Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lead
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    topkoffer (originele) Honda Lead SCV100

    Te koop in nieuwstaat verkerende originele Honda topkoffer met bevestigingsplaat en materiaal. Heeft op mijn Honda Lead SCV100 gezeten. Vaste prijs 40 euro. Tel 0644537798
  2. L

    Rijden in regen en kou met Burgman 200 scooter

    Vraagje? Heeft iemand ervaring met de wind- en waterdichte thermohoes van Suzuki B200 (accessoire) die over je benen en romp heen gaat ter bescherming van wind, regen en kou. Zijn de handmoffen (ook een accessoire) ook handig? Of is het allemaal niets. Ik wil door weer en wind elke dag totaal...
  3. L

    bestaan er imitatieradiatoren van BMW

    Hoi Mijn radiator van mijn F650 Funduro uit 1995 is echt kadoek Hij denkt dat ie een fontijn is. Ik heb hem af laten persen en het is echt gedaan met hem. Ik wil een nieuwe maar die kost origineel 319 euro. Weet iemand of er imitatie of replica bestaat die goedkoper is. Zoja dan zou een...
  4. L

    gevraagd adres voor reparatie radiator regio A'dam

    Hoi beste mensen Mijn radiator (radiateur) van mijn BMW F650 Enduro uit 1995 lekt. Preciies in het midden van de radiator is het nat. Weet iemand in de regio Schiphol (Amsterdam en omstreken) een adres om de radiator te laten repareren. Of weet u een adres die een betaalbare radiator heeft...
  5. L

    reparatie radiateur BMW F650 uit 1995

    Hoi beste mensen Ik had trots zelf mijn tandwielen en ketting vervangen en alles weer ontroest en mooi gemaakt aan mijn verweerde machine maar toen ik een proefrit maakte is mijn radiator (radiateur) lek geraakt. Preciies in het midden van de radiator is het nat. Weet iemand in de regio...
  6. L

    vraagje over ploffen BMW f650

    Hoi beste mensen. Ik heb een vraagje over mijn pas gekochte f650 uit 1995. Een heerlijke fiets, alleen als ik na opgetrokken te hebben mijn gas dichtdraai hoor je hem ploffen/knetteren/knallen. Vroeger deed een auto dat wel eens als je ontsteking verkeerd stond. Volgens mij is dit bij de f650...
Terug
Bovenaan Onderaan