Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Herr Flick
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    [GEZ] Cardo scala rider G4/G9 speakertje

    Helaas is bij mijn Scala Rider setje 1 luidsprekertje overleden, en misschien heeft iemand hier nog een (kapot) helmdingetje over waarvan 1 luidsprekertje het nog doet? Wie kan mij hiermee helpen? :)
  2. H

    [TK] Motoraanhanger om motor te vervoeren

    Mooi kleine motoraanhanger te koop, ideaal voor enduro/cross motor, maar ook een gewone wegmotor past erop. Alleen past een 180/190er achterband niet helemaal in de goot, maar staat de band erop, motor staat dan wel goed vast. Een bmw GS en een Pan european passen er zonder problemen op...
  3. H

    Garmin Zumo 660 splinternieuw (nog af te halen)

    Te koop, een garmin zumo 660, incl alles, dus ook garantie en nederlandse rekening, die moet dus nog ingaan. Gewoon nederlands model, geen gesjoemel oid. prijs 450,- euro! :)
  4. H

    Echte oude lederen motorjas Verha XL(?)

    Deze mag weg, een hele zware echte motorjas die opa's vroegah nog aan hadden op de motorfietsch, van het gerenomeerde amsterdamse merk Verha! *O* Teab. (ex. russisch speldje :+ )
  5. H

    Garmin Zumo deel 5

    Garmin Zūmo Dit topic op Motor-Forum is bedoeld voor het uitwisselen van ervaringen en vragen over de Garmin Zūmo. Inleiding De Garmin zūmo is het eerste Garmin navigatiesysteem die exclusief is ontworpen voor gebruik op een motorfiets. De ervaring die Garmin de afgelopen jaren heeft...
  6. H

    [TK] Yamaha XV 920 Virago '88

    Opknap, onderdelen,chop.. wat men maar wil. Motor heb ik opgehaald en is door de laatste eigenaar weg gezet, daarna nooit meer gebruikt. Prijs: bieden! van va. 1 euro, evt bezorgen/huur aanhanger in overleg. :)
  7. H

    [TK] BMW K1200S 6-'05

    Ik heb deze mooie motor zelf nieuw gekocht 6 jaar geleden en nu mag ik toch maar weer eens uit gaan kijken voor een nieuwere. K1200S 17-6-2005 60000km Net nieuwe grote beurt incl remvloeistof Absoluut 100% BMW dealer onderhouden Komt van 1e eigenaar *D ABS ESA Middenbok Originele...
  8. H

    [TK] Super Virago 25 EURO!!

    Deze dus.. voor de kleintjes 8-) , werkend weg gezet, dient alleen opnieuw gepoetst te worden. Rijd ook op groene stroom! :Y 25 euro (afhalen in de gem. deurne (NL) ) edit: ruilen tegen legotreinspul mag ook.. O-)
  9. H

    Garmin Zumo 500/550 motor cradle

    Te koop aangeboden, een gebruikte Zumo 500/550 cradle in nette staat, alleen is het 'borg schroefje' er uit. 50 euro
  10. H

    [GEZ] Onderdeel koppeling Xj600 Diversion

    Low budget project gekocht op MF, alleen is de koppeling niet geheel kompleet. Wie heeft er voor mij #7 8 en 10 Ik denk zelf dat ik 7 zelf wel heb, dit is een ring met aan de binnenkant een borstje, de 2e ring en borgveer was nergens te bekennen. Iemand die dit nog ergens over heeft...
  11. H

    Garmin StreetPilot 2720 en/of StreetPilot III

    De bezem gaat hier door de kast en dus worden hier 2 GPS systemen overbodig. #1 Garmin Streetpilot III, 2x 128MB geheugenkaart 2x mount 1x beanbag 1x autovoeding/speaker 1x seriele kabel CN2008 80,- euro of TEAB #2 Garmin Streetpilot 2720 Geheel Europa...
  12. H

    [GEZ] Houder Garmin 2610/2720/2820

    Heeft er iemand hier nog een houdertje liggen voor een Garmin Street Pilot 2610/2720/2820 waarmee men niets meer mee doet :? Ik heb een GPS-je gekocht, wel met kabel, maar de houder mist! De kabel heb ik dus al, deze heb ik evt niet nodig! :)
  13. H

    [TK] Garmin Streetpilot III

    Ik heb hier een werkende Garmin SPIII met kleurenscherm en een externe antenne, maar geen geluid. Het versterkertje in de garmin is kapot, en je hoort dus heel..heel erg zachtjes je gesproken aanwijzigingen over de speaker van bijv. de autolader. Incl. 128MB datakaart, 2 houders...
  14. H

