Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CBR-Methew
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    Corbin comfort zadel en ketting set voor CBR900RR

    Aangezien mijn '98 Fireblade weg is heb ik niets meer aan de onderdelen die ik er nog voor heb liggen. Het gaat om een gloednieuwe en dus ongebruikte Afam ketting set en een Corbin comfort zadel met een blauw bisje, in prima staat. Voor de ketting set heb ik 90 75 euro in gedachte en het zadel...
  2. C

    Voet remhevel gescheurd, te lassen?

    Afgelopen zaterdag heb ik een, jammer genoeg, kort rondje gemaakt met mijn VFR1200. Ik heb dit vroegtijdig moeten afbreken omdat ik merkte dat tijdens het remmen plots de voetrem doortrapte.. Bij nadere inspectie blijkt dat het pedaaltje waarmee je de rem bedient gescheurd is op het asje van de...
  3. C

    VFR1200F Shad zijkoffer rek

    Gezocht, een Shad zijkoffer rek voor een Honda VFR1200F. Model nummer H0VF10SF.
  4. C

    Honda CBR954RR clipons

    Ik heb nog een setje clipons voor een CBR900RR uit 2002-2003 liggen. Ik was van plan deze op een '07 Fireblade te zetten maar ik kwam een ABM clipon set tegen die volledig verstelbaar is waardoor die van de 954RR overbodig zijn geworden. Zijn in een goede maar gebruikte staat. Richtprijs 35E bij...
  5. C

    Leovinci rvs full system met zwart carbon demper

    Te koop in verband met overbodig. Ik denk dat de foto's redelijk voor zich spreken; het betreft een 4-2-1 systeem. Het is een volledig RVS systeem met in elkaar geschoven delen. De demper is een zwart carbonnen versie, deze is niet ingekort. Dit systeem heeft onder mijn CBR900RR/98...
  6. C

    CBR900RR SC33 downpipe + demper

    Gezocht de standaard uitlaatbochten en een standaard demper van een CBR900RR SC33 uit 98. De voorkeur ligt bij de bochten van een 98-99 model. Optische staat is niet het belangrijkste, als de uitlaat maar zonder deuken is. Ik heb eventueel een zeer nette Leovince volsysteem in de aanbieding...
  7. C

    CBR1000RR stadslicht

    Gezocht, het doorzichtige plastic glaasje voor het stadslicht voor een sc57. Mijn huidige is gebarsten en hierom gelijmd, wat niet erg chique is. Een tip waar je dit nieuw los voor een nette prijs kunt krijgen is ook welkom (ik zie dit alleen met een volledige koplamp aangeboden worden)
  8. C

    Carbon demper CBR1000RR

    Gezocht, een carbon einddemper met e-keur (en db-killer als deze erbij hoort) voor een Honda fireblade uit 2007. Dit ter vervanging van een Jarmine einddemper die me te luid is (eventueel te ruil)
  9. C

    CBR 900RR voorpartij en wielen

    Hallo medeforummers! Ik heb nog een paar parts die de schuur mogen verlaten, TEAB! CBR900RR sc33 voorvork met as, remmerij, kroonstuk en clipons. De keerringen en voorvorkvloeistof moeten vervangen worden. [VERKOCHT] Set velgen met versleten banden, bijhorend bij de de voorvork, met...
  10. C

    Bridgestone BT-016 (pro)

    Dag, ik ben opzoek naar een BT016 aldan niet pro in de maten 180/55/17. Mag nieuw zijn maar ook gebruikt, zolang er nog voldoende profiel opzit om minimaal 4000 km te rijden (rustig straat gebruik :') )
  11. C

    Restanten uitverkoop: CBR 900rr 1995 sc28 + sc50 blok

    Na een vorig topic waarbij veel onderdelen zijn verkocht ligt er nog een klein restje, waarmee ik hopelijk anderen nog blij mee kan maken. Het hoeft niet weg voor de hoofdprijs, een leuk vriendenprijsje vind ik genoeg. Op de fotos staan de onderdelen die nog over zijn. Bij interesse hoor ik...
  12. C

    Motorblok fireblade

    Gezocht: een motorblok van een honda fireblade uit het jaar 2002-2003. Inhoud 954cc. Het gezochte blok moet motorisch in goede staat zijn, gezien het nog een mooie periode moet gaan dienen als hart van de motorfiets. Aanwijzingen voor bedrijven die een dergelijk blok hebben liggen voor een...
  13. C

    [SLOOP] CBR 900 RR Fireblade (SC28 '95)

    Zoals de alles onthullende titel al doet zeggen, gaat een '95 fireblade in onderdelen weg. Deze motor heeft vele jaren een goede dienst bewezen, maar is nu aan zijn einde van haar levensloop gekomen. Hopelijk kan wat van haar DNA bij anderen nog veel plezier brengen, zoals zij dat jaren bij ons...
  14. C

    Fireblade voorvork + remmerij

    Beste motorrijders, Ik heb nog een fijn voorvorkje staan van een Fireblade uit 1995, met de bijbehorende remmerij. Ideaal voor een ombouwprojectje of vervanging. De voorvork is recent gereviceerd vanwege een lekker voorvorkkeerring. Bijinbegrepen zit ook de kroonplaat en balhoofdlagers. De...
  15. C

    Leovinci full-system Fireblade '98

    He members! Ik heb een leovinci full system gekocht, deze past perfect op de motor, echt ik heb 1 probleem. Het is een highmount en zodoende kan ik de orginele demperbevestiging niet gebruiken. Ik zoek dus een oplossing hiervoor want deze zit niet mee geleverd bij de set :( ;( Mijn vraag...
  16. C

    CBR900 RR voorwiel 95

    Oi, Ik ben opzoek naar een voorwiel van een Fireblade uit 1995, band hoeft niet schijven mogen eropzitten liefst in de zwarte kleur. Gaarne alleen een wiel waarop de schijven van 296 mm op kunnen (dus geen 98-99 voorwiel, die gaat niet passen heb ik ondervonden)
Terug
Bovenaan Onderaan