Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gsx-zwolle
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gsx-zwolle

    Unieke VN1500 classic, €3500!!

    Wegens overstap naar woon-werkverkeer-motor te koop: Mijn super mooie VN1500 classic. Verkeert zowel motorisch als optisch in topstaat! Motorisch dus 100%! BJ 1996 Km-stand, omstreeks 22.500 Voorzien van veel extra's, waaronder; Open dempers, Open luchtfilter (afgesteld), Lightbar...
  2. gsx-zwolle

    VN1500 slaat af en gooit benzine eruit

    Ik heb een vraag over mijn VN1500 classic (1991). 1500 twin blok met enkele carburateur. Ik heb hem gekocht van iemand bij wie hij pakweg een jaar heeft stil gestaan. Hem voor controle bij motorzaak gebracht, geen bijzonderheden, alleen hield hij wat in bij lage toeren. Hij zou dan moeten...
  3. gsx-zwolle

    1999 uitlaat / demper op een 1998 vz800 marauder

    Hallo, Ik ben op zoek naar een open uitlaat voor een vz800 marauder bj 1998. Nu heb ik een set gevonden die officieel voor bouwjaar 1999 is. Zou dit eventueel passen of eenvoudig passend te maken zijn??
  4. gsx-zwolle

    Mooie Kawasaki ZR 7 (2001, 36K km)

    Te koop: Kawasaki ZR7 Het is een nette motor die in de winter nooit is bereden. Heb hem netjes zijn beurt gegeven. Het is een fijne toermotor. Doe hem weg, omdat ik een all-road wil. Alleen serieus bod Bj 2001 Kmst 36.825 Foto's, prijs en meer info : klik hier Het...
  5. gsx-zwolle

    >> Complete motor set! << (jas, broek, helm, laarzen)

    Wegens aanschaf van een nieuw pak te koop aangeboden: Complete motorset : Jas, broek, systeemhelm en laarzen. - Motorjas met uitneembare thermovoering: maat L, merk Jopa, kleur zwart/grijs/blauw. - Motorbroek: maat XL (valt klein), merk Jopa, kleur zwart met aan beide zijden...
  6. gsx-zwolle

    Xenonlamp 1x H7 8000K

    Wegen verkeerd bestellen: Nieuwe xenonlamp (dus zonder ballast) H7 8000K. Prijs : € 10,00 (of ruilen tegen H4 lamp) Zie advertentie
  7. gsx-zwolle

    Ervaringen motorvakantie Engeland??

    Volgende week ga ik met een neef een motortrip maken van donderdag t/m zondag. We willen graag een andere locatie als vorig jaar, toen waren we in Duitsland en Luxemburg. Ons huidige idee is om met de motor naar Engeland toe te gaan. Heeft iemand hier ervaringen mee?? Hoe zijn de wegen daar...
  8. gsx-zwolle

    De mooiste dag. 7 juli in Kampen (stichting LiveLife)

    Een tijdje terug heb ik weer de bevestiging gekregen dat ik dit jaar weer kan deelnemen aan de mooiste dag. *O* Dit jaar georganiseerd op woensdag 7 juli in Kampen. Ik vraag mij af of er meer mensen van het forum deelnemen hieraan... Voor wie niet weet wat de mooiste dag is...
  9. gsx-zwolle

    Te Koop Goede Colt 1.5GLI 1991. (072.938 km!!!) €450

    Welliswaar geen motor, maar zeker een koopje! Mitsubishi Colt 1.5 GLI 1991 Kmstand : 73938 échte kilometers!!!! Prijs: €450,- Reden verkoop : mijn ouder buurvrouw heeft haar rijbewijs niet laten verlengen... Meer info : Mitsubishi occasion kopen? Enorm veel goedkope tweedehands...
  10. gsx-zwolle

    Suzuki DL650 V-strom 2004, weinig km veel extra's

    Verkocht! :W
  11. gsx-zwolle

    Sportief ogende en goed onderhouden GSX600F '98 (evt. 25 kw)

    Verkocht.... In Memoriam
  12. gsx-zwolle

    Gezocht: CD voor het uitzetten van toer tochtjes

    Hoi allemaal, Iemand hier toevallig die een computerprogramma heeft waarmee ik toer tochtjes zelf uit kan zetten... Heb wel op internet gekeken, maar dat zijn redelijk prijzige cd/dvd tjes Ik denk bijvoorbeeld aan Onroute e.d. Een kopie die werkt is ook al goed. :W
  13. gsx-zwolle

    Tochtje richting Trier

    Ik heb even een vraagje over een motortochtje naar Trier. Ik ben eventueel van plan om met een neef van mij een aantal dagen richting Trier e.o. te gaan. We willen dan in een hotelletje o.i.d. en vandaar uit een paar tochten maken. Heeft iemand hier ervaring, tips e.d. betreffende dat...
  14. gsx-zwolle

    Xenon H7 setje

    Ben ff aan het orienteren wat er zo al te krijgen is aan xenon. Misschien heeft iemand hier nog zo'n setje liggen welke ik over kan kopen... Is bedoeld voor H7 dimlicht van suzuki gsx600f '98.
  15. gsx-zwolle

    Kleurcode Suzuki GSX600f

    Hallo, Weet iemand de kleurcode van de blauwe kleur? Het gaat om een Suzuki GSX600f 1998 Alvast bedankt! :} Betreft deze fiets:
  16. gsx-zwolle

    Wielen GSX600F van oude model op nieuwe model?

    Passen de wielen van het oude model GSX600F (voor 1998) op het nieuwe model (na 1998)? Ze zijn volgens mij iets smaller, maar maakt dit veel uit, kan dat kwaad? al vast bedankt!
  17. gsx-zwolle

    wielen voor een GSX600F 1998

    Ik ben voor mijn GSX600F uit 1998 (nieuwe model) opzoek naar een setje wielen... Maakt niet zoveel uit hoe ze eruit zien...
  18. gsx-zwolle

    Gezocht, wielen GSX600f 1998 (nieuwe model)

    Ik ben op zoek naar wielen voor een gsx600f, 1998. Deze wil ik in de pekel-tijd erop gooien. Hoe ze eruit zien maakt dus niet zo veel uit....
  19. gsx-zwolle

    Afwijking km-teller GSX600f '98

    Ik heb een suzuki gsx600f uit 1998. Nu geeft mijn kilometerteller te weinig aan. Er zit een systematische afwijking in. Bij 40 op de teller rij ik 50 Bij 60 op de teller rij ik 80 Bij 85 op de teller rij ik 120 De sensor is al vervangen, geeft geen verandering. Heeft iemand hier...
  20. gsx-zwolle

    MF'ers bij motordag van stichting live life in Kampen??

    De titel zegt het eigenlijk al... Zijn er nog meer MF'ers die 4 juli a.s. naar de motordag van stichting Live life in Kampen gaan? *O* (ter info, een dag waarbij geestelijk en verstandelijk gehandicapten achterop de motor mee een route rijden met een groep van 250 motoren.)
  21. gsx-zwolle

    Slingerend stuur vanaf +/-50km/h

    Hallo Allemaal, Even een vraagje, Zodra ik binnen de bebouwde kom op een verkeerslicht af rijd welke rood is, haal ik meestal mijn handen van het stuur en kan dan ff de rug strekken... Nu deed ik dat vanmiddag ook alleen dan bij +/- 70km/h. Toen begon mijn stuur te trillen. Ik hield...
  22. gsx-zwolle

    Eerste rit met duopassagier , wat te doen?

    Hallo allemaal, De titel zegt het eigenlijk al maar toch; Ik ga binnenkort voor het eerst een rit(je) maken met een duopassaggier. Wat moet ik doen, vering anders instellen ofzo? En wat moet ik niet doen? :? Alle tips waar ik op moet letten ofzo zijn harte welkom! :} p.s...
  23. gsx-zwolle

    Voor mijn neus aanrijding

    Vanmiddag gebeurde mij het volgende: Ik stond op de ceintuurbaan in Zwolle. Ik kwam van de snelweg af en wilde richting de Mac. Sta rustig te wachten voor het verkeerslicht, zie ik ineens een fietser door de lucht vliegen. Hij was door rood gereden en de auto die aan kwam rijden kon niet...
  24. gsx-zwolle

    Nieuwe MF'er

    Hallo allemaal, Bij deze zal ik me ook ff netjes voorstellen. Ik ben Frank en 18 (over 2 dagen 19) jaar jong. Sinds twee maand de trotse bezitter van het roze pasje en drie maand ( :+ ) van mijn 25kw GSX600f. Altijd leuk om je up's en down's te kunnen delen met andere motormuizen *D...
Terug
Bovenaan Onderaan