Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hermen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Yamaha FZS 1000 01-05 MRA touring scherm

    MRA Touring windscherm voor een Yamaha FZS 1000 bj 01-05 vraagprijs is 25 euro. http://link.marktplaats.nl/m1039188787
  2. H

    Inlaat rubbers FZS 600

    Ik heb nog een setje inlaatrubbers liggen, 3 jaar geleden gekocht voor een FZS600 bj 1998 Mogen weg voor 40 euro.
  3. H

    Xenon H7, Dubbele set

    H7, dubbele Xenonset (eigenlijk voor auto) uitgevoerd met een dubbel ballast. Ligt al een tijdje bij mij in de kelder, maar kan de lampen niet gebruiken voor de Fazer (helaas) De lampen zijn 10.000K Voor 50 euro is de hele set over te nemen. Afhalen omgeving Den Haag / Schiedam of ik moet...
  4. H

    Te Koop: Yamaha FZS 600 Fazer 1998 Rood

    Met gemengde gevoelens zet ik mijn mooie Fazer te koop. Ik ga verhuizen (Emigreren) en meeverhuizen gaat niet ivm Homologatie, anders had ik um zeker meegenomen!! Het is een Yamaha FZS 600 Fazer bj 1998 kleur rood. Momenteel staat er 62080 km op de klok. Technische status: Goed...
  5. H

    krakend / knakkend geluid

    Hallo Allen, Ik hoor sinds afgelopen maandag een paar rare geluiden uit mijn Fazer FZS 600 bouwjaar 1998. Wanneer ik net begin te rijden is er niets aan de hand, echter na een aantal kilometer 3-4 begint er een krakend / knakkend geluid in de buurt van mijn tank te komen. Het geluid is...
  6. H

    Frame nummer SV650 S

    Hallo, Kunnen jullie mij vertellen waar ik het framenummer kan vinden op een SV 650? Het geval is dat er nu al een week of 3 een SV650 bij mij voor de deur tegen een muur staat gekwakt zonder sloten, met kleine schade aan de linker zijde en met duits kenteken. Heb hierover al gesproken met...
  7. H

    Hermen wil zich ff voorstellen

    Beste MF'(st)ers Hermenis de naam. 25 lentes jong (ben geboren in maart :P ) Heb nu al een jaartje of 6 mijn rijbewijs B en 4 jaar C met E met daarbij de nodige km's een kleine 100.000 per jaar. Wil daarbij nu mijn A rijbewijs gaan halen. De fietsen die ik op het oog heb moet ik dan...
Terug
Bovenaan Onderaan