Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Azathoth
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Azathoth

    Ervaringen / tips bakkenist met hoge dwarsleasie

    Een neef van mijn vrouw heeft vorig jaar door een domme pech een hoge dwarsleasie opgelopen. Nu, na een jaar aan revalidatie heeft hij een eigen flatje in een focus woning en heeft hij een stuk meer tijd. Hij heeft laatst aangeven graag een keer in een zijspan is willen meerijden. Uiteraard...
  2. Azathoth

    Frame voor een MZ ETZ 250 blok

    In verband met mijn solo-MZ project zoek ik een frame + achterbrug (liefst met kenteken) waar ik het ETZ blokje in kan zetten. Zover ik weet past dit blok gewoon in het TS, ETZ of 500R frame. (expansie)uitlaat en zadel zou ook nog leuk zijn, maar zijn op dit moment nog geen prioriteit.
  3. Azathoth

    MZ TS-250 Na de witte broodsweken: Problemen met de buik

    Ziezo. Was een mooie bruiloft met de MZ en het leverde mooie plaatjes op. Na de bruiloft en vlak na de honeymoon nog even rondgereden. Vandaag wilde ik op pad en gooide de tank (voor het eerst) helemaal vol. 300 meter verderop stopte de MZ ermee. Gelijk naar het benzinefilter gekeken en de...
  4. Azathoth

    Nieuwe zijspan rijder erbij, wederom met een MZ

    Het idee om zijspan te gaan rijden is min of meer een beetje per toeval gekomen (zie een ander topic: Ervaringen trouwen en motor ) Na wat zoeken en rondkijken is het dus een MZ TS250 met ETZ250 blok geworden. Er hangt een Stoye zijspan aan: Ik heb er een hele sloot onderdelen bij...
  5. Azathoth

    Te Koop: Yamaha DT 125 MX 1979

    Te koop: Yamaha DT 125 MX uit 1979. Althans 1979 is het jaar van registratie, ik heb begrepen dat het model uit 1978 komt, maar dat weet ik dus niet zeker. De motor is natuurlijk wegenbelasting vrij en te verzekeren als old-timer. Ik heb de motor destijds gekocht omdat ik mijn brommer graag...
  6. Azathoth

    Te Koop CBR 600F 1990 (GOOF) T.E.A.B

    Ik verkoop voor een vriend van mij zijn Honda CBR 600F. Op kenteken in 1991, maar volgens mij is het het model uit 1990 met 90PK. Hij heeft deze motor in de zomer van 2003 gekocht om er met mooi weer mee te rijden. Echter, in 2004 vertrok hij voor zijn werk naar China. In die periode was...
  7. Azathoth

    Ervaringen trouwen en motor

    Als alles goed is, ga ik volgend jaar trouwen. Nu wil ik (uiteraard) per motor naar de trouwlocatie en feestlocatie met de bruid achterop. De bruid in kwestie wenst echter in jurk te trouwen en is nogal bang voor haar kapsel. Op zich vreemd, want als we normaal met de motor op pad gaan, is...
  8. Azathoth

    Koppelingskabel 400E vervangen

    Ik ben bij een vriend aan het klussen aan een '87 400E. De koppelingskabel is gebroken en hebben geen werkplaatshandboek voor dit type. Vraag is of iemand ervaring heeft met het vervangen van de kabel bij dit type. Bij mijn Gixxer en de meeste vorige motoren loopt de kabel gewoon in een...
  9. Azathoth

    Gezocht demper voor een 125cc / 175cc crossmotor

    Voor mijn 30 jaar oude Yamaha DT-125 MX zoek ik nog een fatsoenlijke uitlaatdemper. Hoeft niet perse van een Yamaha DT te zijn, als het maar een redelijk stille demper is. Er zit nu een compleet gianelli systeem onder en dat maakt (voor mij) te veel herrie aangezien ik 'm ook op de openbare...
  10. Azathoth

    [Centraal] snelheidsovertredingen / boete topic

    Flitsende FAQ Regelmatig duiken er op MF topics op die vaak als kern hebben: 'ik heb dit en dit geflikt wat kan ik nu verwachten'? Veel vragen komen op hetzelfde neer en om mensen wat houvast te geven, zet ik hierbij wat veelgestelde vragen onder elkaar. Het topic is niet bedoeld om een huil...
  11. Azathoth

    Minder herrie uit mijn Yamaha DT 125 MX uit 1978

    Ik heb al een search gedaan, maar kennelijk willen de meeste mensen meer herrie uit hun cross-motor. Ik zou graag het tegenovergestelde willen bereiken...... Ik ben momenteel bezig een oude DT 125 MX uit 1977 of 1978 een beetje op te knappen en dat lukt tot nu toe vrij aardig. Het ding maakt...
  12. Azathoth

    En nóg een erbij

    En nog een lid erbij. Ik heb nu maar aangemeld omdat ik al maanden diverse topics volg. Vooral het RD500 project heeft mijn aandacht! Dus dan maar even voorstellen: Naam: Theo Woonplaats: Tilburg A-Rijbewijs sinds 1999 Motor-CV: 1e motor GSX400F (verkocht) 2e motor GSX750ES...
Terug
Bovenaan Onderaan