Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. DaSuperGrover

    VFR 800 VTEC ABS uit 2005 Pearl Heron Blue

    Honda VFR 800 V-Tec met ABS uit 2005 Pearl Heron Blue Inclusief originele kofferset in kleur van de motor Gereedschapssetje en duokapje Vrij nieuwe banden voor en achter 49.500 km Extra's: Pro-Oiler kettingsmeersysteem Handvatverwarming Bagster tankhoes in kleur met bijbehorende Bagster tanktas...
  2. DaSuperGrover

    Motor gestolen in Amsterdam, Kawasaki ZX636-R uit 2002

    Van een collega van mij is afgelopen weekend zijn Kawasaki ZX636-R gestolen. Op zaterdagnacht (of zondagmorgen vroeg) om 01:00 nog gezien, maandag morgen (19-09-2011) om 07:50 opgemerkt dat hij er niet meer stond. Kenteken: 49-59-VM (Portugees, dus zwarte letters op een witte achtergrond...
  3. DaSuperGrover

    Te Koop: Rode VFR 750 F 1994, veel opties

    Te Koop Honda VFR750F Type: RC36II Bouwjaar: 1994 Kleur: Rood Kilometerstand: 45.957 km Segment: Sport/tour Deze VFR staat er werkelijk als nieuw bij. De VFR staat bekend om zijn koppel onderin, heerlijk motorgeluid en bedrijfszekerheid. De motor is solo maar ook met duopassagier...
  4. DaSuperGrover

    Motorintercom - Autocom Active Plus compleet voor 2 motoren!

    Een complete motor intercom set voor draadloze communicatie tussen 2 motoren INCLUSIEF de portofoons. Autocom KIT 200 Het systeem van Autocom dat eigenschappen heeft van de Pro 7 Sport en de Super Pro Avi is de Active Plus. Er zijn verschillende eigenschappen die de Active Plus gemeen heeft...
  5. DaSuperGrover

    TK: Multifunctionele tanktas met magneten

    Zie MARKTPLAATS ivm aanschaf bagster. Echt in nieuwstaat! € 30,- Tanktas van ca. 32 liter. Bestaat uit 2 tassen die allebei afzonderlijk of tegelijk op de magnetische basisplaat geritst kunnen worden. Beide tassen én de grondplaat zijn voorzien van een kaartvak. Eén tas (15.5 liter)...
  6. DaSuperGrover

    Yamaha FZR 600 R, 1995 Te Koop

    Te koop: Yamaha FZR 600 R Bouwjaar 1995 km's: 33443 Deze prachtige FZR 600 R is professioneel overgespoten in 'Yamaha' blauw. Banden: Bridgestone BT012 voor, Bridgestone BT020 achter. Beide nu zitten er nu zo'n 6000 km op, maar zijn zeker nog meer dan 50%. Motor heeft altijd binnen gestaan...
  7. DaSuperGrover

    Voertuig regelement

    Hoi, aangezien a.s. donderdag de FZR600R van Blauwtje gekeurd wordt door de RDW (import uit België, zie Blauwtje met FZR600R meld zich aan !) wordt ik een beetje zenuwachtig of alles wel in de haak is. Weet iemand waar ik het voertuig regelement (waaraan de motor moet voldoen neem ik aan :? )...
  8. DaSuperGrover

    MOD: Cheetah SST ruit op 95 VFR

    Vorige week mijn ruit (uit Amerika) binnengekregen, en vandaag maar eens even gemonteerd. De plaatjes De 'oude' MRA ruit: De nieuwe Cheetah SST ruit: Hier is het verschil tussen de ruiten goed te zien: vlnr Origineel, MRA, Cheetah Ruit heb ik gekocht via National Cycle. Iemand op...
  9. DaSuperGrover

    Veel gelukkige mensen binnenkort in Vianen

    Was net bij motoport, werden iets van 12 nieuwe Ducati's uitgeladen :9~ 1x Multistrada, wel een beetje een raar ding ;) 1x 620 sport 1x 800 sport 1x ss800 1x ss1000ds 1x 749 :} en nog een paar meer waarvan ik de namen niet weet (ben ook niet echt op de hoogte van Ducati's ;( ) Is toch...
  10. DaSuperGrover

    Mijn 1e motor - Honda VFR750F - Import uit België

    Gisteravond mijn 1e motor opgehaald, uit België :) Hieronder eerst nog wat foto's van de verkoper, zodra ik eigen foto's gemaakt hebt volgen die ook hier. Hier nog 2 foto's van het vervoer gisteravond. Een beetje een gammele kar, maar toch zonder beschadigingen 180 km terug gereden. Ga...
  11. DaSuperGrover

    Waar kuipdelen VFR kopen

    Ik heb een mooie VFR gezien, maar met wat schades zie foto. Ook de andere kant heeft op dezelfde plek schade. Nu wil ik deze kuipdelen vervangen, waar koop je zoiets ? Ik HEB de zoekfunctie gebruikt :P
  12. DaSuperGrover

    VFR 750 goede beginnersmotor ?

    Ik ben al jaaaren erg verzot op een VFR :} Is dit een goede beginnersmotor ? Kan je er ook goed met zijn 2'en op rijden ? En als laatste, ik weet dat iedereen aangeraden wordt een '94 of nieuwer te kopen, wat is nu het grote verschil met een 'oudere'?
  13. DaSuperGrover

    Voor het eerst zonder geblèr in mijn oor

    Morgen samen met een vriend een Fazer 600 huren :9 Wel een beetje spannend, ben immers eind nov-2002 geslaagd, en nu voor het eerst op de motor, zonder de 'aanwijzingen' van de instructeur. Het verslag volgt. :]
Terug
Bovenaan Onderaan