Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: AstarS'89
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. AstarS'89

    Starten op het circuit

    Hallo iedereen, Na bijna 10 jaar straatervaring en al vele rijvaardigheidstrainingen op circuits is nu de kogel door de kerk. Ik wil me gaan oriënteren op een circuitmotor en de daarbij behorende kosten. Ik wil beginnen met een budget van rond de 2000-3000 euro. Ik pak hem ff breed...
  2. AstarS'89

    Ervaringen TomTom Bandit action cam

    Medeforummers, Hoe zijn de ervaringen hier met het gebruik van de TomTom bandit action cam? Zit er aan te denken om deze aan te schaffen voor het gebruik op de motor /mountainbike en vakantie ;) Vond deze goed betaalbaar ipv bijv een gopro.. En hij kwam ook goed uit de testen. Iemand...
  3. AstarS'89

    Fotoshop gouden velgen

    Toppers, Iemand handig toevallig met fotoshop.. Ben benieuwd hoe het zou staan als ik mijn velgen goudkleurig laat spuiten :Y Iemand die dit netjes voor mij kan foto shoppen?? :Y Thnx alvast
  4. AstarS'89

    Shoei NXR, phantasm, M

    Te koop aangeboden: Zo goed als nieuwe Shoei NXR Phantasm, Maat M. Ik heb de helm nu een paar maanden en is slechts enkele keren gedragen. Ik krijg tijdens het rijden last van mijn voorhoofd en de pasvorm is voor mij niet helemaal geschikt. Doos, helmzak, pinlock, kinstuk en neuskapje...
  5. AstarS'89

    Motor Wash - Ja of Nee

    Hallo iedereen :Y Ik zit er al enige tijd aan te denken om iets naast mijn huidige baan te gaan doen. Gezien mijn grote passie voor motoren en ik er veel plezier aan heb om motoren schoon te maken en te poetsen zit ik eraan te denken om deze diensten aan te gaan bieden in de vorm van een...
  6. AstarS'89

    Gevraagd: paddockstand enkelzijdige achterbrug

    Iemand toevallig nog een paddockstand te koop tbv een enkelzijdige achterbrug. Is voor mijn Speed Triple uit 2013
  7. AstarS'89

    Zadel Speed Triple >2011 - 2015

    Te koop aangeboden : Zadel Speed Triple Geschikt voor de bouwjaren 2011 - 2015 Zadel is netjes en eigenlijk gewoon in nieuwstaat. Geen beschadigingen of dergelijke. Foto's via MP...
  8. AstarS'89

    Kriega R15 rugzak Triumph

    Te koop aangeboden: Kriega R15 rugzak Triumph uitvoering 15 liter inhoud Quadlock sluiting / zit erg fijn en licht De rugzak is een half jaar oud en in nieuwstaat. De reden van verkoop is dat ik mijn persoonlijke spullen er niet goed in kwijt kan, en daarom wil ik (weer) een...
  9. AstarS'89

    Ervaringen Shoei NXR

    Hallo iedereen, Aangezien ik aan het kijken ben naar een nieuwe helm heb ik mijn oog laten vallen op de Shoei NXR (phantasm). Ik was even benieuwd naar mensen die deze helm hebben (en al wat langer dragen/of hebben gedragen) hoe zit het mt de kwaliteit van de kussens, geluidsdichtheid en...
  10. AstarS'89

    Alpinestars Aero Tech rugzak (z.g.a.n)

    :W :N Te koop aangeboden : Alpinestars Aero Tech Zwart 16-26 liter Ik verkoop hem omdat ik een wat kleinere rugzak wil hebben. Rugtas is in nieuwstaat. Paar keer gebruikt. Voor alle specs en foto's zie Google ;) Ik vraag er 90,- voor incl verzending. Nieuwprijs ligt op 120-140 euro...
  11. AstarS'89

    Alpinestars Roving rugzak 20L

    Te koop aangeboden ivm aanschaf grotere rugzak. - alpinestars roving rugzak - 20 L inhoud - erg mooie rugzak Rugzak is een half jaar oud en in nieuwstaat ** 1 ritssluiting van het hoofdvak moet gemaakt worden , maar aangezien hier 2 ritsen op zitten kun je hem gewoon gebruiken en...
  12. AstarS'89

    Uitlaatsysteem Yamaha FZ8 / Fazer 8

    Te koop aangeboden: Een volledig origineel uitlaat systeem voor een Yamaha FZ8 of Fazer 8 Het systeem (afkomstig van een 2012 model) heeft ongeveer 17000 km onder de motor gezeten. Ziet er nog netjes uit en is zonder deuken oid. Altijd netjes schoongehouden. De demper daarentegen is...
  13. AstarS'89

    Motorstad Assen E.O deel 1

    Aangezien ik dagelijks zoveel mooie motoren in onze motorstad zie rondrijden ben ik toch nieuwsgierig of dit topic een leuke optie is. Voor de inwoners van Assen en omgeving! De motorstad van Nederland! :Y Stel je even voor, post een plaatje van je motor en wie weet kan dit een mooi topic...
  14. AstarS'89

