleiding / draadboomschema ? het betreft een ktm lc2 125 uit +/- 1997 ik zal morgen foto's maken. alvast hartelijk dank !
  23. VerteX

    Hallo Mede Motorgenoten

    tsja, ben sinds 2 weken eigenaar van een Ducati 600 SuperSport :) hier nog een fototje :P En natuurlijk mijn brommer *D ik zal binnenkort wel meer foto's posten :+
Terug
Bovenaan Onderaan