Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nicked
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nicked

    Gevraagd kromme rechter voorvorkpoot GSXR1000 2001 of 2002

    Aangezien de asopname/aluminium onderblok van mijn rechter voorvorkpoot gescheurd is, ben ik opzoek naar een goede. Nieuw is dit helaas niet te krijgen, maar misschien heeft iemand een kromme (binnen) poot waar het onderste gedeelte nog goed van is. Een verroestte voorvorkooot mag ook...
  2. Nicked

    [Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 48

    Voor de liefhebbers: de historie van het gespot-topic: Deel 1 - OlafOnline ......... 16-01-2003 - 284 dagen Deel 2 - OlafOnline ......... 27-10-2003 - 189 dagen Deel 3 - Spider .............. 03-05-2004 - 104 dagen Deel 4 - Spider .............. 15-08-2004 - 112 dagen Deel 5 - Baksteen...
  3. Nicked

    Regio-Haarlem-deel-188: MFH Haarlem Goes Assen

    *O* Deel 188 *O* Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... [hr] En waar elke twee weken een ander MFH-lid in de spotlight staat. Nu in de spotlight: Mayo aan het lessen! [hr] Wat moet je bijlezen...
  4. Nicked

    Regio Haarlem - Deel 113: 2009 gezien, 2010 beter misschien?

    *O* Deel 113 *O* Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... [hr] Onze “roots” Regio Haarlem en directe omgeving Regio Haarlem - deeltje 2 Regio - Haarlem Deeltje 3 Regio Haarlem - Deel 4 Regio Haarlem - Deel...
  5. Nicked

    Gestolen: Zwarte SV1000S in Haarlem

    Afgelopen donderdagavond is mijn zwarte SV1000S met rode wielen gestolen bij de Ikea. :( Hij stond op stuurslot en kettingslot, maar dit was niet genoeg. '( Het kenteken is MN-SP-02. (met MF-sticker) Helaas heb ik geen foto van mijn motor zoals ik vorige week was, want de uitlaten...
  6. Nicked

    [centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 34

    Ook deel 33 is ondertussen over de 2500 posts heen. Verder dus maar in deel 34. Voor de liefhebbers: de historie van het gespot-topic: [centraal]MF'er gespot? Post het hier! [Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2) [centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3) [centraal]MF'er...
  7. Nicked

    [centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 33

    Ook deel 32 is ondertussen over de 2500 posts heen. Verder dus maar in deel 33. Voor de liefhebbers: de historie van het gespot-topic: [centraal]MF'er gespot? Post het hier! [Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2) [centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3) [centraal]MF'er...
  8. Nicked

    SV1000 topic deel VII

    *O* WELKOM OP HET SV1000 TOPIC DEEL VII *O* Geschiedenis: SV 1000 Topic deel I SV 1000 Topic deel II SV 1000 Topic deel III SV 1000 Topic deel IV SV 1000 Topic deel V SV 1000 Topic deel VI Agenda: In de planning: SV1000 BBQ 2010 *O* klik hier voor de data...
  9. Nicked

    [centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 31

    Ook deel 30 is ondertussen over de 2500 posts heen. Verder dus maar in deel 31. Voor de liefhebbers: de historie van het gespot-topic: [centraal]MF'er gespot? Post het hier! [Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2) [centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3) [centraal]MF'er...
  10. Nicked

    Regio Haarlem-Deel 35 De dubbeldikke kersteditie!

    *O* MFH feliciteert Rob met de geboorte van zoon Ferry! *O* http://kleineferry.web-log.nl/ voor de mensen die het leuk vinden om te volgen hoe het met hem gaat :W [hr] [hr] Het MFH clubhuis We hebben het Motor-Forum spamrecord! Hét topic voor iedereen die in Regio...
  11. Nicked

    Haarlem 33: Waar Schwenneh het niet voor het zeggen heeft..

    *O* MFH feliciteert Rob met de geboorte van zoon Ferry! *O* [hr] [hr] Het MFH clubhuis We hebben het Motor-Forum spamrecord! Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt… En waar de Modjes onze kwaliteiten zien: Grandia in...
  12. Nicked

    [Centraal] MF'er gespot! deel 27

    Ook deel 26 is ondertussen over de 2500 posts heen. Verder dus maar in deel 27. Voor de liefhebbers: de historie van het gespot-topic: [centraal]MF'er gespot? Post het hier! [Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2) [centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3) [centraal]MF'er...
  13. Nicked

    Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 5

    Deeltje 5 is aan de beurt :) Deel 1: Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? Deel 2: Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 2 Deel 3: Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 3 Deel 4: Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 4 Laat de koekblikker...
  14. Nicked

    Wilbers progressieve veren FZR en CBR

    Ik heb Wilbers progressieve veren voor de voorvork liggen. Ze zouden in mijn voorvork passen, maar niet dus. Het artikelnummer is 600-068-02. Ze passen wel in een Yamaha 600 R vanaf 1995 of Honda CBR600f PC31. De foto's zal ik vanmiddag toevoegen. Voor €50 kunnen ze worden opgehaald...
  15. Nicked

    Het Honda CB500 (Twin) Topic - Deel 4

    Het Honda CB500 Topic - Deel 4 alweer!! *O* Welkom in het altijd gezellige CB500 topic! Op dit moment zijn er aardig wat leden in het topic actief die ook een CB500 bezitten (al dan niet op 25 kW). In dit topic kun je terecht voor technische info, vragen, foto's, verhalen en natuurlijk...
  16. Nicked

    meest beschamende moment(en) met motor is.....? Deel 2

    In navolging van deel een van de beschamende moment(en) met/op de motor is hier deel 2. Het vorige deel: meest beschamende moment(e)n met motor is.......? Kom maar op met de mooie verhalen. *O*
  17. Nicked

    Rickmankuip voor oa CB750

    Ik heb hier een Rickman kuip liggen voor en CB750. Hij zit niet meer op de motor omdat de ruit gescheurt is. Bovendien heb ik het originele stuur op de motor gezet, en dan komen je handen klem te zitten bij het sturen. Ik zal even kijken of ik de knipperlichten en de bevestigingsbuizen nog heb...
Terug
Bovenaan Onderaan