Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    Papieren mee op vakantie

    Hallo, Ik ga aan het eind van de week op vakantie naar Frankrijk op de motor. Wat moet ik (qua papieren) meeneemen? Waar ik zo aan kan denken is uiteraard paspoort en groene kaart. Originelen van kentekenbewijs laat ik liever thuis. Moet ik die uberhaupt bijhebben? Ik hoop dat jullie mij...
  2. S

    Grootste beunhaasoplossingen..

    Na net het topic over het uitgelubberde gat van Appelmoes te hebben doorgelezen, ben ik een aantal keer bijna gestikt in mijn broodje van het lachen. We hebben allemaal wel eens iets achterlijks gedaan of verzonnen om El Cheapo onze fiet te maken. Deel het hier! Ik trap af: - Vriend van me...
  3. S

    TKA: Daytona Roadstar maat 41

    Hi, Wegens te klein gekocht: Daytona roadstar maatje 41. ongeveer 600 km mee gereden, dus in nieuwstaat! nieuwprijs was 299,=, mogen weg voor 199,= :P http://www.daytona.de/english/boots_e/gore.html mooie kwaliteit, voorzien van GoreTex!
  4. S

    Oliedrukmeter

    Hi, Veel motoren zijn uitgerust met een oliedrukmeter, vaak uitgevoerd als rood lampje. Nu is mij altijd geleerd, dat wanneer dit lampje brandt, het eingelijk al te laat is. Wat moet je eingelijk doen, wanneer dit lampje gaat branden? Als je meteen stopt, zou er geen schade moeten zijn toch...
  5. S

    Poging tot diefstal in Breda

    Mede MF-ers, Zojuist (21:00) hebben "ze" geprobeerd mijn fiets te jatten. Het is ze gelukking niet gelukt omdat mijn vader ging kijken wat er aan de hand was. voor de kenners: ik woon in Haagpoort, vlakbij westeinde. jaja, dan weet je t wel *:) :P signalement: 2 "kansenjongeren" op...
  6. S

    Panniers op Duc 748/916/996/998

    Hey, Ik wil graag wat extra bagage meenemen op mijn schatje en ben dus aan het kijken voor panniers/zijtassen. ik vroeg me echter af of dat wel kan ivm seatpipes! wie heeft hier ervaring mee? met vr groet s2s
  7. S

    Ervaringen panniers op ducati 748/916/996/998?

    Hi, Ik wil panniers op mijn ducske.. kan dat ivm seatpipes? ervaringen? ik heb namelijk wat mooie modellen gezien, vraag me alleen af om dat wel kan! gr s2s
  8. S

    Rapidbike op duc 748

    heyz, Wie heeft er ervaring met een rapidbike module op een duc 748? ik zit er over te denken om er een aan te schaffen, maar ik zou graag eerst wat ervaringen willen horen.. so spill it!
  9. S

    Wie heeft er ervaring met Kriega.com?

    Hello, Wie heeft er ervaring met de service van kriega? ik wil daar namelijk een rugzak van, maar ik heb al een week geleden gemaild voor info. nu kan het zijn dat de service desondanks wel goed is, maar wie weet hier meer over? want als ze net zo laks zijn met garantie als met antwoorden...
  10. S

    SBS vs. EBC Remmen

    Hoi, Bij een beurt van mijn 748 was het schijnbaar nodig om mijn remblokken te vervangen. Ze hebben me SBS Dual Carbon Race remblokken gegeven, echter ik heb normaal EBC GFA-HH blokken. Nu lijkt het alsof mijn fietske een stuk minder hard remt. wegens studieverplichtingen heb ik echter ca. 4...
  11. S

    Starten duc 748

    hey, Sinds gisteren start mijn 748 niet meer zoals het hoort.. de startmotor gaat wel rond, maar neemt "de rest" niet mee... dus wel bzzzzzz maar geen vroem :P. gisteren pakte hij ineens weer, daarstrax startte hij zonder problemen, maar nu krijg ik heb dus niet meer aan de praat. ik durf...
  12. S

    Hoek kentekenplaat

    'n avond. Ik ben zojuist staande gehouden door een agent, die vond dat mijn kentekenplaat "niet verticaal genoeg" zat. Dus mijn vraag is, onder welke hoek moet deze staan? hoeken graag tenopzichte v/d normaal, graag. hij staat noe op 37 graden, maar ik vind het zelf nogal meevallen
  13. S

    Popnagels carbon demper

    Hello, Wat voor popnagels kan ik het beste gebruiken om de carbonnen huls van mij demper te "herpoppen". De originele zijn allemaal kapot getrild -O- ..
  14. S

    WR400F op straat?

