Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TheFox
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TheFox

    Mivv SportLine Oval Titanium uitlaat GSXR600/750 k4-k5

    Te koop een Mivv SportLine Oval Titanium uitlaat voor GSXR 600 & 750 uit 2004-2005 k4-k5. Past misschien ook nog wel op andere motoren met dezelfde aansluiting (kan de aansluiting bij interesse overigens nog wel even nameten). Uitlaat heeft een e-keur, uitneembare db-killer en er zit een nieuwe...
  2. TheFox

    Goed onderhouden Yamaha R6 uit 2003

    Te koop de motor van mijn vriendin: Na 8 jaar trouwe dienst heb ik besloten mijn R6 te verkopen en een andere motor te kopen. Deze originele en nette R6 uit 2003 met injectie rijdt heerlijk, is goed en regelmatig bij de motorzaak onderhouden (bonnetjes aanwezig) en heeft altijd in een ruime...
  3. TheFox

    Nieuwe ongebruikte BT-S2 bluetooth intercom (duoset 2 stuks)

    Wegens het niet passen van de 'boom-microfoon' in de helm van mijn vriendin heb ik een duoset (2 stuks) van de bekende BT-S2 bluetooth intercom te koop. De doos is open geweest, de headset zijn getest en werken prima, maar al voor het inbouwen zagen we dat het een kansloze missie zou worden...
  4. TheFox

    Volledige racekuip GSXR 600/750 k4-k5

    *verkocht*
  5. TheFox

    Het Suzuki GSX-R 600 topic deel 27!

    Het Suzuki GSX-R 600 topic deel 27! Posten op Gixxer-snelheid! :] Motorweerradar: [hr]GSX-R600 Topic ground rules:[hr] - GEEN koekblik gerelateerde content posten! - Nieuw hier? Stel jezelf eerst even voor en plaats een foto van je Gix! - Gixxer rijdende dames zijn...
  6. TheFox

    [Nieuw] Xenon H7 8000K + Stadsledje

    Compleet nieuw in doos en nooit gebruikt, setje Xenon H7 8000K met ultra slim ballast. Met daarbij een wit stadsledje (T10), zodat je niet nog een geel lampje in je witte licht hebt. Gekocht bij verlichtingkopen.nl, die geven 1 jaar garantie. Datum van de bon is 01.06.2011 dus je hebt nog...
  7. TheFox

    Het Suzuki GSX-R600 Topic deel 26!

    Het Suzuki GSX-R 600 topic deel 26! Posten op Gixxer-snelheid! :] Motorweerradar: [hr]GSX-R600 Topic ground rules:[hr] - GEEN koekblik gerelateerde content posten! - Nieuw hier? Stel jezelf eerst even voor en plaats een foto van je Gix! - Gixxer rijdende dames zijn...
  8. TheFox

    Supercorsa Pro SC2 180/55 - 120/70

    Te koop Setje Dragon Supercorsa Pro (SC2) in de maten 180/55 en 120/70. DOT codes 0710 en 1910. Zoals te zien op de foto's nog genoeg profiel. Banden zijn droog en donker bewaard. *knip* Prijs: €50 excl/56.75incl
  9. TheFox

    Regio Haarlem - Deel 212: Spa ... maar niet uit de fles!

    *O* Deel 212 *O* Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... MFH Racing mis het niet!:-=|MFH|=- On Track Topic ! [hr] En waar elke twee weken een ander MFH-lid of MFH gebeurtenis in de spotlight staat. Nu in de...
  10. TheFox

    TrackTraining 13 juni - Level 1 €90.-

    Wegens ziekte te koop TrackTraining maandag 13 juni - Level 1 (2e pinksterdag) Vraagprijs: 90 euro (normale prijs is 130 euro)
  11. TheFox

    Gebruikt setje Michelin Pilot Power 2CT

    Dankzij verkopen van m'n oude motor en terugkopen van een nieuwe heb ik een setje banden over. Het gaat om een setje MPP 2CT, met DOT codes 1908 en 2008. Maten 180/55 en 120/70. Ze hebben altijd in een schuur gelegen (dus droog en donker), en het rubber voelt gewoon nog soepel aan :Y Er...
  12. TheFox

