Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Xiox
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Xiox

    Hypermotard 796 achterframe en originele dempers

    Wegens overbodig te koop: Achterframe (zilver) een originele dempers van een Hypermotard 796.
  2. Xiox

    LT Snyder Desmo werkplaatshandboek en crankshaft turn tool

    Te koop wegens overbodig: Eenmaal een DESMO onderhoudshandboek van JT SNyder (desmotimes.com). Onderhoudsklussen beschreven voor diverse Ducati's (o.a. Hypermotard 796/1100 en 2 kleps Monsters). Tevens een gereedschapje om de krukas te draaien voor bijvoorbeeld tijdens het kleppenstellen.
  3. Xiox

    Kleppentang, slijpmiddel (grof+fijn) en zuignap

    Te koop wegens overbodig: 1x Kleppentang t.b.v. verwijderen kleppen uit de kop 1x Slijpmiddel Fijn 1x Slijpmiddel Grof 1x Zuignap stahlwille
  4. Xiox

    Achterbok Hypermotard 796

    Te koop wegens overbodig: 1x Achterbok van Constands voor een Hypermotard 796. Nieuwprijs 89 euro (nu iig). Voor info hierbij een link naar de winkel waar ik hem gekocht heb.
  5. Xiox

    Hypermotard 796 achterbok, subframe en originele uitlaat

    Te koop aangeboden i.v.m. aanschaf andere motor (na crash). 1x Achterbok zwart (3 maanden oud) 1x Originele uitlaatbochten, cat en demper 1x Zilver subframe (had die van mij van een zwarte voorzien) T.e.a.b.
  6. Xiox

    BMC luchtfilter voor XT600E nieuw

    Wegens verkoop van eigen XT en ook de XT van mn oude huisgenoot heb ik nog tweemaal een ongebruikte BMC filter liggen. Het gaat om type FM270/04. Net als een K&N filter hoef je deze filter nooit meer te vervangen en kan deze gewoon schoongemaakt en ingeolied worden. Linkje naar de BMC...
  7. Xiox

    Compressor 100 liter (Fini MK255)

    Wegens nog steeds te weinig gebruik bied ik te koop aan: Fini MK255 compressor. Deze compressor heeft een 100 liter tank. De luchtopbrengst is 255 liter/min, heeft een vermogen van 1500 W. Voeding op 230V (bedankt voor onderstaande vraag) Tegen elk aannemelijk bod. Te bezichtigen nabij...
  8. Xiox

    Garmin Nuvi 510

    Te koop aangeboden wegens overstap naar ander systeem, Garmin Nuvi 510. De welbekende navigatie van Garmin welke waterdicht is en goed te gebruiken is op de motor. Heeft een klein barstje rechtsonder in de behuizing, slechts cosmetische schade, doet niets af aan de werking. De Nuvi 510 is...
  9. Xiox

    NTV 650 opknapper

    Te koop wegens aanschaf andere motorfiets, NTV650. Opknapper, carbs moeten worden gereinigd en de demper moet worden gemonteerd. Blok loopt wel. Aller onderdelen zitten erbij. Af te halen in Delft. Tegen elk aannemelijk bod.
  10. Xiox

    Batterytender 400 acculader nieuw

    Ik heb hier nog zes stuks BatteryTender 400 acculaders liggen. Rest voorraad eigen zaak. Nieuw in verpakking, normale prijs is 30 euro. Ter overname voor 22.50 euro per stuk. Wellicht alvast handig met dit winterse weer *D
  11. Xiox

    XT600 (3tb) uitlaatbochten + demper

    Als deel van de schuur uitverkoop, hierbij een setje uitlaatbochten en een demper voor een Yamaha XT600E (3tb). Tegen elk aannemelijk bod.
  12. Xiox

    Cebora Bravo 155 MIG/MAG lasapparaat (zo goed als nieuw)

    Wegens te weinig gebruik bied ik aan: Cebora Bravo 155 MIG/MAG Gekocht wegens een aanstaand oldtimer project, maar wegens gebrek aan ruimte en tijd is dit opgeschort (oldtimer ook te koop CB550F). Heb hem zelf gekocht vanwege de goede ervaringen van vele gebruikers. Het apparaat is inclusief...
  13. Xiox

    Fini MK255 compressor (100 liter)

    Wegens te weinig gebruik bied ik te koop aan: Fini MK255 compressor Deze compressor heeft meen ik een 100 liter tank. De luchtopbrengst is 255 liter/min, heeft een vermogen van 1500 W. Recentelijk de olie vervangen en het condenswater afgetapt. Helaas gebruik ik de compressor te weinig...
  14. Xiox