    Hello, Ik heb ergens voor een leuk bedrag een WR400F gezien. Nu zocht ik nog een licht, leuk motortje voor in maastricht. Zou dat wat zijn voor op straat, of kan ik beter even verder zoeken? Het zou vooral voor binnen de bebouwde kom zijn. Gr. s2s
  15. S

    [tka] Lichste helm ter wereld, carbon

    Bij deze bied ik mijn Uvex Helix RS750 Carbon te koop aan. Het is de lichtste motorhelm op dezen Aerdcloot, ofwel ter wereld. hij weegt 990 gram en er zitten 4 vizieren bij: standaard smoke, Chrome, en twee dubbelvizieren in de kleuren Top Gun (heel zwart) en Clear (heel wit :P ) Reden van...
  16. S

    Electrisch probleem Ducati 748

    Toen ik zojuist de duc uitliet, viel ineens mn dashboard verlichtring uit, alsmede mijn koplamp. Achterlicht deed t nog wel. De temp. meter schoot omhoog, tot t maximum, toerenteller op 0. en dit bleef zo -O- ... wat kan dit zijn? dit was onder het rijden btw EDIT: het is pas als ik mn licht...
  17. S

    Ongeluk "speeltuin"

    ik reed ongeveer een uurtje geleden (1700) langs "De Speeltuin". thv Seppe was er een ernstig ongeval gebeurd. Was het iemand van MF? Hoe dan ook, wie je ook bent, sterkte, ook voor je familie en je maten die erbij stonden '(
  18. S

    Digitale oliethermometer

    Medeforumers, Ik had in een nachtelijke golf van inspiratie het idee om een digitale oliethermometer te maken voor op mijn duc. Maar dan niet met cijfers. Nu zullen jullie denken :? :? , maat let me explain: ik wil een LEDje / lampje op mijn dashboard hebben, dat bij een bepaalde...
  19. S

    Hoe werkt dat nou, zo'n slotje?

    Dat is dus mijn vraag :P .... Als een mod een slotje uitdeelt, of een ban... wat moet hij/zij daarvoor doen? hebben jullie daar knopjes voor ofzo?"of een command-line?
  20. S

    Voorvork KX125

    goeienavond. Aangezien het weerk lekker weer is/wordt wil ik weer gaan crossen. nu heb ik een lekke voorvorkkeerring, dus daar moet een nieuwe in. alleen ik weet niet welke viscositeit olie er in moet. wie kan me helpen? de motor komt (ongeveer, 2e handsje) uit '99. er zit een kayaba vork in...
  21. S

    Voorvork KX125

    goeienavond. Aangezien het weerk lekker weer is/wordt wil ik weer gaan crossen. nu heb ik een lekke voorvorkkeerring, dus daar moet een nieuwe in. alleen ik weet niet welke viscositeit olie er in moet. wie kan me helpen? de motor komt (ongeveer, 2e handsje) uit '99. er zit een kayaba vork in...
  22. S

    Duc 748, alweer

    jahoor, het is weer zo ver -O- vandaag, onderweg naar de wekelijkse filmavond (op de duc) merk ik vlak voor mijn bestemming, dat ik ineens wel heel veel motorrem had.. doe mn vizier open (standaard "what the fuck" actie bij mij) en hoor een ratel/bonk uit t vooronder komen. op mijn bestemming...
  23. S

    Goede basisafstelling vering/demping duc 748?

    goeieavond! wie weet een goede basisafstelling voor een duc 748, uit '96 (showa voor+achter) ? Het is voor redelijk sportief straatgebruik, comfort hoeft neit zo. maak er toch het meest fun kilometers mee. Ik weet wel dat de ideale afstelling voor iedereen anders is, maar het is maar dat ik...
  24. S

    Nieuwe accu

    Ik heb een nieuwe (droge) accu besteld. die moet natuurlijk gevuld worden.. en daarne (zegt men) verder volgeladen worden met een druppellader (optimate III in mijn geval). maar na hoeveel tijd moet ik dat doen? Ik dacht zelf: 1) accu vullen 2) laten staan 3) vloeistofpeil op max zetten met...
  25. S

    Duc 748, start half, loopt niet

    hoi, ik ben van woensdag jl. de (semi-)trotste bezitter van een 748 uit '96. Natuurlijk proefritje op gemaakt, voor de koop. Niets aan de hand. Thuis gekomen, weer even rijden antuurlijk! weer, niets aan de hand. Maar toen ik 's avonds met wat vrienden wilde gaan rijden, vertikte hij het. Hij...
Terug
Bovenaan Onderaan