Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: utr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. utr

    NIEUW,achterlicht unit en kentekenplaathouder R6 origineel

    Nieuw en origineel. Achterlicht unit en kentekenplaathouder van een R6 uit 2007.Past naar mijn mening ook op een 2006 en 2008. Prijs komen we vast wel uit ;)
  2. utr

    Niuewe achterlicht unit en kentekenplaathouder R6 2007

    Nieuw en origineel. Achterlicht unit en kentekenplaathouder van een R6 uit 2007.Past naar mijn mening ook op een 2006 en 2008. Prijs komen we vast wel uit ;)
  3. utr

    ervaringen overstap supersport naar naked?

    Hallo, ik ben op zoek naar de ervaringen van mensen die zijn overgestapt van een supersport naar een naked. Rijd zelf een R6 maar zit er steeds vaker aan te denken om naked te gaan rijden omdat ik het hangen steeds meer zat begin te worden,ook mn rug en polsen werken niet echt mee bij...
  4. utr

    instellen stuurdemper

    avond allemaal :W ff een vraagje,heb dit stuurdempertje op mn R6 zitten,zat er op toen ik hem kocht,maar wie o wie kan mij precies vertellen hoe ik dat ding t beste in kan stellen :? heb er al beetje mee zitten klooien,maar heb t idee dat ie nu alleen maar zwaarder stuurt. en ja ik heb...
  5. utr

    Zwart ruitje CBR 600F

    iemand interesse in een standaard zwart ruitje voor een cbr 600f?? ruitje is een klein jaartje oud en is helemaal in perfecte staat. wie o wie??? ruitje past op de modellen vanaf 2001 prijs 45 euro :W
  6. utr

    zwart ruitje CBR

    iemand interesse in een standaard zwart ruitje voor een cbr 600f?? ruitje is een klein jaartje oud en is helemaal in perfecte staat. wie o wie??? ruitje past op de modellen vanaf 2001 prijs 45 euro :W
  7. utr

    Te koop: zwart ruitje CBR600F

    iemand interesse in een zwart ruitje voor de honda cbr600f?? het is een standaard ruitje. ruitje is in perfecte staat. ruitje past op de modellen vanaf 2001. prijs 50 euro.
  8. utr

    Te Koop:Voetsteunensets

    Voetsteunensets voor bijna alle motoren voor de voor- of achterzijde. Heb hier 2 setjes liggen,zelfde als op de foto maar dan in het zwart. 1 setje is nog nooit gebruikt,de ander wel maar is nog zo goed als nieuw. Steunen kosten nieuw 59 euro per setje dus in totaal 118 euro. prijs komen...
  9. utr

    goed aanbod.ja of nee?

    hallo :W even jullie mening peilen..... ik heb een cbr600f van december 2006 in mijn bezit,dit was het model wat voor de actieprijs weg ging van 8000 euro. km stand is 12300 nu wil ik hem inruilen voor een 2007 r6,dit is een cup edition wat wil zeggen dat er een accecoire pakket t.w.v...
  10. utr

    vraagprijs van mijn cbr??

    Kan iemand mij vertellen wat een redelijke vraagprijs is voor mijn cbr600f,de motor is van december 2006. Kilometerstand is 11700,ik heb er nieuwe michelin pilot powers onderzitten,deze zijn nog geen 100 km oud. Verder zit er een laser hotcam uitlaat onder welke 6 maanden oud is,ook heb ik...
  11. utr

    motorverzekering..

    Hallo..... even een vraag over mijn motorverzekering..heb een cbr 600 f van 2006 ,heb een offerte laten maken en deze kwam uit op zo'n 63 euro per maand...de motor is wa casco verzekerd..(allrisk).. is dit een beetje normale prijs?? vond het zelf nogal aan de dure kant....of is dit een normale...
  12. utr

    andere uitlaat cbr 600f....

    wie kan mij wat tips geven voor een andere uitlaat van mijn nieuwe cbr 600f?? wil graag een iets sportievere uitlaat als de originele die er nu onder zit.. grtz
  13. utr

    onder dwang lid geworden ;-)

    hallo...ben remco,kom uit de omgeving van utrecht en ben na aandringen toch maar even lid geworden :-) rijd zelf op een cbr 600 f,en hoop hier veel mensen te ontmoeten waarmee er lekker veel gereden kan worden...grtz remco
Terug
Bovenaan Onderaan