Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ZL900
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ZL900

    Te koop Honda CB250/400 uit 1979

    Bijdeze bied ik onze overcomplete trouwe Honda CB250 aan. Hij is van 1979 dus Wegenbelasting vrij Oltimer verzekering (ik dacht 63euro per jaar) Loopt 1 op 22 Vorig jaar voorzien van; Nieuwe tandwielketting set Nieuwe banden Nieuwe uitlaat Heeft mijn vriendin een jaar lang...
  2. ZL900

    Kawasaki KR1s met wat werk

    Ik bied mijn mooie Kawasaki KR1s opnieuw aan omdat de verkoop de laatste keer niet door ging. Eigenlijk was ik van plan om de KR1s zelf te houden en was ik begonnen met het reviceren. Dingen die vervangen zijn: Krukas 2 nieuwe zuigers 1 Powervalve nieuwe pakkingset lager en keringset...
  3. ZL900

    Te koop veel honda CB250 CB300 Cb400 rond 1978 to 1982

    Volgens mij zijn de onderdelen goed uit tewisselen tussen diverse modellen Ik heb een lijstje proberen te maken, dus het geen wat jij zoekt en er niet bij staat moet je maar even vragen. Luchtfilter 2 Linkerzijkapje 1 Rechterzijkapje 1 Achterlicht 3 Achterkap 2 Koplamp glas met...
  4. ZL900

    Te Koop Kawasaki KR1s

    Hallo iedereen, Het gaat me aan het hart maar ik ga mijn KR1s te koop aan bieden. Mijn vriendin en ik hebben plannen om een huis te kopen dus we kunnen het geld goed gebruiken. De motor heeft net 7000km gelopen en is van het bouwjaar 1994 De vorige eigenaar heeft de koppakking verkeerd...
  5. ZL900

    Kawasaki KR1 Topic

    Hallo mensen, Misschien vinden jullie mij brutaal, om als nieuwe telg al meteen een topic te openen maar ik vind dat ik daar een goeie reden voor heb. :Y Toen ik probeerde informatie te vinden over de Kawasaki KR1 viel het me heel erg tegen hoe weinig je er over kan vinden. Gelukkig is er...
  6. ZL900

    ZL900 Stelt zich voor (alweer)

    Ik heb me al een keer eerder voor gesteld maar heb het toen een beetje laten verzaken. Mijn naam is Jim woonachtig in Zaandam ben 21 jaar oud. Mijn nickname komt van de motor Kawasaki ZL900 Eliminator, zoals een hoop misschien al dachten. Ik ben aan de naam gekomen omdat ik ooit ik gok 10...
  7. ZL900

    ik ZL900 stel me effe voor

    hallo ik ben Jim, 20 jaar en ik woon in Zaandam. ben bezig met mijn motor rijbewijs, wat wegens omstandigheden (2x weeralarm en 1x dubbele boekking door mijn rijschool) nog steeds duurt... ik ben in bezit van een honda cb250n uit 1980 en een kawasaki ZL900 eliminator en mijn sprint brommer...
Terug
Bovenaan Onderaan