Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. G

    TsuBoss remschijven en remblokken

    Wie heeft er ervaring met remschijven van TsuBoss ? Ik weet dat ze in nederland verkrijgbaar zijn bij Bolski, uit Griekenland komen en Duitse/Europeesche keurmerken hebben en aantrekkelijk geprijsd zijn. Ik kan alleen maar heel weinig gebruikerservaringen vinden. Ik ben benieuwd of ze qua...
  2. G

    Spoel doormeten Honda NX

    Hallo Forummers, Ik heb een startprobleem met mijn Honda nx 650 dominator. Hij start opeens helemaal niet meer. Hij ploft wel een beetje maar niet genoeg om de motor te starten. Ik heb bijna alles al gecontroleerd: accu, startmotor, bougie, cdi, bobine, carburateur enz.. tot nu toe alles ok...
  3. G

    Honda NX250 geschikt voor 25kw

    = VERKOCHT Honda NX 250 , bouwjaar 1991, 32000 km. Oerdegelijke lichte allroad motor, ook geschikt voor licht rijbewijs. Elektrische start, 6 versnellingen, supermotard voorspatbord (origineel spatbord ook erbij) Ketting,tandwielen, remmen en banden (Michelin) in zeer goede staat...
  4. G

    Ervaring met Kaspers Motoren?

    Wie heeft er ervaring met Kaspers Motoren in Alphen a/d Rijn. Ik weet dat ze behalve onderdelen ook schade motoren verkopen die in principe total loss zijn. Wat ik wil weten is of het redelijke lui zijn of dat het beunhazen zijn.
  5. G

    Startmotor Probleem

    Hallo. Gisteren ben ik nog lekker op mijn NX je naar de strandcross in scheveningen geweest. Ik merkte toen al dat de startmotor een beetje haperde. Vanmorgen wilde de startmotor van mijn Honda NX het helemaal niet doen. Het relais gaf wel een tik maar verder niets. Ik heb toen met de startknop...
  6. G

    Geluid ven Spyball Alarm heel zacht

    Het geluid van de sirene van mijn SpyBall alarm is veel te zacht. Ligt dat wellicht aan de interne noodstroom-accu? De accu van mijn motor is gewoon goed. Of is het volume van de sirene op een of andere manier te regelen?
Terug
Bovenaan Onderaan