Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: d@nnis
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. d@nnis

    KTM 690 SM 2008

    VERKOCHT Omdat ik al een tijdje voor een 950 sm aan het kijken ben, gaat nou mijn 690sm de deur uit.. bwjr april 2008 Heb hem in april 2009 gekocht met 2200km op de teller..inmiddels staat er 7500 op (word nog mee gereden).. bij 5500 heeft ie nog een beurt gehad (olie + filters), en banden...
  2. d@nnis

    Achterschokbreker ktm 640/660

    Heb hier een originele WP achterschokbreker (kompleet) liggen van een ktm 660 uit 2006.... (ingaande, en uitgaande demping instelbaar) veer heeft rond de 1500-2000km gereden, en ziet er nog zeer goed uit vraagprijs... 125 100 euro incl
  3. d@nnis

    KTM 640 lc4 gestolen

    Vannacht is er bij mij ingebroken, en hebben ze mijn ktm gestolen.. eerst hebben ze m'n stal opengebroken, en toen hebben ze m'n yamaha xt600 met stuurslot erop naar buiten geduwd (wat al vrij lastig is), de ktm stond erachter aan een schijfremslot + ketting + stuurslot ( de ketting lag...
  4. d@nnis

    laser pro-duro gestolen

    Bij mij is afgelopen vrijdagnacht in m'n schuur ingebroken... er is een nieuwe laser pro-duro + rvs bocht voor een xt600 weggehaald...en ook nog een abus schijfremslot, en een abus ketting (allebei met sleuteltje erop) ze hebben alleen de uitlaat meegenomen, ernaast lag een zakje met...
  5. d@nnis

    voorstellen

    mijn naam is Dennis, 33jaar, en ik kom uit weert... ik heb 1 augustus m'n eerste les gehad, en 1 oktober heb ik AVB examen (na zo'n 8-9 lessen).... ik les bij rijschool Geenen in weert mijn voorkeur gaat uit naar een all-offroad/ supermotard..... al zou ik het liefst 2 motoren...
Terug
Bovenaan Onderaan