Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rotom
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rotom

    Inschrijving Elfstedentocht 2018

    Het is weer zover. Je kan je weer inschrijven voor de 11 stedentocht op tweede Pinksterdag. Een prachtige rit langs de 11 Friese steden met veel publiek langs de weg. https://frieschemotorclub.frl/elfstedentocht/informatie-en-inschrijven/
  2. rotom

    It giet oan !!

    Elfstedentocht 2017. https://frieschemotorclub.frl/elfstedentocht/informatie-en-inschrijven/
  3. rotom

    Elfstedentocht 2016

    Pinkstermaandag is vroeg dit jaar. Vergeet niet je kaart te bestellen. Er mogen er maar 3600 meedoen ! http://frieschemotorclub.frl/elfstedentocht-2016/elfstedentocht-2016/
  4. rotom

    Racing EXPO Leeuwarden

    Racing EXPO Leeuwarden staat garant voor het grootste aanbod voor auto en motorsportliefhebbers. Het nieuwe race seizoen begint dan ook niet voor niets in Leeuwarden met de Ultieme auto en motorsportbeurs : Racing EXPO Leeuwarden in vier jaar tijd uit gegroeid tot de grootste auto en...
  5. rotom

    Caferacer

    Geen brik en ook geen klassieker. Maar wat past hij hier mooi tussen onze motoren. In 2010 stond dit concept al te pronken op de Auto Expo, maar was het nog onzeker of die het ooit zou halen. Maar nu is de kogel door de kerk. Als alles goed gaat staat ie ergens in 2013 bij de dealer. De...
  6. rotom

    Nationaal veteraan treffen

    Zaterdag 22 September.
  7. rotom

    Te koop Suzuki 650 Katana 1983

    Nieuw gekocht dus ben ik de eerste eigenaar. De motor is niet origineel maar wel uniek! Staat nu al anderhalf jaar in de schuur. Koni schokbrekers, Sebering 4 in 1. 35.000 km en nog wat. Alle sapjes en filters vervangen voor hij is weg gezet. Vaste prijs, 500 euro. 28 jaar oud, dus...
  8. rotom

    76ste Elfstedentocht !

    Er kan weer ingeschreven worden voor de 11 stedentocht op Pinkstermaandag. Let op, het aantal motoren is dit jaar bijgesteld op 3000. Wil je de tocht rijden, wacht dan niet te lang met het aanvragen van een startkaart. www.frieschemotorclub.nl
  9. rotom

    Programmaboekje Centennial

    Ik zoek het programmaboek van de Centennial TT Assen 2010. Wie o wie heeft het voor mij te koop.
  10. rotom

    75ste Elfstedentocht

    Er kan weer ingeschreven worden voor de Elfstedentocht. Let op..! Het maximaal aantal motoren is 3600. De inschrijving sluit direct als dit aantal is bereikt, of 3 weken voor Pinkstermaandag. www.frieschemotorclub.nl
  11. rotom

    Slaapplaats 11 steden

    Wil je voor, of na de 11 stedentocht overnachten, ik weet nog twee bedden.
  12. rotom

    Elfstedentocht voor motoren

    Op Pinkstermaandag wordt de 11 steden tocht weer vereden. Wacht niet te lang om de felbegeerde startkaart te kopen want ze stoppen bij 3600 motoren.
  13. rotom

    Bobine Suzuki GS

    Ik zoek voor mijn Suzuki GS 650 G (katana) een bobine.
  14. rotom

    Triest

    Echt triest om dit te lezen. John Travolta gechanteerd met foto stervende zoon
  15. rotom

    Elfstedentocht 2008

    Het viel mij op dat er vorig jaar nog al wat mensen naar een startkaart zochten voor de Elfstedentocht. Er kan nu weer ingeschreven worden. Wacht niet te lang want het inschrijven wordt gestopt bij 3600 motoren. Dit aantal wordt makkelijk gehaald. Inschrijven kun je doen op de site van de...
  16. rotom

    Niet helemaal nieuw

    Ik geniet al een poosje van MF, maar stel me toch maar voor. Miijn naam is Frans en woon in Stiens, en ik rijd al motor sinds 1978. Na jaren van kwakkelen heb ik nu de hobby weer stevig te pakken. [imagg]
Terug
Bovenaan Onderaan