Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tinus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Texport Racecombi maat 50

    Het pak is in goede staat. Maat 50: ik ben 174cm en weeg 66 kilo. prijs €75.-
  2. T

    Texport racecombi maat 50

    ...
  3. T

    Marchesini velgen CBR600RR 2007 t/m ...ZGAN

    Ik heb een setje Marchesini velgen liggen compleet met vrijwel nieuwe Pilot Power 2CT banden en wavedisks van Galfer. In totaliteit is er met deze complete set slechts 1000km mee gereden. In 2009 heb ik alles nieuw aangeschaft. Vraagprijs is €1500.- voor contact of info kan...
  4. T

    Marchesini velgen voor de Honda CBR600RR 2007~

    Ik heb een setje Marchesini velgen liggen compleet met vrijwel nieuwe banden, Pilot Power 2CT, en wavedisks van Galfer. In totaliteit is er met deze complete set 1000km mee gereden en ik heb alles nieuw aangeschaft in 2009. Vraagprijs is €1500.- voor contact of info kan je...
  5. T

    Marchesini velgen voor de Honda CBR600RR 2007~

    Ik heb een setje Marchesini velgen liggen compleet met vrijwel nieuwe banden, Pilot Power 2CT, en wavedisks van Galfer. In totaliteit is er met deze complete set 1000km mee gereden en ik heb alles nieuw aangeschaft in 2009. Vraagprijs is €1750.- voor contact of info kan je...
  6. T

    TK zeer mooie Honda CBR600RR 2007 zwart/wit

    Te koop wegens andere prioriteiten mijn Honda CBR600RR uit 2007, ikzelf ben de eerste eigenaar. Deze motor is voorzien van heel veel opties zoals je kunt zien in de lijst met specs. Ook de originele onderdelen krijg je erbij. Natuurlijk is deze motor netjes onderhouden en ze is in de winter niet...
  7. T

    Xenon!!

    Wegens niet passen op mijn CBR, Een xenonkit H7 8000K Is dus een dubbele set Prijs 85 euro (let op is splinksplinternieuw, inclusief factuur van 125 euro) Bij interesse mail naar mbreel @ gmail.com
  8. T

    Welke dealer verkoopt Clover pakkie's?

    Ik ben op zoek naar een nieuw pakkie en wil er graag 1 hebben van Clover. In Zeeland schijnt enkel motorport het te leveren en die heeft enkel maar de RC100 hangen. Wie weet welke dealers er nog meer Clover leveren? het liefst in zuid/west Nederland.
  9. T

    Rijden in Zeeland 2

    Op verzoek deel 2 geopend. link naar het oude Rijden in Zeeland
  10. T

    Aprilia RS250

    Ik ga vrijdagmiddag proefrijden op de RS250 maar ik heb er nog een paar vraagjes over. Eigenlijk lijkt het net een grote brommer, maar ja ik ben te klein voor een 600 cc. en een 400cc vind ik gedateerd...De 250 zit wel erg lekker en het gewicht is ook niet aan de zware kant.Maar als het ook rijd...
Terug
Bovenaan Onderaan