Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RobertoABT
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Te koop gezocht: Aprilia RSV Mille Haga

    Ik ben op zoek naar een originele Aprilia RSV Mille Haga edition. Mocht je er een hebben of iemand kennen die heb wilt verkopen hoor ik het graag.
  2. R

    KTM RC8 Wit met Zwart

    Aangeboden mijn KTM RC8 in de kleur wit/zwart, niet van nieuw te onderscheiden. Nieuwe banden (Pirelli Super Corsa), nieuwe tandwielen en nieuwe ketting. Alle boekjes compleet ingevuld. Beurt nodig over +/- 5.500 km. Extra's: Origineel KTM alarm Powercommander III Hoog...
  3. R

    Circuit Cursus Zolder vrijdag 14 Mei

    Wegens verkoop van m'n motor wil ik m'n inschrijving van de circuit cursus te koop aanbieden. Is al betaald en de inschrijving kan ik gewoon door mailen. Cursus - Org. uitl. - Niveau 1+ - 14-05-2010 Iemand interesse??
  4. R

    verkocht

    .
  5. R

    Suzuki GSXR 1000 K7 Isle of man € 9.000,-

    Aangeboden: Suzuki Gsxr 1000 Isle of man edition nummer 09 van de 150 ooit gemaakt. Dit is echt een motor voor de liefhebber, iemand die echt een collectors item wilt hebben. In deze kleurstelling rijden er op de hele wereld maar 150 rond. Op de kroonplaat staat het nummer aangegeven en het...
  6. R

    Suzuki Gsxr 750 K6 2006 7450 euro

    De Suzuki Gsxr 750 cc verkeerd in perfecte staat zowel optisch als technisch. Banden en ketting zijn zo goed als nieuw. Kilometerstand +/- 12.500 km Verder beschikt deze gsxr over een automatisch ketting smeer systeem en over een datatool klasse 4 alarm. Van deze motor zult u nog jaren...
  7. R

    22-09-2008 Vrij Rijden Assen (NL) € 175,-

    Aangeboden 1 ticket vrij rijden op Assen op 22-09-2008 Is al volgeboekt bij motorsportschool Holland. Prijs € 175,-
  8. R

    Aprilia RSV Mille 1000 2001

    Zeer mooie Aprilia RSV Mille 1000 in de zeldzame kleur blauw. De motor heeft slechts 19.000 kilometer gelopen en net een beurt gehad. Het enigste wat eraan moet gebeuren om een heel seizoen te rijden is een nieuw achterbandje. Opties: Donker kuipruitje, Akropovic eindemper, Eprom, Aangepaste...
  9. R

    RSV mille aandachts punten

    Hey MF leden, Aankomend weekend ga ik kijken voor een RSV mille van 2003 nu is mijn vraag of er iemand tips heeft waar je vooral op moet letten bij de RSV? Weet er ook iemand de grote en kleine verschillen in de types 2001/2003 tegenover het model 2003?? Alvast bedankt!!
Terug
Bovenaan Onderaan