    Onderdelenverkoop FZ8 / Fazer8 /

    Bij deze bied ik enkele originele onderdelen aan. De onderdelen zijn in principe passend op een Yamaha FZ8 -Fazer8 (waarschijnlijk ook sommige dingen wel op een fz1) maar ook voor de zelfbouwers kan het misschien wat zijn. Alle onderdelen zijn zeer netjes en in nieuwstaat. Ik heb in de...
  15. AstarS'89

    Gezocht: Leovince Factory R carbon slip-on voor Yamaha FZ8

    Weet iemand hier hoe ik aan een Leovince Factory R (carbon) kom voor een Yamaha FZ8 uit 2012? Waar is deze te krijgen??? Wil straks in mei deze demper aanschaffen! :Y
  16. AstarS'89

    Fotograaf gezocht voor maken actiefoto's Assen

    Is er een liefhebber van fotograferen hier op het forum, die woonachtig is in de omgeving van Assen die het een keer leuk vind om wat mooie actie foto's te schieten van mij en mijn kameraad? Zo ja, graag pm ! Het lijkt mij wel gaaf om een hele reeks mooie foto's te hebben van mij en mijn...
  17. AstarS'89

    Bridgestone Battlax T30 , achterband, 180/55/ZR17

    Beste mede-MF'ers, Vanwege een compleet nieuwe set banden te koop: Bridgestone Battlax T30 Maat: 180/55/ZR17 Kleur: zwart :+ Band gaat in de verkoop omdat ik er een nieuwe set michelins onder wil leggen. Dit aangezien de huidige voorband nu versleten is. De vorige eigenaar heeft...
  18. AstarS'89

    Tk.: Mivv GP slip-on / carbon / FZ8

    Te koop aangeboden: Mivv GP demper, carbon (foto's hieronder) - Slip on - E-keur (met pasjes) - DB-killer aanwezig - Geen deukjes/krasjes. Gewoon zo goed als nieuw. - Met linkpijp voor de Fz8 / Fazer8 De aansluitdiameter van de slip on is 55 mm, hier door past hij ontgetwijfeld op...
  19. AstarS'89

    Inrijklem gezocht

    Gezocht: Inrijklem voor de motor. Heb je toevallig een mooie staan die je niet (meer) gebruikt of een andere reden laat het me ff weten. Zoek een nette (nieuw of zgan). Graag een mailtje naar rikbolt@msn.com met foto's /info en een prijsje! :W
  20. AstarS'89

    Ervaringen Dealers Drenthe? Motorhuis Bakker

    Beste MF'ers, Ik was erg benieuwd of hier ook mensen zijn met ervaringen bij Motorhuis Bakker. Ik heb sinds kort een GSX-R750 (K7) en ben voornemens om mijn motor in onderhoud te doen bij Motorhuis Bakker. Ben hier nu 2x geweest, voor het verlagen voor de motor van mijn vriendin, en voor...
  21. AstarS'89

    Ducati Monster 696 (>2008)

    Beste mede mf-ers, Ik ben al een poos op een zoek naar mijn nieuwe cq volgende motorfiets. Dit moet een naked bike gaan worden. Ik lees erg veel testen, info etc. Mijn volgende fiets moet namelijk aan heel wat persoonlijke eisen voldoen. Een van de kanshebbers is de Ducati Monster 696...
  22. AstarS'89

    Sidi Vertigo, zwart, mt 44

    Bij deze bied ik mijn laarzen aan omdat ik niet meer rijd. Betreft Sidi Vertigo Kleur: Zwart Maat: 44 Zeer netjes, foto's spreken voor zich! T.E.A.B, mail naar rikbolt@msn.com (of stuur even pb'tje) :W
  23. AstarS'89

    TK.: Arai Quantum-V Sinister, zeer mooi!! ZGAN!

    Beste Mensen, Omdat ik geen motor meer heb en hem dus niet meer gebruik zet ik bij deze mijn helm te koop. Helm is inclusief helmzak. Ik heb deze helm 1.5 jaar geleden gekocht voor 629.00,- . Helm is nooit gevallen! En altijd direct schoongemaakt en gepoetst, ook het 'interieur' is...
  24. AstarS'89

    Arlen Ness 3257, race overall. Mt.54, Zeer mooi!

    Bij deze zet ik mijn race overall van Arlen Ness te koop. De reden van verkoop is dat ik momenteel geen motor heb en het pak dus niet gebruik. Als alles soepel verloopt moet er volgend seizoen een mooie naked in de schuur staan en ik zal dan tzt naar een combi gaan kijken (ziet er wat beter...
  25. AstarS'89

    Te koop / Te ruil : Yamaha R6 bj.: 2006, Akrapovic

    Beste MF'ers, Met pijn in het hart zet ik mijn Yamaha R6 te koop. Bij het juiste bod mag hij de deur uit. Reden verkoop: ik zoek een iets minder extremere motorfiets, meer bruikbaar koppel voor op straat, en een iets relaxtere zithouding. Inruil kan dus ook: Z750 / GSX-R600 of doe een...
Terug
Bovenaan Onderaan