Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RR.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RR.

    Kiddimoto loopfiets Marc Marquez

    Onze kleine coureur is te groot geworden voor deze loopfiets :] Er is niet veel op gereden, daarom heeft ie ook weinig gebruikssporen. Vraagprijs 65 Euro. Kan opgehaald worden in Zoetermeer. Bij interesse graag een PB.
  2. RR.

    Remlichtschakelaar, hoeveel ohm?

    De remlichtschakelaar van de voorrem van een Yamaha XJ6 doet het niet. Achter doettie het wel. De weerstand in de schakelaar lijkt te schommelen tussen de 2 en 10 ohm, gemeten met een Fluke 177. Ingedrukt is het oneindig. Kan deze schakelaar de vuilnisbak in?
  3. RR.

    Waarom adverteert MF in Motor Magazine?

    Dit vraag ik mij af: Waarom staat er in Motor Magazine nummer 2, 2015 een paginagrote advertentie van MF? Wat is het doel hiervan? Ik vraag dit niet specifiek aan de crew. Iedereen die zich daartoe geroepen voelt, kan reageren.
  4. RR.

    Hallo

    Hallo, Ik ben Roelof en ik lees al enige tijd mee hier op het forum. Ik ben nu lid geworden om zo af en toe wat te kunnen posten. Ik ben 44 jaar en rijd al bijna 25 jaar motor. Ik heb momenteel een Ducati Multistrada 1000 voor het serieuzere werk en een Honda SLR 650 voor de boodschappen. (...
Terug
Bovenaan Onderaan