    Originele ontstekingsunit ZX6R 1998-1999

    Zoals de titel al aangeeft, volledig originele en volledig werkende ontstekingsunit voor Kawasaki ZX6R 1998-1999. Te koop omdat ik geen kawa meer heb. €50
  13. TheFox

    Te koop: Lelystad - TrackTraining 22 augustus - Level 2

    Heb een plek beschikbaar voor zondag 22 augustus, tracktraining lelystad Level 2. Is uitverkocht zie ik, mag weg tegen kostprijs (89 euro).
  14. TheFox

    TrackTraining 22 augustus - Level 2

    Zoals de titel al aangeeft, heb ik een plekje over voor as. zondag level 2. Als je interesse hebt neem ff contact op :)
  15. TheFox

    MQP Textiel jas mt. M

    Ik verkoop m'n MQP textielen jas, maatje M. Heb m eind vorig seizoen overgenomen van iemand, maar hij bleek tijdens het rijden toch iets te kort te zijn. Ben zelf 1.83 (postuur: lang en dun), dus als je rond de 1.75 bent zal die zeker passen. De jas ziet er uit als een normale jas, maar is...
  16. TheFox

    Demper ZX6R 98-02 (bolt-on)

    Zoals de titel zegt, heb je nog een leuke demper die er bij mij onder past?! Laat het even weten en we zullen zien of we er uit kunnen komen :)
  17. TheFox

    ZX6R stottert, loopt onregelmatig/schokkend

    Weekje met de motor (kawa zx6r uit 98, met carbs dus) op vakantie geweest, heenreis en daar rijden ging allemaal prima. Wegdek was af en toe niet ideaal en ben ook genoeg behoorlijk hard over/door gaten kuilen en hobbels gestuiterd (iets half los geschoten?) Laatste 3 nachten/2 dagen voor...
  18. TheFox

    MQP Textiel jas - maat M

    Omdat ie toch iets te klein is voor mij, gaat m'n textielen MQP motorjas weg. Ben zelf 1.84 meter, als je iets kleiner bent moet het goed passen :Y Lijkt net op een gewone jas, maar is voorzien van protectie op: -schouders -ellebogen -rug Tevens is de jas voorzien van uitneembare...
  19. TheFox

    tikkend geluid (achterwiel)

    Goedemorgen :W Gisteren olie+oliefilter vervangen, remvloeistof voor en achter vervangen en de ketting gespannen (voor tandwiel cover is er af geweest om de boel daar schoon te maken, voortandwiel zelf is niks mee gebeurd). Ging allemaal prima, toen het klaar was even een heel klein rondje...
  20. TheFox

    Regio Haarlem - Deel 64: Begon zo rustig

    Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... MFH Woordenboek [hr] Den'nis'sen Denniste, h gedennist Het meepraten op een openbaar forum zonder de voorgaande berichten te lezen cq raadplegen. Mich'ael'en Michaelte, h...
  21. TheFox

    Regio Haarlem - Deel 63: Storm voor de stilte

    Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... MFH Woordenboek [hr] Den'nis'sen Denniste, h gedennist Het meepraten op een openbaar forum zonder de voorgaande berichten te lezen cq raadplegen. Mich'ael'en Michaelte, h...
  22. TheFox

    (nieuw&zgan) Metzeler Rennsports 2xV 1xA

    Te koop: 100% nieuwe/nooit gemonteerde Metzeler Rennsport 120-60 ZR 17, DOT code 3803 95% zgan (500 km gemaakt, aan de zijkant zitten de haartjes er nog op) Metzeler Rennsport 180-55 ZR 17, DOT code 1901 (nieuw 180 euro bij motorbandenmarkt, met 01 dotcode)...
  23. TheFox

    25kw kitje zx6r 1998

    Hey, Zoals de titel al aangeeft, zoek ik een 25 kw kitje voor een kawasaki zx6r uit 1998. Gr, Fox
Terug
Bovenaan Onderaan