Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ducatilex
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ducatilex

    Aprilia Racing Titanium dempers (RSV1000R/Tuono 1000R)

    Ivm aanschaf Akrapovic dempers heb ik in de aanbieding een set origineel door Aprilia geleverde titanium race uitlaten. Licht van gewicht en zorgen voor een mooi zwaar geluid. In de rechterdemper zit een klein putje doordat er een fiets tegen gekomen is, verder zijn ze in zeer goede staat...
  2. ducatilex

    Dynojet AutoTune voor Power Commander V

    Hola! Ik ben benieuwd of er iemand is die een Dynojet AutoTune (AT-200/AT-300) heeft die er vanaf wilt :-) Heb een PCV op mijn RSV1000R en daar zou ik hem op aan willen sluiten.. :]
  3. ducatilex

    Vanucci lederen combi maat 50

    Te koop aangeboden een in nette staat verkerend motorpak van het merk Vanucci. Pak heeft wat lichte gebruikssporen, maar is verder netjes. Het leer is met regelmaat ingevet en daardoor niet uitgedroogd. Maat 50. Ik ben zelf 1.88 en 82kg. Passen is mogelijk. Vraagprijs €125...
  4. ducatilex

    Akrapovic Hexagonal Carbon — incl db-killer & e-keur 52mm

    Aangeboden een ongebruikte Akrapovic Hexagonal Carbon demper. Ik heb deze demper gekocht om pas te laten maken voor mijn RSV Mille, maar 52mm carbon schijnt daarvoor niet geschikt te zijn. (doorlaat te klein, waardoor het te warm wordt..). Deze demper heeft een binnendiameter van 52mm en...
  5. ducatilex

    Pazzo 'like' Rem- koppelings hendels Z1000 2007-2010

    Wegens verkeerd bestelde set heb ik een gloednieuw setje rem- koppelings hendels in de aanbieding voor een '07-'10 Z1000. Zwarte hendels met rode verstellers. Komen uit China, maar als je de hendels beet hebt voelt het zeker niet als rommel. Super mooi afgewerkt. Foto: Bieden vanaf...
  6. ducatilex

    Nette Aprilia Tuono 1000 2003

    Bij deze bied ik mijn Aprilia Tuono aan van het bouwjaar 2003. Het betreft een origineel Nederlandse motor, dus geen import. Ondanks de wat hoge kilometerstand van 59.000 is de motor motorisch en optisch in nieuwstaat. Starten is lopen. Geen olieverbruik en ontzettend veel kracht in dit...
  7. ducatilex

    Nette Honda Fireblade 954rr '02

    Ik bied bij deze mijn blade te koop aan. Aangezien ik woon-werk ga rijden met de motor, ga ik op zoek naar een wat comfortabelere motor.. Over de motor: Bouwjaar: 2002 Km-stand: 32.000 (er wordt nog mee gereden) Specs: - Arrow halfsysteem + Tit. demper - Wave discs - Nep Pazzo's -...
  8. ducatilex

    Honda CBR 929 en 954rr Fireblade Topic 3rd edition

    [hr] Honda CBR 929 en 954rr Fireblade Topic Nr. 3! [hr] Deel 3 vol dikke blades }) [hr] Links: [hr] Manuals 929rr Service manual download for Honda CBR929RR Service manual download for Honda CBR929RR(Fireblade) 2000 Manuals 954rr Service manual download for Honda CBR954RR...
  9. ducatilex

    GP slip-on demper - diameter 55mm (nieuw!)

