Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: maarten1973
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Honda CBR 600 rr PC 37 stottert bij 2.000-5.000 rpm

    Hallo mede forumleden. Ik zou graag wat hulp/kennis kunnen gebruiken bij het volgende; (Bij voorbaat dank voor eventueel advies) Ik ben sinds eergisteren (wederom) eigenaar van een CBR 600. Voorheen heb ik tussen 2007 en 2017 een CBR 600 F4i gereden. Ik heb altijd spijt gehad van de verkoop en...
  2. M

    Tikkend geluid voorwiel Honda SH 150

    Hallo, ik zou wat diagnostische hulp willen. Het betreft een Honda SH 150 (2018) met 4.300 km op de teller. Na een kort ritje hoorde ik bij het uitrollen een tikkend geluid. Het bestaat uit een hoge en een lage tik, gevolgd door een korte pauze. Waarna het zich herhaalt bij iedere rotatie van...
  3. M

    Tool (27mm?) Honda CB seven fifty koppelingsmoer

    Wie kan mij helpen aan- of verwijzen naar een Honda tool om de koppelingsmoer los te maken? Zou als het goed is om 27mm gaan maar wellicht is hier iemand die zo'n tool zelf gemaakt heeft of bezit en tegen vergoeding wil uitlenen bijvoorbeeld. Het betreft dit type: (voorbeeldfoto is 24mm en dus...
  4. M

    (Bijna)gratis af te halen: complete kuip Honda CB seven fifty

    Gratis af te halen; Complete kuip voor Honda CB seven fifty. Inclusief bevestingsmateriaal en sleuteltje voor opbergvakje. Lichte schade en krasjes her en der maar met een beetje werk helemaal in orde te maken. Ik ga het uiteindelijk toch niet gebruiken.
  5. M

    Koplamp-kuip (voor Honda CB seven fifty)

    Dit type koplamp-kuip zoek ik. Kent iemand het merk? Mag ook een 'iets' ander type zijn.
  6. M

    Kawasaki GT 550 / GT 750 1983-1989

    Ik zoek een Kawasaki GT 550 of 750 Mag werk aan zijn. Mag ook in onderdelen. Bij voorbaat dank.
  7. M

    Crosslift / schaarlift

    In goedwerkende staat. Bovenop wat slijtage. 45,- afgehaald
  8. M

    200L oliedrum Putoline (ongebruikt)

    Nog in goede staat verkerende 200L oliedrum van Putoline. Heeft verschillende krassen en een oppervlakkige roestplek op de bovenkant. Is verder nog in hartstikke goede staat. Vraagprijs 35 euro. Edit: Als je hem op de motor (twee wielen) komt halen 15% korting per 50 gereden kilometers...
  9. M

    Hurric demper Honda CBR 600 F4i 2002

    Hurric demper voor een Honda CBR 600 F4i. Inclusief linkpijp en decibelkiller. Gekocht in 2009 en heeft ongeveer één a twee jaar op de motor gezeten (2002, CBR 600 F4i). Ligt sindsdien in mijn garage. De motor is al jaren de deur uit. Is in nette staat, heeft wat lichte gebruikerssporen maar...
  10. M

    Kawasaki Versys 300x

    Kawasaki Versys 300 x in zeer goede staat. Geschikt voor A-2 rijbewijs. Kilometerstand: 8.176 Vraagprijs: 4.500,- Met: * Givi E22 kofferset (met 4 sleutels, aangeschaft op 27-10-2019) * SW-motec middenstandaard. * Verhoogde PUIG-ruit. * Originele Kawasaki handkappen. * 12 volt aansluiting *...
  11. M

    BMW ruit, van welk type?

    Ik heb al jaren een ruitje in mijn garage liggen. Ik weet niet hoe die er ooit gekomen is of van welk type motor het is. Er staat een BMW logo op. Kan iemand mij zeggen van welk type (waarschijnlijk BMW) deze is? Bij voorbaat dank! Maarten
  12. M

    Sw-motech 25mm stuurverhogers voor 22mm stuur

    Zijn nog zo goed als nieuw. Deze hebben enkele weken op een kawasaki gezeten in de zomer maar ik heb ze vervangen door andere (met iets meer hoogte). E35,- Ophalen heeft de voorkeur maar ik kan ze verzenden. Ik betaal 50% van de verzendkosten.
  13. M

    Clip givi slotenset (zie afbeelding)

    Gevraagd: Clipje voor givi slotenset. (Alleen het clipje) Toevallig nog eentje over of weet je misschien waar deze te koop zijn? Of hoe zo'n ding eigenlijk genoemd wordt? Bij voorbaat dank
  14. M

    Honda innova 125i met 12.197km

    Een uitstekende Honda Innova 125i met +/- 12.200 km op de teller. Bouwjaar 2010. Unicum. Optisch in redelijk goede staat. Eerste eigenaar heeft hem veel op de camper vastgebonden gehad waardoor er her en der wat sporen zijn ontstaan. Technisch in uitstekende staat. Motorisch helemaal in orde...
  15. M

    Welke olie in Yamaha Majesty 250 1997?

