Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jhsproducts
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jhsproducts

    toeren naar frankrijk en noord spanje

    hallo ik ga 14 augustus een tocht naar noord spanje maken. de bedoeling is om een dag of 8 weg te blijven. ik ga naar een camping in Isabena. dat ligt in de Pyreneeën.daarna even naar léstartit voor een bezoek aan mijn zus . mijn plan is om niks te boeken en met een 2 persoons tentje te gaan...
  2. jhsproducts

    toeren in frankrijk 24 tot 30 mei

    hallo met jan is er animo om met enkele motorrijders een toertocht in frankrijk te maken ik zit te denken aan 24 tot 30 mei niks boeken maar gewoon een "chambre'' of iets dergelijks om te slapen', geen camping ik heb dit al meer gedaan en nog nooit problemen gehad met slapen ik rij zelf...
  3. jhsproducts

    kawasaki dag bij Nol Bikker Motoren

    gaat er nog iemand vanuit eindhoven of den bosch naar de kawasaki dag in noordeloos word gehouden bij Nol Bikker , kawasaki dealer. laat maar iets weten kawagek datum zaterdag 31 mei 2008 begint om 10.00 uur
  4. jhsproducts

    originele demper r1 b.j. 2000

    ik zoek een goedgekeurde einddemper voor mijn r1 wel een met een type goedkeuring en een ce nummer laat maar iets weten jan
  5. jhsproducts

    naar normandie en bretagne

    in mei wil ik 5 dagen met mijn motor gaan toeren in normadie en bretagne. wie heeft er nog mooie route's of tips voor mij. ik ga vooral voor het sturen maar ga ook voor de musea en de landing van normandie
  6. jhsproducts

    kawasaki gpz meeting

    ik wil een kawasaki gpz meeting organiseren, maar wil eerst even kijken of er animo voor is de meeting zou rond juli of augustus moeten plaats vinden, en ergens centaal gelegen in nederland graag reacties of voorstellen over de meeting natuurlijk bij een eetgelegenheid en daarna nog een rit...
  7. jhsproducts

    motor opstarten na de winter of stilstand

    hallo met kawagek ik vraag me steeds af hoe je je motor na een lange periode b.v. winter weer opstart. ik heb nu mijn motor binnen staan en ingevet en aan een druppellader.? ook heb ik de olie en remvloeistoffen vervangen en ook de koelvloeistof. maar volgens mij zit er na 3 maanden...
  8. jhsproducts

    uitlaat kawasaki gpz 1100 uit 1997

    hoi met jan ik ziek een herrie-uitlaat voor mijn kawa liefst een 4 in 1 laat maar iets weten als u iets hebt liggen
  9. jhsproducts

    Ducati kopen, waar op letten? 998 of 996

    hoi met jan ik wil na de winter een ducati aanschaffen, een 996 of een 998 in rood nu ik niet alle kennis in huis heb en iedere dealer altijd voor eigen parochie spreekt zou van jullie wat adviesen willen horen ik wil zo rond de 8 a 9 duizend uitgeven en mijn gpz1100 uit 97 inruilen...
  10. jhsproducts

    nieuwe motorkleding voor de mega-meeting

    ik heb me maar eens in 't nieuw gestoken. geen kleding op de beurs gekocht maar gewoon bij mijn dealer. kreeg ook een aanzienlijke korting,,,,huybersmotoren in schijndel op de winterrit in nederland en belgie zag ik al die mooie pakken en reed ik nog met een regenpak en een jas van mijn...
  11. jhsproducts

    M-F gezocht voor toerrit Duitsland: zwarte woud

    hallo met jan ik ben van plan om een 5 daagse trip naar het zwarte woud in duitsland te maken, via horizon reizen. misschien zijn er nog meer motorrijders met deze gedachte. de reis is te bekijken op deze link http://www.horizonmotorreizen.nl/reis.asp?reisID=23 met meer interresse...
  12. jhsproducts

    kawasaki gpz1100 uit 1997

    hallo met jan holl sinds kort heb ik een kawasaki gpz1100 uit 1997. ik zoek mensen met de zelfde motor als ik, om met een groepje te toeren of een clubje te beginnen na lang zoeken op internet blijkt er geen gpz1100 club of iets dergelijks te zijn na wat informatie zijn er maar rond de 100...
Terug
Bovenaan Onderaan