    Hallo, Bij deze bied ik mijn GP pijpje aan. Ik had deze pijp gekocht voor de looks, en voor iets meer geluid. Maar ik vind hem net te veel geluid maken om er elke dag 85km mee te rijden. De demper is dus maar 85km gemonteerd geweest en is dus nog in nieuwstaat. Vind het zonde om er een...
  10. ducatilex

    Laser Hotcam Carbon - Honda CBR 954rr

    Bij deze ook hier maar even mijn demper aanbieden. Omdat ik toch mijn Arrow half-systeem op mijn blade laat zitten, heb ik dit Laser half-systeem + carbon hotcam demper over en kan deze dus weg.. Er zit een klein deukje onder aan de demper. Deze zie je niet als de demper gemonteerd zit...
  11. ducatilex

    Honda CBR 929 en 954RR Fireblade Topic Nr. 2

    [hr] Honda CBR 929 en 954rr Fireblade Topic Nr. 2! [hr] Zoo! Daar is ie dan! Nummer twee.. 8-) weer een topic waar alle eigenaren van bovenstaande type motor lekker ouwehoeren over hun dikke blades. Gewoon gezellig en je kan er nog wat leren ook :) [hr] Links: [hr] Manuals 929rr...
  12. ducatilex

    Pasvlakken remschijf afdraaien?

    Hallo mede forummers! Zoals mijn vraag in de titel al luidt, is het mogelijk om de pasvlakken waar je remschijf op gemonteerd zit af te draaien? Het volgende is namelijk het geval, sinds ik deze motor gekocht heb zit er een tril in mijn rem (alleen met hogere snelheden). Dan ga je er toch...
  13. ducatilex

    Vraag import Belgische motor

    Hallo mede motormensen :) Ik zit me een beetje te verdiepen in het importeren van een motor uit het buitenland. Nu heb ik een bod gedaan op een motor uit België, maar nu vraag ik mij af hoe het daar gaat met het overschrijven van het kenteken bewijs. Hier in Nederland moet je een...
  14. ducatilex

    Honda CBR 600 F2 (25kw)

    Te koop aangeboden: Honda CBR 600 F2 PC25, 25kw Bij deze bied ik mijn nette originele Honda aan. De motor staat als 25kw op kenteken. De motor verkeerd bijna in nieuwstaat, hier en daar wat kleine gebruikssporen, maar verder geen schade. Meerdere mensen hebben me al gevraagd of hij nieuw is...
  15. ducatilex

    Duplicaatcode 01

    Hallo motorvriendjes Ik ben laatst staande gehouden door meneer agent, met een waarschuwing dat ik een nieuwe kentekenplaat met zo'n oerlelijk 1tje erop... Wat blijkt nou, mijn motor heb ik op 25kw laten zetten en is er een nieuw kentekenbewijs gemaakt met duplicaatcode 01.. Dat betekend...
  16. ducatilex

    Pak in weer en wind..

    Hallo medeforummers... Ik dacht gister bij mezelf, laat ik mijn pak is even inspuiten met van dat leder spul... Dus nadat gedaan te hebben (pak zag er weer uit als nieuw) ben ik weg gegaan en heb ik hem in de tuin laten hangen... Ik dus nooit meer aan dat pak gedacht en het lekker laten...
  17. ducatilex

    CBR 600 F / PC25 Afstellen?

    Hoi allemaal... :W Omdat ik nog fijn in de 25kw tijd zit heb ik dus ook van die 25kw rubbers in mijn cbr gedaan... Het vermogen is duidelijk minder... :Y Maar mijn vraag is nu, is het nodig om de motor ook opnieuw af te stellen nadat deze andere rubbers/buisjes erin zijn gegaan? Er...
  18. ducatilex

    Speling CBR 600 f '93

    Hallo mensen.. Ik heb sinds een week een cbr 600 f. Heb er inmiddels nieuwe ketting en tandwielen opgezet omdat de vorige helemaal op waren. Maar nou zit er nog een vervelende speling.. Het zijn niet de tandwielen, want die zitten zeker weten vast. Maar als je de motor in een versnelling...
  19. ducatilex

    Even voorstellen :)

    Hee hallo Ik ben Alex en ben hier nieuw op het forum... Ik heb nou officieel zelf een motor en ben officieel ontslagen uit het scootertijdperk :9 Ik ben momenteel nog bezig met mijn motorrijbewijs maar wil die zo snel mogelijk halen uiteraard.. Hier wat foto's van wat ik vroeger altijd...
Terug
Bovenaan Onderaan