    Graag had ik jullie ervaringen met olie in een Yamaha Majesty tussen 1995 - 1999. Input is vrij, wel onderbouwd graag. De API classificatie is SF / SE 10w40 of 10w30. Verder wordt er geen aanbeveling gedaan waardoor ik geneigd ben te denken dat er half synthetische 10 w 40 olie in kan voor...
  16. M

    Yamaha Majesty YP 250 1997

    Hallo, Gisteren heb ik mijzelf getrakteerd op een Yamaha Majesty 250 uit 1997. Naast de Honda PCX 150i voor woon-werkverkeer en een Honda Innova 125i voor een rondje om de kerk, nu dus ook een meer relaxed vervoermiddel voor de middel-lange afstanden. Wat een mooi machientje is die...
  17. M

    Honda Innova 125i / De 2009 Honda cub

    Vandaag heb ik een Honda Innova 125i gekocht. Ik ben de eerste eigenaar zeer dankbaar dat hij deze in 2009 geimporteerd heeft uit Duitsland. De technische staat is uitstekend. De vorige eigenaar heeft er goed voor gezorgd en met maar 5800km op de klok oogt en rijdt 'ze' als nieuw...
  18. M

    Honda PCX 125/150 deel 5

    Honda PCX 125/150 deel 5
  19. M

    Kawasaki gt 550 troubleshoot help please.

    Hallo medeforumgenoten. Ik heb 2 kawasaki's gt 550. Met de eerste heb ik altijd probleemloos gereden. Nu heb ik een tweede aangeschaft als onderdelen-voorraad. Echter, deze is in dusdanig goede staat, heeft pas 27.000 gelopen, dat ik besloten heb deze als eerste motor te gaan gebruiken...
  20. M

    zzr 1100 '92 42.256 km

    ZZR 1100 paars / blauw goed onderhouden bouwjaar 1992 42.256 km Hij heeft 300 km geleden een beurt gehad; - nieuwe olie + filter - nieuwe accu - nieuwe achterband MICHELIN twv 280,= - nieuwe remblokken voor. - voorband 70% - ketting en tandwielen 80% De motor is...
  21. M

    uitlaat gt 550

    zoek uitlaat gt 550 '84 - '92 bvd maarten.
  22. M

    complete kawa gt 550 '90

    Motor loopt prima. Alles werkt naar behoren. +/- 50.000 km gelopen Motor rijdt ook nog gewoon. kleur blauw Alle onderdelen zijn goed bruikbaar zoals; - km-teller - wielen - zadel heeft scheurtje, maar is getaped. - accu - stuur inc alle hendels - remsysteem - tank heeft wat deuken en...
  23. M

    tips/advies oldtimer

    Ik wil graag een motor voor erbij. Een pekelfiets zeg maar en het liefst met cardan. Als t meezit een oldtimer of bijna oldtimer. Wat kan ik het beste kopen? Ik wil graag een (bijna) onverwoestbare fiets met eenvoudige onderhoudscyclus. bvd Maarten
  24. M

    zzr 1100 ketting spannen

    Ik heb sinds kort een kawa zzr 1100. :} Ik wil de ketting even spannen maar heb ik daar speciaal gereedschap voor nodig, het is namelijk niet een systeem dat mij bekend voorkomt. daarbij reed ik cardan, onder andere vanwege dit...hahaha Misschien mensen hier ervaring met dit type...
  25. M

    aankooptips suzuki gsx 1100 F '90

    Ik heb net proef gereden op een suzuki gsx 1100 F uit '90. eerste indruk is best ok, alleen toen ik het stuur los liet bij 100 km/h klapperde dat na een tijdje. en werd steeds heftiger. wass ist loss???? Verder klinkt goed, start koud als een zonnetje en koppel was prima. schakelt en...
Terug
Bovenaan Onderaan