Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vervem
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    Aprilia Sportcity 200 probleempje op snelweg

    Hallo, Ik heb een voor mij vreemd probleem met mijn Sportcity 200 bij snelheden boven de 100 km/u. Als ik de snelweg oprijd, trekt de scoot me met gemak naar 130 (op de teller). Moet ik op een 1 of andere reden van het gas af, dan trekt hij daarna niet meer door naar 130. Ik krijg hem dan...
  2. V

    "Nieuwe" verkeersregel sinds mei 2009

    Hallo allemaal, Ik ben vanmorgen aangehouden door een motoragent omdat ik de volgende nieuwe regel overtreden zou hebben: Bestuurders die de doorgaande rijbaan verlaten en een uitrijstrook gaan volgen, mogen niet terugkeren op de hoofdrijbaan vanaf het punt waar op de uitrijstrook pijlen...
  3. V

    Zuinige scooters met een ander injectie mapping

    Ik zit al een tijdje na te denken over het volgende: Ik rijd nu ongeveer 2 jaar een sh300. Deze scooter rijdt in de stad gemiddeld ongeveer 1 op 26 met mijn rijstijl. Maar toer ik rustig over de binnenwegen is 1 op 35 niet ongebruikelijk. Nou zit er op sommige mega vermogen motoren...
  4. V

    Suzuki Sixteen 125/150

    Erg leuke scoot. Lijkt wel op een SH 150i van Honda. Het blad "Motor" had het over een geschatte prijs van 2250 euri. Een vlakke treeplank, 16 inch grote wielen, 135 kg, gecombineerd remsysteem en als het klopt een zeer betaalbare prijs. Dit model kan de motorscooter wel eens een grote vlucht...
Terug
Bovenaan Onderaan