Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MVT
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MVT

    Motoraanhanger

    Hierbij bied ik een nette zelfbouw motoraanhanger aan. De aanhanger is voorzien van goede banden, inclusief reservewiel, en voorzien van een nieuwe lichtbalk. Laadvloer is 210x110cm. Tevens zitten er vier uitdraaibare poten onder de aanhanger en er is voorop nog ruimte om eventueel een kist...
  2. MVT

    KTM SXS kroonplaten

    Hierbij bied ik een set KTM SXS kroonplaten aan, deze set is in goede staat met enkele gebruiker sporen. Nieuwprijs is: € 415,60, mag weg tegen een aannemelijk bod. .
  3. MVT

    Arai Vector Web White maat M

    Hierbij bied ik mijn Arai Vector Web White in maat M(57/58), deze helm is zeer weinig gedragen en in nieuwstaat. Deze helm heb ik zelf uit Amerika besteld en is dus voorzien van DOT/SHELL keurmerk. Deze super mooie Arai wordt geleverd met de volgende extra`s: *Donker vizier (krasvrij)...
  4. MVT

    Werkplaatshandboek Honda CRF450X

    Hierbij bied ik een werkplaatshandboek te koop aan, deze is voor een Honda CRF450X. Vraagprijs: € 24,95
  5. MVT

    Diverse paddockstands

    Hierbij bied ik de volgende paddockstands aan: Foto 1: Paddock+ paddockstand achter, deze is een enkele keer gebruikt en in nieuwstaat. Vraagprijs: Verkocht! Foto 2: Powerplus paddockstand achter, deze is gebruikt maar in goede staat. Vraagprijs: Verkocht! Foto 3: Paddockstand voor...
  6. MVT

    Honda CRF450X 2007

    Hierbij bied ik te koop aan een Honda CRF450X van 2007 met origineel kenteken, zoals op de foto te zien is deze in nette staat en voorzien van vele nieuwe onderdelen. De motor is circa 9 uur geleden gereviseerd en voorzien van de volgende nieuwe originele Honda onderdelen: * Zuiger *...
  7. MVT

    TCX Competizione RS Wit (Maat 45)

    In verband met de verkoop van mijn CBR600RR, bied ik hierbij mijn z.g.a.n. TCX Competizione RS racelaarzen aan. Deze mooie laarzen zijn door mij weinig gedragen en in perfecte staat! De doos en extra nieuwe slijtplaatjes zitten er nog bij. Merk: TCX Type: Competzione RS Kleur: Wit Maat: 45...
  8. MVT

    Berik Seca Evo LS1 7880 Wit/Zwart (Maat 50)

    In verband met de verkoop van mijn CBR600RR, bied ik hierbij mijn z.g.a.n. Berik overall aan. Deze mooie overall is circa 1800km gedragen en daarom in perfecte staat! Merk: Berik Type: Seca Evo LS1 7880 Kleur: Wit/Zwart Maat: 50 Nieuwprijs: € 749,- Vraagprijs: € 450,-
  9. MVT

    Honda CBR600RR 2007 Wit/Zwart

    Hierbij bied ik mijn CBR600RR van 2007 aan, deze is in perfecte staat en schadevrij, hieronder volgt verdere informatie: Merk: Honda Type: CBR 600 RR Bouwjaar: 2007 KM Stand: 5278 De motor is helemaal in originele staat en ik ben de 2e eigenaar. Het onderhoudsboekje is...
  10. MVT

    Honda CBR600RR 2005 (orgineel Nederlands)

    Hierbij bied ik, namens een maatje van mij, deze CBR600RR aan. De motor gaat net als de mijne weg wegens toekomstige aanschaf van een CBR600RR 2007. Hieronder de specificaties van deze prachtige fiets, in volgens mij wel de mooiste kleurstelling van dit type. • Merk: Honda • Type...
  11. MVT

    Honda CBR 600 RR 2003

    Te koop aangeboden Honda CBR600RR van 2003 in nette staat, de motor is schadevrij en voorzien van de volgende opties: * Yoshimura GP EVO eindemper * Powercommander III USB * K&N Luchtfilter * Achtertandwiel 44 tands (orginele 42 tands aanwezig) * Seatcover orgineel Honda (zitje...
  12. MVT

    WP Stuurdemper Honda Fireblade CBR 954 RR

    Verkocht! :]
  13. MVT

    Kuipdelen Fireblade CBR954RR rood/zwart 2002

    Motor is weer compleet!
  14. MVT

    Stuurdemper Fireblade SC50 2002

    Stuurdemper gevonden.... :]
  15. MVT

    Teller unit CBR 91-94

    Ik ben op zoek naar een teller unit van een CBR F2 voor een nette prijs, hij mag eventueel licht beschadigd zijn. Wie kan mij helpen?
Terug
Bovenaan Onderaan