Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Outta Here
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. O

    account opheffen

    Hallo moderators, Ik wil graag mijn MF account stop zetten. Na een uur zoeken ben ik er redelijk van overtuigd dat hier geen functie voor is ingebouwd. Hoe zorg ik dat mijn MF niet meer is? Tot nog toe kan ik alleen bedenken om heel veel regeltjes tegelijk te overtreden en hopen dat 't...
  2. O

    Binnenbanden (niet motor)

    I QUIT!
  3. O

    Indian Coast Rider mt 59/60

    Mooie bijna ongebruikte helm. Ik doe hem weg omdat de pasvorm mij niet aanstaat, mijn kop is niet rond genoeg. -O- Slechts 2 of 3 keer gedragen!!!! Maat is ongeveer 60. Helm heeft een donker vizier en het originele blanke vizier. Nieuwprijs in winkels is iets boven €100,-...
  4. O

    Open MF BBQ

    OPEN MOTOR-FORUM BBQ!!!!! ZATERDAG 3 MEI!!!!!! Willen alle "ovb-ers" laten weten of ze wel of niet komen???? Locatie: Camping Dennenoord Deventerweg 1 8174 RG Giethmen (Ommen) +31529 - 451 857...
  5. O

    GS750 uitlaat

    Hallo, Ik ben op zoek naar een goed uitlaat voor een Suzuki GS 759 bj 1978 (ofzo) Hoeft niet orgineel, wel een beetje normaal geluid, stoer is goed, aso is te. 4-1 of 4-2 is ook aalebei goed Lijkt me verder duidelijk toch???
  6. O

    TDM buddy en buddy beugel

    Hallo, Ik ben op zoek naar de buddyseat van een TDM 850 bj ? Staat van de bekleding is volledig niet boeiend, het gaat mij om de onderplaat. Uiteraard bij voorkeur iemand die zijn kapotte buddy vervangt, maargoed je kunt niet altijd alles hebben. Ook de beugel die achterop het kontje...
  7. O

    GPZ 900 R loop of sloop (of onderdelen)

    Deze advertentie staat al bij de Te koop: motoren, maar in onderdelen is de motor ook te koop. De motor is uit 1988 en heeft 79650 km gelopen KLIK HIER VOOR DE ADVERTENTIE
  8. O

    GPZ 900 R loop of sloop

    GPZ uit 1988 km-stand 79650 Gaat weg omdat het onderhoud te duur is voor een arme student. Alle slijtage onderdelen moeten vervangen worden, lees ketting+tandwielen, banden en remblokjes. Tevens is de motor toe aan een grote beurt. Verder is het enige technische mankement dat de...
  9. O

    All road gezocht | niet duur, wel goed

    Heuj, ivm hoge onderhoudsbeurt ben ik op zoek naar een andere brommert. Het liefst een Africa Twin, maar die zijn boven mijn budget, Transalp past meer in mijn kostenplaatje. Kleur en uiterlijk boeit me niet zo heel erg veel als ie maar technisch goed is en niet overal verroest...
  10. O

    Motorlaarzen maat 48

    Ongebruikte motorlaarzen van het merk "Drive" met zolen van het merk "Emma" Drive zegt ij ook niet veel, Emma is een merk veiligheidsscheisel. Voorzien van harde neuzen (ik denk geen staal maar goed) en (uiteraard) "schakelpads" De zolen zijn zuur-, olie- en benzinebestendig en het zijn...
  11. O

    Blik op de weg

    27 februari 2007, blik op de weg motor special!!!!!!!!!!! nederland 1 20.30 uur!!!!
  12. O

    Treffen in Hardenberg

    Hallo, Op 18 t/m 20 mei 2007 gaat het allemaal gebeuren, bier, kampvuur, bier, motoren, bier, vreettent, bier, matige coverbandjes, bier en bier. Zaterdag overdag zijn er ook een paar actieviteiten en je mag je motor bij de tent neerzetten. Moet ik nog meer vertellen, neem je eigen tent...
  13. O

    Pinky Ramone

    Helleuwh... Ik ben dus nieuw hier, en geen Robyn intsensive (ok slecht grapje). In mijn profiel staat al beetje info, ben dus 25 geen baan, bijna geen auto meer, wie wil 'm kopen.... (niet mijn manta hoor) Ga in sept weer naar school toe voor opleiding werkbouwtuig-kunde. Ik rij op...
Terug
Bovenaan Onderaan