Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: PinoY
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. PinoY

    Supermotodag Midland Lelystad 10-09-16

    gaan er nog meer liefhebbers voor een SM-dag op 10 september? lijkt mij een leuk dagje welke zeer scherp is geprijsd bij vtr motoren.. 39,95 voor de hele middag :] moet alleen nog mijn achterrem fixen en dan ben ik er klaar voor *O*
  2. PinoY

    Kawasaki GTR 1400 originele volledige uitlaat

    Hierbij tekoop: de originele uitlaat voor een kawasaki GTR 1400 deze heeft er vanaf nieuw tot 2000 km onder gezeten voor dat deze werd vervangen voor een muzzys. mag wel tegen elk aannemelijk bod!
  3. PinoY

    Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

    Welkom op het alweer 5e Hypermotard topic waar de ketchup met klappen uit de fles wordt geslagen De modellen Hypermotard 2007-2010 De Ducati Hypermotard zag het levenslicht in 2007. Het had het uiterlijk van een supermoto, maar het chassis en dual spark blok van een...
  4. PinoY

    Ducati Hypermotard part IV - het beest uit je desmodromen!

    Welkom op het alweer 4e Hypermotard topic La cojones in die spagetti! De modellen Hypermotard 2007-2010 De Ducati Hypermotard zag het levenslicht in 2007. Het had het uiterlijk van een supermoto, maar het chassis en dual spark blok van een multistrada 1100. Desondanks was de...
  5. PinoY

    Nieuw DID x-ring ketting, (kawa)tandwiel etc. weg voor €50!

    hallo, ik heb nog een aantal onderdelen liggen die van mij samen weg mogen voor €50. het gaat om: D.I.D x-ring professional ketting (DID520VM en aan de zijkant staat 106ZB) kawasaki tandwiel JTF512.17 ..klik hier of hij bij jouw past.. kawasaki wieldemper 92075-1436 ..bekijk...
  6. PinoY

    nieuwe kawa onderdelen. mag weg voor totaal €100!

    ik heb nog een aantal nieuwe spullen liggen voor volgens mij de ER6, maar weet dit niet zeker.. Kijk zelf anders even welk partnummer je nodig hebt: DID X-ring ketting: 520VM-106ZB Wieldemper (rubber voor in de naaf): 92075-1436 tandwiel voor: JTF512.17...
  7. PinoY

    Waar nog gratis je banden (op)pompen?!

    iedereen wilt graag zijn bandjes op spanning houden. Maar op vele plaatsen kom je een pomp tegen waar je voor moet betalen.. (opzich niet erg, maar dit is natuurlijk afgestemd op 4 wielen) ik heb nl ook bijna nooit muntjes bij me als ik op de motor zit. waar o waar kunnen we zonder...
  8. PinoY

    Puma1000 laarzen in het OMG WIT! maat 44

    hierbij zet ik mijn in 05-2009 nieuw gekochte puma's te koop! Maat 44 ze zijn gebruikt tot 1 aug. sinds dien heb ik geen RBW meer -O- , zien er nog als nieuw uit! dus ook meteen een waarschuwing! je gaat hierdoor OMG-hard-en plat! ik zou zeggen bied maar er op los :)...
  9. PinoY

    MFMM 2009 2e editie: 30 augustus

    komt er dit jaar nog een 2e editie van de MFMM? JA DIE KOMT ER! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* 30 augustus 2009! MacVEENENDAAL A12 afslag 23, Ede-Utrecht 11:00 *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* waarom 30 augustus? nou gewoon.. dan heb je je salaris al.. en het is dan...
  10. PinoY

    !hoogste bieder 22-05-2009! Richa Motorpak mt.50/52

    veiling sluit op 22 mei 2009! hoogste bieder mag hem meenemen* :Y :Y youtube filmpje op 1:50 Ik zet mijn 2 delige motorpak te koop vanwege aankoop van een nieuw berik pak. Jas is maat 52 broek is maat 50 ik ben zelf 185 cm weeg 74 kg te halen/bekijken in Almere POSER...
  11. PinoY

    MotoMorini Corsaro 1200 Part #3: OMG! die wil ik ook!

    Welkom op het forum (waar stiekem iedereen kijkt en :9~ )van de Moto Morini Corsaro rijders! Doel: Deze openingspost is gemaakt voor alle (nieuwe) mensen die geen zin om ook maar iets van leesvoer te lezen en vroeger altijd bij een boekverslag alleen de achterkant hebben gelezen van...
  12. PinoY

    ZRX Muzzy's full race carbon, en rad. cover

    zit mijn schuur op te ruimen vind ik de volgende spullen van me inmiddels verkochte ZRX 1100 - Volledige race uitlaat met carbon demper van Muzzy's voor ZRX1100/1200 €350!! - RVS radiator cover - nieuwe koppelingshendel (zwart) geen vraagprijs maar tegen elk aannemelijk bod! nieuw...
  13. PinoY

    PinoY zorgt voor leedvermaak

    PinoY is ook aan de beurt... ik zag 2 dagen geleden een druppel uit me accubak komen .. ik alles opengemaakt en lag er een plasje water in (denk van het wassen). Daar was ook het ophangpunt dmv een schroef waardoor het water beetje geroest was.. ik had het eerder niet gezien omdat ik toen...
  14. PinoY

    ook ik ben aan de beurt.. motor inleveren :'(

    -O- ;( ;( -O- hoe het allemaal is begonnen... Mijn pa rijdt al jaren op een Honda st1100 en moest voor nieuwe bandjes naar de dealer in Almere, en kreeg een leenmotor mee. Na thuiskomst maakt hij mij wakker om 4 uur, terwijl ik net in me eindfase van mijn rustijd na de nachtdienst zit...
  15. PinoY

    Extreme Kawa ZRX 1100 te koop (poser!)

    Het is zover.. na een leuke tijd met mijn heerlijke fiets ben ik gevallen voor de moto morini corsaro veloce :9~ :9~ .. --PRIJS IS (alweerALWEER) VERLAAGD!!!-- NU MET GRATIS VOLLEDIGE MUZZYS FULL RACE UITLAAT SYSTEEM!!! ik bied hierbij mijn fiets aan voor €5500 €4500...
  16. PinoY

    TK: MotorMover

    Hierbij bied ik mijn MotorMover aan... (heb nu handigheid gekregen) :Y Hij is gebruikt maar in zeer goede staat Bieden mag.. ik heb echt geen idee wat ik ervoor moet vragen.. is 100 euro goed :? ? kijk maar.. of bellen.. 0648933431
  17. PinoY

    TK: Acewell ace-2853as

    Mooie ongebruikte digitale computer, toetenteller, snelheidsmeter en klok voor de volledige specificaties klik Was ooit vanplan om deze te monteren maar ben toch bij me mod7ce copmuter gebleven Ik heb deze bij JJ-streetfighters gekocht in mei 2007 (225 euro) misschien kan ik iemand...
  18. PinoY

    doen of niet? cobra microtalk MT750

    KLIK HIER>> . << deze aanbieding spreekt mij best aan :Y .. maar heeft iemand dit specifieke model en/of algemene toevoegende info? rollator, Brian :W
  19. PinoY

    Kawasaki ZRX onderdelen

    helaas heb ik onderdelen nodig voor mijn kawa. het gaat om Benzine tank Radiator kapjes deze zijn haast niet te vinden.. misschien heb ik geluk en heeft iemand hier op het MF er 1tje
Terug
Bovenaan Onderaan