Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: x-eleven
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. x-eleven

    Jas Revit Neon mt. 52 zwart

    De jas is mij te klein geworden, vandaar de verkoop. Aanritsbaar met broek ziet er nog netjes uit doe een leuk bod :)
  2. x-eleven

    MQP Aces grijs/zwart/rood mt.50

    Pak is zeer weinig gedragen en ziet er erg goed uit. prijs 250 euro
  3. x-eleven

    Revit combipak zwart

    Pak is mij te klein geworden, zitten gebruikelijke gebruikssporen op (vooral op de broek) jas Revit Neon mt. 52/broek Revit mt.48 pak zit goed rond de maten 183cm / 82kg prijs 200 euro zie ook...
  4. x-eleven

    t.k.a. Vekabest theorieboek en vragenboek 35euro

    z.g.a.n. VEKA best motor theorieboek met en boek met 1000 examenvragen. druk 2007 Boek is niet meer nodig omdat mijn meissie geslaagd is voor theorie 35 euro helaas verkocht
  5. x-eleven

    crt lelystad 6 juni wie was er ook?

    wie waren er nog meer en wat was jullie ervaring? Ik vond het een zeer leuke en leerzame avond. Had nog nooit een noodstop gemaakt met 120km, zet je toch wel aan het denken hoor! We begonnen namelijk met 60km en dan steeds 10km erbij, je merkt goed hoe lang de remweg dan gaat worden! Zelfs nog...
  6. x-eleven

    A9 flitspalen???

    wie weet waar alle flitspalen op de a9 zijn gebleven, en nog belangrijker...wat er voor in de plaats komt. Ik reed er vanmiddag en tot mijn verbazing waren ze allemaal ineens verdwenen???
  7. x-eleven

    Nieuwe foto's tailrise X-11+onderkuipje

    En? is het wat :? .
  8. x-eleven

    Tail rise X-11

    Vanmiddag even aan het klussen geweest om zelf een tail rise setje te maken en te monteren. Hier het resultaat. . edit viccie: op verzoek attachment verwijderd.
  9. x-eleven

    Yamaha XJR1300SP

    Hai, een maat van me wil een XJR1300 aanschaffen, heeft iemand van jullie ervaring hiermee en wil die delen. Het gaat om een 2000 model. (of moet ie gewoon een X11 kopen???...haha) :]
  10. x-eleven

    hallo

    hai ik zal me ff voorstellen. Ik ben Patrick 33 jaar en sinds kort in het bezit van mijn a (mijn een aan laatste stempeltje)en een honda X11. Heb erg geboft met het mooie weer van de laatste dagen moet ik zeggen. Ben heier terecht gekomen omdat ik het een en ander zag over deze mooie fiets. Het...
Terug
Bovenaan Onderaan