Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dreamer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dreamer

    Megasquirt / microsquirt (module)

    Ik ben bezig om het motormanagement systeem van mijn motor te vervangen voor een microsquirt module (aangepast voor mijn wensen). Op het forum kon ik er niet zoveel over vinden, maar ben benieuwd of er meer mensen rondrijden met zo een systeem en wat jullie ervaringen er mee zijn.
  2. Dreamer

    Drijfstangvraag

    Ik vraag mij al een tijd af waarom een drijfstang er uit ziet zoals op de volgende link: Linkje Kan iemand mij vertellen waarom een drijfstang niet gewoon twee van de kleine gaten heeft? Volgens mij komt er op beide delen van de drijfstang dezelfde kracht te staan (het onderdeel moet in...
  3. Dreamer

    Iemand van hier?

    Van Nu.nl: UTRECHT - De politie is op zoek naar een motorrijder die maandagavond met 240 kilometer per uur over de A28 bij Zeist raasde. De man beging daarbij de nodige overtredingen zoals rijden over de vluchtstrook. Een agent die hem achtervolgde, stopte daarmee toen de risisco's te groot...
  4. Dreamer

    K1200S in productie!

    Gevonden op MCN: Ik ben heel erg nieuwsgierig naar de vergelijkingstesten! (ik heb het maar bij 'sport' gezet, maar daar zal niet iedereen het mee eens zijn...)
  5. Dreamer

    KTM LC8 Supermotard

    Na wat zoeken heb ik toch wat moois gevonden! De basis is ons al bekend: Nu heeft kms-racing hier wat moois van gemaakt! Voor verdere info: kms-racing
  6. Dreamer

    RSV 450

    Uit Motorcycle Daily: England's Motorcycle News claims Aprilia will be introducing an RSV450 sportbike, built around the 450cc v-twin found in the Aprilia supermoto that will be competing in Europe this year. If such a bike is in the works (and it does make sense that it would be), it could...
  7. Dreamer

    BMW 1200 GS

    Hier is een link naar de nog niet gelanceerde site van de nieuwe BMW R 1200 GS... www.bmw-motorrad.com/com/en/index_frameset.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/products/enduro/r1200gs/r1200gs_main.html Gevonden op Motormaniacs
  8. Dreamer

    MF Stap Avond

    Sissi, Motorengeltje, Fast Lady en ik hebben het plan opgevat om een keer te gaan stappen in Delft. Nog meer interesse? UPDATE Tijd en plaats :19:30 in het clubhuis (van FHM) zal zijn aan de Rotterdamseweg 202 te Delft Dit is ook meteen de slaapplek voor de mensen. Eerst zal daar ingedronken...
  9. Dreamer

    Gaat het goed met Triumph?

    Ik heb laatst op MCN gezien dat Triumph heeft besloten om de productiecapaciteit te limiteren. Ook heb ik een tijdje terug in de Moto73 gelezen dat de prijzen van de Triumphs verlaagd zijn. Dit zouden maatregelen kunnen zijn om het merk nog te redden. Ik zou het heel jammer vinden als deze...
  10. Dreamer

    's Ochtends kijken of er gestrooid is..

    Omdat ik liever niet rij als er gestrooid is zou ik graag 's ochtends willen weten of er gestrooid is. Heeft iemand een idee waar ik dit zou kunnen vinden? :}
  11. Dreamer

    CBF600 is lelijk...

    Hier is ie dan: Wat is jullie mening?
  12. Dreamer

    Diesel vs benzine

    Ik ben van plan om een keer een (benzine-) motorfiets om te bouwen naar een dieselmotorfiets. Nu heb ik begrepen dat er bij auto's andere olie in het blok van een diesel gaat dan in een benzinemotor. Het lijkt mij dat het deel onder de zuigers gelijk is aan elkaar (alleen de compressieverhouding...
Terug
Bovenaan Onderaan