Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TuxBiker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TuxBiker

    BMW R1150RT 2002 120376KM R 1150 RT 2500EURO

    Mijn BMW R 1150 RT zoekt een nieuwe eigenaar. Ik ben verhuist en mijn werk situatie is veranderd waardoor ik bijna geen motor meer rij. De motor komt netjes van de dealer vandaan en er is na de aankoop maar een paar duizend km mee gereden. Bel gerust op voor meer informatie. Hoog windscherm en...
  2. TuxBiker

    BMW R1150RT Touring 2002 120376KM R 1150 RT 3125EURO

    Mijn bmw r 1150 rt zoekt een nieuwe baas. Ik ben verhuist en ik rij bijna geen motor meer. De motor komt netjes van de dealer vandaan en is na de aankoop maar een paar duizend km mee gereden. Wegrijden en nog lang van genieten. Bel gerust mij of de dealer (zie sticker afbeeldingen) op voor meer...
  3. TuxBiker

    motor met windscherm, handverwarming, topkoffer, cardan, ram

    Ik zoek een nieuwe motor met de volgende wensen: groot verhoogd windscherm (ik ben 1.86m) handverwarming / bescherming grote topkoffer telefoon en/of navigatie bevestiging (RAM mount) cardanaandrijving twee optionele zijkoffers Moet er zorgeloos ongeveer 8000km tot een volgende beurt...
  4. TuxBiker

    advies rondom aanschaf nieuwe motor

    Lieve mensen :) Na een aantal jaar niet gereden te hebben, is de dwang niet meer te houden en wil ik een motor terug kopen. Ik heb zes jaar dagelijks gereden voor woon-werk op een Honda NTV650.\ Ik wil graag: cardanaandrijving windscherm handscherm handverwarming plaats voor...
  5. TuxBiker

    roest chroom uitlaat > zwart spuiten

    Ik heb het forum afgezocht naar een duidelijk antwoord op mijn vraag maar kon deze niet direct vinden. Ik heb een Honda CB 250 Two Fifty 1996, die motorisch perfect is maar waarvan het uiterlijk wel wat hulp kan gebruiken. Er zit een grote chromen uitlaat op die pekel aantasting, beetje...
  6. TuxBiker

    Honda NTV 650

    Ik ben op zoek naar een Honda NTV 650. Wensen: Laag olieverbruik Geen zwetende cilinders Handverwarming Nette kofferset Midden bok standaard Passend windscherm Geen 25kW rijbewijs Geen te verroeste onderdelen Rijklaar Kilometerstand < 65.000 Prijs < 1500 Indien iemand iets...
  7. TuxBiker

    lijst motorsloop bedrijven

    lijst motor-sloop bedrijven: Ik zou hier graag een lijst met alle motor-sloop bedrijven willen creëren; id naam adres postcode plaats provincie telefoon website email Ik kan dan een database maken en een mailing systeem zodat ik in een keer naar alle sloop bedrijven een email...
  8. TuxBiker

    lijst met nieuw gereedschap - advies gevraagd

    Beste luitjes, Ik heb geld gespaard voor goed gereedschap en wat onderdelen om al het onderhoud aan mijn motoren uit te kunnen voeren: Ik wil dit bestellen bij Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit Ik heb een order lijst als bijlage toegevoegd. Vragen: Is...
  9. TuxBiker

    Nieuwe Motor Honda NTV 650 of CB 1 of ?

    Beste luitjes, Ik heb de kriebels om een nieuwe motor te kopen en ben opzoek naar een goede motor. en heb jullie advies nodig. Ik rij nu al 3 jaar op een Honda CB 250 Two Fifty uit 1996 (schrijfrem voor). Ik vind dit echt een heerlijke top machine, echter heeft hij te weinig vermogen en...
Terug
Bovenaan Onderaan