Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: PsYx
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. PsYx

    De R6 en het geheim van 't stekkertje

    Na restauratie van mijn 2de versnelling ben ik de motor eindelijk weer geheel aan het opbouwen *O* wil goed vlotten maar kom nu toch voor een verassing te staan! Ik heb bij de 4 bougieconnectoren een 5de gevonden :? Maar waar gaat deze aanvast? hij ziet er precies hetzelfde uit als de...
  2. PsYx

    CBR 600F2: Lawaai uit blok+mist vermogen

    Hey, Vanmiddag ben ik wezen rijden, lande een wheelie wat aan de harde kant. Reed weer verder en constateerde een geluid dat hij niet eerder maakte.. Als ik nu gas geef hoor ik me motor netjes lopen + alsof er een trekker naast me rijdt. klinkt niet echt lekker dus. Daarnaast mis ik...
  3. PsYx

    Spontaan ontbrandende motoren?¿

    Mijn motor staat binnen gestalt. Nou was hier laatst iemand van de brandweer. En die vertelde me dat dat niet veilig was, tenzij je de accuklemmen eraf haalt, dat deden ze in showrooms ook. Is dit nou niet complete onzin?? Kans dat er sluiting ontstaat is zowiezo klein. Als dat gebeurt klapt...
  4. PsYx

    Motor Spuiten // Welke Kleur???

    Heyy Ik ben in het bezit van een CBR 600 F2! En nu wou ik em een nieuw kleurtje geven :9 Er zitten al wel wat kleuren in me hoofd, maar ik weet neit of iemand hier nog een mooie combinatie weet? alles mag, maar niet te moeilijk :P De kleur combinatie die uiteindelijk de meeste...
  5. PsYx

    Contactslot CBR kabels.. (poging tot diefstal :( )

    Hey, Vannacht is mijn net nieuwe stuntmotor door een stel randdebiel meegenomen.. Vanochtend stond ze niet meer voor de deur, en na enige tijd zoeken vond ik haar dan in een steegje met de kabels eruit.. Maar zonder schade (zover dat ook mogelijk is bij een stuntmotor).. Het gaat hier dus...
  6. PsYx

    BOS Superbike R6 '03-'05 linkpijp/connectorpijp

    In perfecte staat: Bos superbike linkpijp.. omdat ik een '02 heb, en deze linkpijp dus niet op mijn motor past... De pijp is bedoelt voor een R6 '03-05 en heeft op het blok een aansluiting van 60mm. De kant die in de demper moet is 60mm (buitenmaat). Heb nu zelf een nieuwe connectorpijp...
  7. PsYx

    Laser Hotcam Carbon R6

    In goede staat! als nieuw! Inclusief 2 DB-killers (verschillende lengtes) en linkpijp. De demper ziet er gewoon nog perfect uit, en maakt een mooi donker/vol geluid. Met de langste DB-killer maakt ie nog nauwelijks geluid, waardoor deze ook geschikt is om mee op het circuit te gaan...
  8. PsYx

    Knippers knipperen spontaan snel

    Hallo, Ik heb een R6 uit 2002, sinds niet zo lang geleden begon spontaan mijn linker knipper snel te knipperen. Terwijl de rechter gewoon normaal knipperde.. Na enige tijd was ook die aan de beurt, en nu knipperen ze dus beide snel :? Ik heb niks veranderd aan de knippers. Achterzit wel...
  9. PsYx

    Motorstudenten Groningen (Deel 16)

    Motorstudenten Groningen deel 16!!! Dit zijn onze vorige delen :) Motorstudenten Groningen Motorstudenten Groningen (deel 2) Motorstudenten Groningen (deel 3) Motorstudenten Groningen (deel 4) Motorstudenten Groningen (deel 5) Motorstudenten Groningen (deel 6) Motorstudenten...
  10. PsYx

    Twee x Artikel 5????

    ^&$(#&$ ben net dus aangehouden voor een wheelie.. ik maakte een wheelie bij het optrekken, en remde weer wat af om nog een wheelie te maken.. Dus 2 wheelies gemaakt.. slinger langs wat autos naar voren bij de rotonde, opeens op het fietspad naast me TOET TOET. AAN DE KANT! bleek...
  11. PsYx

    Laser Hotcam Carbon luider maken

    Hey, Ik heb een R6 2002 met een Laser Hotcam Die dus.. Maar hij klinkt nog wat braafjes, de db-killer is er natuurlijk al wel uit.. Zat er aan te denken om wat wol eruit te gaan halen, maar ik vroeg me af of dat zowiezo wel veel uitmaakt, en of ik dan de uitlaat niet sloop (lees nog...
  12. PsYx

    Motorclub oprichten

    kijk hier is
  13. PsYx

    Motorstudenten Groningen (Deel 15)

    Motorstudenten Groningen deel 15!!! Dit zijn onze vorige delen :) Motorstudenten Groningen Motorstudenten Groningen (deel 2) Motorstudenten Groningen (deel 3) Motorstudenten Groningen (deel 4) Motorstudenten Groningen (deel 5) Motorstudenten Groningen (deel 6) Motorstudenten...
  14. PsYx

    Deskundige mening gevraagd

    A B Naar aanleiding van een discussie met een niet nader te noemen persoon, hier de vraag! Welke motor gaat platter door bocht a of b
  15. PsYx

    Motorsleutels Groningen

    |( Had vandaag de r6 voor het eerst mee naar school, en ja hoor zit ik een half uur in de les.. Denk ik opeens, waar zijn eigenlijk mijn motorsleutels?? -O- Dus zoeken in me tas en alles, nee niks... Had ik em vergeten uit me slot van me buddy te halen.. O shit.... Ik naar buiten bij me...
  16. PsYx

    Honda CB-1

    *O* :9~ [br] Let op de prachtige kmteller! ja! u leest het goed, geen mijlenteler! *D [br] De tank glimt prachtig en is deuk en krasvrij! [br] Motor-forum vasteprijs 1400,- Mooie en goed onderhouden cb-1. De motor heeft een kmteller ipv een mijlenteller (1...
Terug
Bovenaan Onderaan