Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Peter25kW
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Peter25kW

    Aprilia RSV Mille 2002

    Paasaanbieding, tot donderdag €4300,- vaste prijs, wegens inruil op andere motor! Originele Aprilia RSV Mille uit 2002. Recentelijk onderhoud: Metzeler Rennsport banden (ca 2000 km) Afam Kettingset (ca 1000 km) Olie, olie filter, luchtfilter, bougies (ca 500 km) Alleen...
  2. Peter25kW

    Oliedruk RSV Mille 2003

    Na een ketting en tandwielen wissel besloten om ook gelijk de olie en oliefilter te vervangen bij mijn mille. Volledig volgens het boekje reservoir afgetapt, blok afgetapt, filter eruit, nieuw oliefilter erin, netjes op moment, aftappluggen erin. 3,5 liter olie erin, minuutje draaien, peil...
  3. Peter25kW

    Radiale speling remschijf SV 650 s 99-00

    Ik heb een groot dilemma, de sv heeft behoorlijk radiale speling terwijl de schijven gewoon nog dik genoeg zijn. Ik weet niet of van origine er zwevende remschijven op dit type motor zitten maar ik kan me niet zo goed voorstellen dat er zoveel speling op de schijf hoort te zitten en het is ook...
  4. Peter25kW

    Tik in blok sv650s

    Mijn SV650s heeft een nare tik in het blok en om tijd te doden en om mijn technische vaardigheden te vergroten heb ik besloten om de sprong in het diepe te wagen en zelf mijn handen vuil te maken. Om niet geheel af te gaan heb ik besloten eerst jullie mening over de tik te vragen zodat ik...
  5. Peter25kW

    Ketting spannen VFR400R NC30

    Ik heb even gezocht, en ik heb geen werkplaatshandboek maar ik heb geen idee hoe dit moet, het zal vast oersimpel zijn maar ik heb alleen maar vraagtekens :? Iemand van jullie moet me het verlossende antwoord kunnen geven hoe simpel is het om de ketting te spannen...
  6. Peter25kW

    Wat is dat toch met al dat opvoeren??

    Ik begin me te ergeren aan al die 125cc/250cc opvoer vragen :X Hoe hard loopt dit hoe hard gaat dat, kan dit, hoe moet dat, tjonge koop eerst zo'n ding rijd er 's op en maak je 25 kW periode vol en ga dan een snellere motor kopen. We rijden op de openbare weg niet op 't circuit mensen hallo...
  7. Peter25kW

    Waar afvoeren VFR400R

    Ik woon omgeving Den Bosch en heb een VFR400R gekocht, alleen ik zit nog een aantal maanden aan mijn lichte rijbewijs vast zo'n 4 maanden. Dus weet iemand waar ik dat zou kunnen laten doen omgeving Den Bosch?
Terug
Bovenaan Onderaan