    [TK] BMW R1100RT 1997

    Voor een vriend van me ivm ernstige gezondheids redenen te koop: BMW R1100RT Bouwjaar 1997 51700 km Kleur: Glacier Gruen Volledig 3 delig BMW kofferset met 1 sleutel systeem ABS Handvatverwarming Elektrisch verstelbare ruit Xenon verlichting Deze motor zoekt een goed...
  15. H

    10.000 topics in sport

    *O*
  16. H

    BMW Moditec software en accessoires

    Wie kan mij helpen aan een (back-up :P )update cd voor mijn moditec diagnose apparaat? Ik heb nu cd5 als meest recente versie, zelfs de 1150 staat er niet op! :+ Ook de aansluitkabels voor diagnose evt zijn welkom! Ik hoor het wel. 8-)
  17. H

    BMW K1200S '05 1e eigenaar (animocheck)

    Zo, ik ga het maar eens proberen, mijn Kaatje zou evt weg mogen en zo wil ik eens kijken of er evt kopers zijn die een mooie K willen hebben. Eerst het lijstje: K1200S (19.990 euro) 17-6-2005 1e eigenaar 46000km (+/-) Blauw/wit ESA ABS Handvatverwarming Origineel BMW alarm...
  18. H

    [SPOED] Headset HS-200 voor zumo

    Ik zoek dus een bekabeld headsetje voor de zumo, dinsdag ga ik een weekje weg, en op maandag zijn alle motor/gps zaken dicht! Dat nu net het draadje moet breken is pech, maar als iemand nog een setje heeft liggen, graag! regio brabant/limburg
  19. H

    Garmin 2610 streepilot incl perfectpilot Blue

    Te koop van een kennis van me: Streetpilot 2610, incl alle motor en auto accessoires, (houders, kabels, beanbag ed) maar ook een perfectpilot blue, dus met bluetooth! Prijs: 300,- euro of een goed bod! navi is in uitstekende staat, geen display beschadigingen ed, nieuw door mij...
  20. H

    Synchroon stellen carbs Ural M72 (1949)

    Vraagje voor de kenners: Ik ben bezig met m'n M72 (zijklepper), en wil de carbs gaan afstellen dmv meters (kwikkolom)ipv op het gehoor, wel moet ik dan even 2 nippels maken in de spruitstukken, maar dat is geen probleem. Is dit verstandig, of heeft het op een of andere manier geen nut...
  21. H

    [TK] BMW K1100RS '96

    Voor een kennis van me te koop wegens overlijden van de eigenaar: BMW K1100RS 84000 km 03-04-1996 Rood Handvatverwarming Brandstof + temperatuurmeter Originele NL motor Motor rijd erg fijn, geen rare dingen oid, ik heb de motor vorig jaar gekocht hier op MF met...
  22. H

    [Animocheck] Avon 110/80/18 AM22

    Waarschijnlijk te koop, 1 splinternieuwe Avon 110/80/18 AM22, volgens mij gaat het hier dus om een circuitband, op een duitse site heb gelezen dat deze GEEN goedkeuring hebben voor de openbare weg. Prijs: ? Alle (praktische) extra informatie is welkom over deze band Indien dit topic niet...
  23. H

    [TK]Yamaha XV700 Virago 1986

    Door "inruil verkregen" op de k1100rs, een Virago, starten en rijden, banden niet kaal, remmen niet versleten, accu is goed, vertoond de normale XV kwaaltjes, chroomwerk carterdeksels is niet meer zo netjes, buddyseat is 'homemade' gerepareerd, zijkapje ontbreekt Ik ken de motor nu...
  24. H

    K1100RS radiateur en slotenset

    Ik zoek dus voor mijn K1100rs een goede radiateur (Behr nummer 21.817.10.003 BMW nummer 1.464.568) en het liefst een sloten set contactslot, tankdopslot, buddyseatslot. Heb je iets, laat het maar horen! :)
  25. H

    [TK] Nieuwe koppelingsplaten (7x) Yamaha

    Splinterieuwe koppelingsplaten (7x) origineel Yamaha # 26H-16307-01 in de verpakking, 1 eruit gehaald voor het maken van de foto. Schijnbaar passend voor een Vmax en een XV1600. teab. :]
Terug
Bovenaan Onderaan