Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: teath
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. teath

    BMW Navigator III (Garmin 2810)

    Te koop : BMW Navigator III oftewel en Garmin 2810. Met gebruikershandleiding. De steun is geschikt voor een R1200r. Vraagprijs €195,-. Afhalen in Nijkerk.
  2. teath

    Mivv Titanium voor SV650 vanaf 2003. €200,=

    Mivv Titanium demper kompleet met bochtenset. De set is gewoon nieuw. Al het montagemateriaal is aanwezig. Alleen afhalen in Nijkerk. De prijs is € 200,=
  3. teath

    Te koop: motortrailer

    Te koop aangeboden: motortrailer met 3 goten. Er kunnen twee motoren op of 1 in et midden. Gebouwd op het chassis van een caravan dus met eigen vering. Ligt strak achter de auto Verder voorzien van grote, waterdichte, kist van traanplaat op de dissel. Ideaal voor het inpakken van je gear. Met...
  4. teath

    Tank Bulldog gezocht

    Gezocht: ongedeukte tank voor een Yamaha Bulldog. Kleur niet belangrijk.
  5. teath

    Super fietsie

    Te koop: Yamaha Radian van '93 met 6800 mijl op de teller. Motor is in goede conditie. Voor het mooie zou er een nieuwe rechterspiegel op moeten. Ik heb 'm gekocht voor m'n vriendin om op te beginnen maar die wil al wat vlotters. Vraagprijs € 1200,=.
  6. teath

    Rijbewijs kwijt tijdens de MFMM

    Nee, nee, nee. Het betreft hier niet het inleveren van het rijbewijs bij de politie. Een vriend van me was mee en is zijn rijbewijs ergens op het terrein verloren. Mocht iemand het felbegeerde pasje gevonden hebben stuur me dan even een pm. Alvast bedankt.
  7. teath

    Rev'it jack maat 54

    Te koop: Rev'it jack. Nieuw, kaartjes zitten er nog aan. Mag weg voor €150,=. Ophalen in Lelystad.
  8. teath

    Garmin Streetpilot III voor een zacht prijsje

    TKA: Streetpilot III. Alles zit er bij. Omdat ik een nieuwe heb mag deze weg tegen elk aannemelijk bod. Eventueel met (zelfgemaakte) 19mm steun voor in het balhoofd. Afhalen in Zeewolde of Lelystad.
  9. teath

    te koop nieuwe accu

    Te koop: nieuwe accu. Passend in: SUZUKI LS 650 P/F 652 cc 1986 SUZUKI DR 750 S/SU BIG 727 cc 1988-1990 SUZUKI GSX 750 F 748 cc 1989-1997 SUZUKI DR 800 S/SU 779 cc 1990 HONDA CBR 1000 F 998 cc 1987-1988 HONDA CBR 1000 F 998 cc 1989-1993 HONDA CBR 1000 F DUAL 998 cc...
  10. teath

    Alarmsysteem werkt niet meer na lege accu

    Beste techneuten, Na m'n lege accu te hebben opgeladen werkt mijn alarmsysteem niet meer. Het is een systeem bestaande uit een schakelaar op de cockpit met 3 standen( deze zijn voor de alarmlichten en contourverlichting) en een kastje wat ingebouwd is onder het zadel. De sleutel staat op...
  11. teath

    Gelukkig hebben we de foto's nog......

    Op MF kwam ik een oproepje tegen:"Wie gaat er mee naar Zwitserland?". Ik heb er wel oren naar en besluit te reageren. De reactie's zijn overal hetzelfde;"Je gaat toch niet met een wildvreemde zo'n tocht maken?". Na een eerste kennismaking lijkt het te klikken en we maken de definitieve...
  12. teath

    te koop combi voor weinig

    Hallo allemaal, Ik heb hier nog een mooie rood/zwarte/witte combi liggen in maat 52. Zelf ben ik 1.75. De lengte is prima maar het jack is te krap geworden (ik ben er zo 1 die overwegend z'n bovenlichaam traint). Wie o wie kan ik blij maken met een combi voor het luttele bedrag van €...
Terug
Bovenaan Onderaan