Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Timson
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Timson

    Motorrijden als 'werk'

    Hoi allemaal, Even wat achtergrondinformatie om mee te beginnen; ik ben Tim, 29 jaar en ik werk momenteel als fysiotherapeut in een verpleeghuis. Ik rijd nu ongeveer 4,5 jaar motor waarin ik veel woon-werk rijd en ook op vakantie ben geweest en af en toe een tour ritje maak. Ik ben op zoek...
  2. Timson

    O-ringen ketting stuk, vervangen of goed op letten?

    Ik ging vandaag na mijn vakantie in Schotland met de motor mijn ketting weer eens goed reinigen en smeren, en kwam toen dit tegen: Nu smeer ik mijn ketting niet altijd even trouw, maar maak hem in ieder geval eens in de zoveel tijd grondig schoon. Dit doe ik dan met een...
  3. Timson

    Nieuwe kettingset

    Is het normaal dat een nieuwe kettingset na +-100km al ietwat slapper is geworden? Lijkt alsof ie de stugheid van het begin verloren is en weer iets bijgesteld moet worden. Is dit normaal? Ik had de ketting volgens de specificaties +-20mm speling gegeven onbelast, maar hij lijkt nu dus al wat...
  4. Timson

    Voorvork Honda CB-1 '92

    Hoi allemaal, Omdat mijn voorvork lek is en hij vol zit met roestputjes (dus volgens de monteur heeft het weinig zin om hem te repareren omdat hij dan lek blijft gaan), ben ik op zoek naar een "nieuwe" voorvork voor een CB-1 uit '92. Het belangrijkste is dat hij GEEN roestputjes heeft. Heeft...
Terug
Bovenaan Onderaan