    VX800 compleet voor onderdelen

    Wegens het ontbreken van tijd en ruimte bied ik aan: Suzuki VX800 Bouwjaar 1995 Kmstand: +/- 60.000 Sinds ik hem gekocht heb zijn er ongeveer 2500km mee gereden. Recentelijk voorzien van een nieuwe Motobatt accu. Sinds ik de motor heb verbruikt hij wat olie, dat is nog steeds zo...
  15. Xiox

    NTV 650 blok in onderdelen

    Ik heb hier nog een NTV 650 blok in onderdelen liggen. Mochten mensen specifieke onderdelen zoeken, laat het maar weten.
  16. Xiox

    Ducati 851

    Voor een bekende van me bied ik hier zijn motor aan. Het betreft een Ducati 851, verdere details zijn hieronder gegeven: Datum eerste toelating: 08-03-1991 Kmstand: 60*** Recentelijk onderhoud: 2500 km geleden een grote beurt (Facturen aanwezig) Schadevrij Staat van de banden: redelijk...
  17. Xiox

    Aanpassen zuigerveer speling

    Binnenkort wil ik mijn nieuwe Wiseco zuiger installeren in mijn gehoonde XT600 cilinder. Nu las ik in het foldertje van de Wiseco zuiger dat de zuigerveer speling wellicht aangepast moet worden. Hoe kan ik dit het beste doen? Vijlen lijkt met niet echt een haakse hoek te geven?
  18. Xiox

    Zuigerveer speling XT600

    Nu ik mijn cilinder heb laten boren/honen naar 96mm wil ik mijn Wiseco zuiger erin gaan zetten. Nu had ik nog een vraagje betreffende de zuigerveer speling. Het handboek van de XT600 geeft andere waardes dan Wiseco. Nu vallen de bovenste zuigerveer en de olie veer in de door het handboek...
  19. Xiox

    Kawasaki ZXR400 voor 999 euro

    Let op !!! Het is dus geen circuitfiets geweest Nieuwe prijs 999euro Hierbij wil ik even peilen of er interesse is in mijn Kawasaki ZXR400. Deze motor heb ik reeds twee jaar geleden gekocht met kuipschade en wat motorische problemen. Door de jaren heen is er het een en ander aan gebeurt...
  20. Xiox

    Iemand met een ultrasone reiniger

    Ben op zoek naar iemand in Zuid-Holland waar ik mijn carburateurs kan laten reinigen.
  21. Xiox

    Leovince Carbon demper voor de BMW K1300R 2009

    Te koop gloednieuwe Leovince demper voor een BMW K1300R >2009. De demper heeft een volledig titanium binnenhuls om de temperaturen te weerstaan die normaal gesproken het carbon fiber laten "verbranden". Normale verkoopprijs is €679 gelieve biedingen reeel te houden. Meer informatie is...
  22. Xiox

    BMC Filter Yamaha XT600

    Te koop, Volledig nieuw BMC luchtfilter nog in verpakking. Nieuwprijs €52,90 http://www.bmcairfilters.com/VisDetail.asp?ID=369 Voor XT600 vanaf 1990>1995 Doe maar een goed bod. (eventueel af te halen in Delft). Mailen kan naar
  23. Xiox

    Yamaha XT 600 E (25kW op kenteken, maar vol vermogen)

    Nieuwe foto's onderin topic Te koop vanwege een eventuele aanschaf van een andere motor: Yamaha XT600E (electrische start). De motor is van het jaar 1999. KM stand is +/-22.000. Altijd netjes onderhouden, recentelijk de volgende dingen aan gedaan: * Nieuwe achterband Bridgestone...
  24. Xiox

    Yamaha XT600E 1999 (25KW op kenteken)

    Update 02-06-2009 Zojuist de klepspeling gecontroleerd, alles binnen de marges. Wegens aanschaf andere motor te koop: Yamaha XT600E (electrische start). De motor is van het jaar 1999. KM stand is 21.000. Altijd netjes onderhouden, recentelijk de volgende dingen aan gedaan: * Nieuwe...
  25. Xiox

    BMC luchtfilter XT600 (nieuw)

    Heb hier nog een nieuw BMC luchtfilter voor een Yamaha XT600. Op de site van BMC kan je de afmetingen zien. Gelieve een reëel bod te doen, filter is nieuw in de verpakking (niet gebruikt). En niet te vergeten inclusief 2 BMC stickers (dat is +5pk) :9
Terug
Bovenaan Onderaan