Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Scaniafan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Scaniafan

    Waar op letten bij kijken Honda 1100VT Shadow 1985

    Ons pap gaat kijken naar een Honda 100VT Shadow uit 1985. Zijn er nog bijzondere dingen die bij zo'n motor horen / juist niet horen? Ik zat zelf bijvoorbeeld te denken aan de cardan-aandrijving. Heb er zelf geen ervaring mee, maar mag je zoiets horen draaien als je het achterwiel draait...
  2. Scaniafan

    Iron Horse zadeltassen -> Louis.de 29,95 -> Iemand ervaring?

    Dames en heren, Ik ben al een tijdje op zoek naar lederen zadeltassen die op mijn Suzuki GS 450 L passen. Nou weet ik dat voor deze motor geen standaardbeugels te koop zijn, dus die moet ik eventueel zelf maken. Het enige waar ik mee zit is dat ik, als student zijnde rijdende op een motor...
  3. Scaniafan

    Motorrijders in omgeving Venlo

    Vanwege het aanstaande verhuizen van mijn motor naar Venlo, waar ik al een jaartje op kamers woon, ben ik wel eens benieuwd of er mensen uit de omgeving Venlo komen en zo ja, wie dat dan zijn en wat ze rijden voor een machines. Ik ben zelf bijna 21 en rij een Suzuki GS 450 L ('82) 25kW (tot...
  4. Scaniafan

    En de dijk tussen Oosterhout <-> Lent gaat weer dicht

    Jaja, net gezien op Omroepgelderland.nl Bron: Omroepgelderland.nl
  5. Scaniafan

    Nijmegen: St. Annastraat <-> Keizer Karelplein versierd

    Jaja, net door Nijmegen heen gereden. Rond de zebrapaden die op de Sint Annastraat liggen bij het Keizer Karelplein is het wegdek volledig versierd met blauwe, paarse en roze sterren. Waarschijnlijk voor de Vierdaagse, maar als het regent en je bent op de motor... :X Kon geen foto maken...
  6. Scaniafan

    Mont Ventoux, iemand ervaring?

    Hallo allemaal! :W Ik wil graag volgend jaar lente, begin zomer met de motor de Mont Ventoux op: Klikkie voor kaart Mooie bochtjes, mooi uitzicht boven en verder mooie omgeving. Nu is mijn vraag, om niet onvoorbereid op pad te gaan mocht het zover komen: - Heeft er iemand...
  7. Scaniafan

    Te koop: schijfremslot Starry incl. remindercable

    Gisteren op de Harleydag in Arnhem gekocht, thuis uit de verpakking gehaald, over het hoofd gezien dat mijn remschijf in het midden dikker wordt, past op 1 cm na niet. -O- Daarom nu weer te koop Schijfremslot (felgeel) Merk: Starry Dikte pen: 10 mm afstand pen - rand remschijf: 6,3...
  8. Scaniafan

    Zijkappen Suzuki GS 450 L (Zwart)

    Ik ben op zoek naar zijkappen voor een Suzuki GS 450 L (model uit juli 1982, zwart), die onder het zadel de accu afschermen. Ik heb zelf nu aan één kant een kap zonder logo maar met de gouden streepjes, maar aan de rechterkant van de motor een hele zwarte, ook zonder logo.
  9. Scaniafan

    Koffers o.i.d. op een Suzuki GS 450 L

    Zoals de titel al aangeeft: Bestaan er koffers of iets dergelijks voor op een Suzuki GS 450 L, of wordt dit zelfbouw? Dacht zelf bijvoorbeeld aan een koffer met een beugel over de buddyseat, maar ik kon niets vinden.
  10. Scaniafan

    Motorrijder van dijk tussen Gendt en Bemmel, hier bekend?

    Vandaag tussen Gendt en Bemmel een motorrijder terug de dijk op geholpen. Was in een van de bochten op de dijk (voor bekenden: zeer scherpe en zeer onoverzichtelijke bocht met huis in de binnenbocht) vrijwel rechtdoor gereden en halverwege stil komen te liggen. -O- . Toen ik stopte lag de motor...
  11. Scaniafan

    Dodelijk verkeersongeval bij Den Oever

    Toch niet iemand van hier?? -O-
  12. Scaniafan

    Steetfighter SFK06 Systeemhelm, iemand ervaringen?

    Ik ben vandaag in de gelegenheid om in Duitsland bij Louis te gaan "shoppen". Ik zag op internet een systeemhelm staan, de streetfighter SFK06. Klikkiedoen Nu is mijn vraag, heeft hier iemand ervaringen met deze helm, wat zijn de goede punten en de slechte punten ervan? Ook wil ik graag...
  13. Scaniafan

    Motorrijders en vrachtwagens

    Aan de hand van een eerder (inmiddels gesloten) topic hier toch maar een nieuw topic over motorrijders en vrachtwagens. In het andere topic was de TS zeer tegen vrachtwagens, mijn bedoeling is om vanuit beide kanten ervaringen te delen. Dit vanwege het feit dat ik als vrachtwagenchauffeur...
  14. Scaniafan

    Suzuki GS 450 L, wat kan je ervan verwachten?

    Jaja, ik heb mijn rijbewijs!! *O* Licht wel te verstaan, maar we doen het er maar mee..... Nu is het dus tijd voor mijn eerste motor. Na zoeken en zoeken en zoeken wel een leuke motor gevonden (op het oog natuurlijk), een Suzuki GS 450 L, 25kW teruggetuned met uitdraai. Nu is mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan