Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mark-J
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mark-J

    Kawasaki sportjack - maat L

    Afgelopen weekend heb ik een nieuw motorjack gekocht, vandaar dat mijn Kawasaki jack in de verkoop gaat! Het jack is nu 4 jaar oud. Onlangs nog gewassen dus ruikt weer lekker fris. Redelijk waterdicht en ziet er leuk uit op een Kawasaki! Vanavond zal ik een aantal foto's uploaden, voor nu een...
  2. Mark-J

    Motorrijders "Kop van NH" Deel 53!

    Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het liefst met een...
  3. Mark-J

    TK: Origineel kuipruitje ZX6R '03/'04!

    Hallo allemaal, Omdat ik een paar maanden geleden mijn ZX6R op een Z1000 heb ingeruild, verkoop ik onderstaand kuipruitje. Prijs is 30 euro incl. verzenden :)
  4. Mark-J

    TK: Dark smoke Scorpion-vizier!

    Hallo allemaal, Bij deze bied ik mijn smoke Scorpion-vizier, omdat ik een nieuwe helm heb gekocht. Heb het vizier altijd gebruikt op een EXO-750, maar het past ook op een EXO-450 men (het is eigenlijk ook een EXO-450 vizier). Hieronder nog een foto van het vizier: Prijs is 30...
  5. Mark-J

    Kawasaki ZX6R '03 met 25 kW op kenteken!

    Bij deze zet ik mijn Kawasaki ZX6R met 25 kW op kenteken te koop (motor is in 2005 op kenteken gekomen). De motor heb ik vorig jaar gekocht bij een motorzaak, de motor heeft toen bij 22.500 km een grote beurt gehad. Momenteel staat er 36.000 km op de teller en is er begin van dit jaar nieuwe...
  6. Mark-J

    Motorrijders 'Kop van Noord-Holland' Deel 43!

    Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het liefst met een...
  7. Mark-J

    Motorrijders 'Kop van Noord-Holland' Deel 42!

    Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het liefst met een...
  8. Mark-J

    Motorrijders 'Kop van Noord-Holland' Deel 41!

    Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het liefst met een...
  9. Mark-J

    Kawasaki ZX6R model 2003, 25 kW op kenteken!

    Bij deze zet ik mijn Kawasaki ZX6R met 25 kW op kenteken te koop (motor is in 2005 op kenteken gekomen). De motor heb ik vorig jaar gekocht bij een motorzaak, de motor heeft toen bij 22.500 km een grote beurt gehad. Momenteel staat er 32.500 km op de teller en is er onlangs nieuwe olie en een...
  10. Mark-J

    Akrapovic slip-on + dB-killer en linkpijp voor ZX6R '03/'04!

    Goedemiddag allemaal, wegens overcompleet bied ik mijn titanium Akrapovic slip-on aan. De uitlaat ziet er nog goed uit, slechts zeer lichte gebruikerssporen in de vorm van krasjes die je alleen onder bepaalde hoek van lichtinval ziet. Hieronder een foto van de uitlaat op mijn motor, de beugel...
  11. Mark-J

    Winnende loten 'De Grote Motorsport Loterij'?

    Hallo allemaal, een paar maanden terug kreeg ik bij de aanschaf van een aantal motorgerelateerde producten een lot voor 'De Grote Motorsport Loterij' meegestuurd. Nu is 1 augustus de trekking van de loterij geweest, en zou je de winnende lotnummers toegestuurd krijgen. Echter ben ik vergeten...
  12. Mark-J

    Ruilen: titanium Akra SP-Series slip-on tegen carbon versie?

    Hallo allemaal, op dit moment zit er een titanium Akrapovic SP-Series slip-on demper op mijn Kawasaki ZX6R. Het liefst zou ik een carbon versie van deze demper willen, vandaar dat ik mij afvroeg of hier iemand is die deze misschien in bezit heeft en wilt ruilen tegen mijn titanium demper? :)...
  13. Mark-J

    Originele kuipruitjes ZX6R voor bj '95 t/m '97 en '03/'04!

    Goedenavond allen, aangezien ik op mijn nieuwe motor een mooi smoke ruitje heb gezet en het originele ruitje van mijn oude motor ook nog heb liggen, bied ik deze te koop aan :) Indien gewenst wil ik wel een foto plaatsen, de ruitjes zijn in goede staat en iedereen weet wel hoe ze eruit...
  14. Mark-J

    Originele kettingset?

    Hallo mensen, onlangs heb ik een nieuwe motor gekocht (ZX6R uit 2003) met daarop uiteraard een kettingset :P De motor heeft pak en beet 23.000 km gelopen. Toen ik keek bij de motor en voelde aan de ketting bij het achtertandwiel kon ik deze niet tot nauwelijks van het tandwiel aftrekken...
  15. Mark-J

    TK: Remus sportdemper voor ZX6R '94 t/m '97!

    Hallo mensen, aangezien ik een nieuwe motor heb aangeschaft heb ik een oude uitlaat in de verkoop! Het betreft een Remus sportdemper (bolt-on) met E-keur voor een ZX6R van het bouwjaar '94 t/m '97. Hier een foto van de demper op de motor: Er zitten wat lichte beschadigingen aan...
  16. Mark-J

    TK: racehandschoenen van Spidi - maat M!

    Bij deze bied ik mijn racehandschoenen (met carbon knokkels) te koop aan! De handschoenen zijn maat M (Europese maat 8). Een foto van de handschoenen: De vraagprijs is 35 euro! :)
  17. Mark-J

    TK: Spidi leren broek - maat 50!

    Hallo allemaal, al een aantal keer heb ik deze prachtige leren aanritsbare broek te koop gezet, maar helaas heeft nog niemand hem over willen nemen! Zoals al eerder gezegd is het mogelijk om de broek aan te ritsen aan een Spidi-jack (mits deze een grove rits heeft). Ook zitten er...
  18. Mark-J

    Spidi leren motorjack - maat 50

    Goedenavond allen, omdat ik reeds een nieuwe overall heb gekocht bied ik mijn oude motorjack te koop aan. Het is een Spidi motorjack met lichte schade op de linkerschouder. De maat van het jack is 50, het past mij goed met mijn 1,85m en 70 kg (een wat forser persoon zou het jack ook wel...
  19. Mark-J

    Motorrijders 'Kop van Noord-Holland' - Deel 26

    Beste "nieuwkomers" op de kop van het NH-topic. Leuk dat je even bij ons meekijkt en verwelkomen je hier graag ! Wel hebben wij slechts één extra spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum) We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf even beknopt introduceert het liefst met een...
  20. Mark-J

    Spidi leren broek en XPD sportlaarzen

    Hallo allemaal, omdat afgelopen vrijdag m'n nieuwe pak is binnengekomen bied ik hierbij mijn oude Spidi leren broek aan. In de kleuren zwart met een beetje rood, er zitten geen kneesliders bij (deze kunnen er wel op). Mijn vraagprijs is 75 euro :)
  21. Mark-J

    Koppelingshendel afstellen

    Goedenavond allemaal, gisteren heb ik mijn nieuwe Titax-hendels gemonteerd. Voor het monteren van de koppelingshendel heb ik de kabel een stukje uitgedraaid, zodat ik het kogeltje met kabel in de nieuwe hendel kan duwen. Daarna heb ik de kabel afgesteld, ongeveer zoals hij eerst stond. Ik...
  22. Mark-J

    Spidi lederen combi - rood/wit/blauw/zwart

    Goedenavond allemaal, aangezien ik graag een leren overall wil aanschaffen, verkoop ik mijn oude combi-pak. De jas is een jaar oud en de broek een half jaar. Op de jas zitten een paar kleine beschadigingen omdat ik hier mee gevallen ben, hieronder is daar een foto van te zien. Op de...
  23. Mark-J

    Motorweek

    Hallo allemaal, ik hoorde van mijn rijinstructeur dat het volgende maand tussen 7 en 12 mei motorrijweek is. Hij zei dat je dan op een industrein terrein mag motorrijden en ook allemaal een pak etc. aan krijgt. Nu vraag ik mij af, mag je het dan ook proberen als je nog geen 18 bent...
Terug
Bovenaan Onderaan