Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sonic
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sonic

    Kawa Z750 uit 2004, 10.800km, €5200

    Mijn blauwe Kawasaki Z750 gaat in de verkoop. Blauw en volledig origineel gehouden. Bouwjaar 2004 en ik ben de 2e eigenaar. Originele aankoopbon, boekjes e/d er uiteraard bij. Kilometerstand rond de 10.800. Vraagprijs €5.200 --> nieuwe prijs: €4900
  2. Sonic

    Orange County HP bike in real life

    Was laatst voor me werk bij HP in San Fransico. Hebben ze daar die Orange County Choppers HP bike in de lobby staan *D Wilde ik jullie niet onthouden:
  3. Sonic

    Motor niet te verzekeren bij andere verzekeraar dan auto??

    Hoi, Loop tegen een probleem aan met het verzekeren van mijn nieuwe motor, misschien weet iemand raad: ik kan mijn bike niet verzekeren bij een andere verzekeringsmaatschappij dan waar ik mijn auto heb. :? Om de schadevrije jaren van mijn auto mee te nemen naar mijn motor moet ik nml...
  4. Sonic

    Sonic is back met een Z750!

    Hallo all, Ik heb mij geregistreerd op 27 februari 2003 en waarschijnlijk ben ik dus een wat ouder gediende op het forum. Nicknames als de mijne waren toen nog verkrijgbaar :) Ik heb alleen een jaartje of 3 niet meer gereden en was dus ook niet echt actief meer op MotorForum. Aangezien ik...
  5. Sonic

    Nieuwe retro style motoren

    Ik ben van plan om volgende zomer weer te gaan rijden en dus een nieuwe motor te kopen. Dat wordt dan dus een jonge 2e handser omdat ik nieuw kopen geldvernietiging vind. Nu zag ik laatst een kawasaki retro race look motor die behoorlijk ieuwe was (schat een 05 ofzo). Helemaal te gek! :} DAT...
  6. Sonic

    Gezocht: wheely filmpje meeting A'foort

    Vraagje aan de wat langere leden: Ik denk dat er een jaartje of 2 (misschien 3) geleden een geweldig fimpje op de site stond van een MF lid op een groene 01/02 kawa ZX6R die wheelies trok tijdens de MF meeting in Amersfoort bij de mac. Dit was gefilmd met een tankcam met daaronder het...
  7. Sonic

    Advies gevraagd: originele fiets?

    Hallo forummers! Tijd weggeweest, maar ga nu toch weer een fiets kopen, mede door de enorme filetoename en ook de fun ervan natuurlijk! Ik wilde even een beroep op doen op jullie expertise. Onderstaande SV650N kan ik voor een mooi prijsje kopen. Hij zou uit 2003 zijn en rond 20.000 gelopen...
  8. Sonic

    Meeste valpartijen in TT Assen

    RIJSWIJK - De TT van Assen telde dit jaar de meeste valpartijen in de grandprixcyclus van de wegraces voor motoren. In totaal 64 motorcoureurs maakten eind juni een schuiver op het Drentse circuit. Op geen enkel ander circuit gingen dit raceseizoen zoveel motorrijders onderuit. Dorna, de...
  9. Sonic

    Premie per kilometer

    NIJMEGEN - Polis Direct, een verzekeraar van de autobranchekoepel Bovag, komt als eerste in Nederland met een verzekering waarbij per kilometer premie wordt betaald. Volgens het verzekeringsbedrijf kan de automobilist met de nieuwe Kilometer Polis tot de helft goedkoper uit zijn dan bij de oude...
  10. Sonic

    €3500 - €4000: wat te nemen??

    Weet niet zeker of het hier thuis hoort maar ik gooi deze topic toch hier maar neer: Gezien mijn studentenleven heb ik niet de kapitalen om een nieuwe CBR600RR of anders moois te kopen '( . Gezien mijn budget denk ik er stevig aan een naked te gaan nemen, die dikke supersports komen wel een...
  11. Sonic

    Citaat probleem bij inloggen

    Stel: In het onwaarschijnlijke geval dat men niet is ingelogt: Je wilt een reaktie geven op een bericht doormiddel van het "citaat" knopje. Er wordt gevraagt om je gebruikersnaam en wachtwoord. Deze vul je in en je komt in het reaktie scherm. Wat denk je? Geen citaat te bekennen! :? Doe je...
  12. Sonic

    Info gezocht: Laverda Ghost Strike

    Ik heb geen idee in welke rubriek dit te plaatsen dus wil deze beslissing graag aan Viccie overlaten (hij is er immers altijd als eerste bij) :9 :} Ik ben aan het kijken voor een nieuwe motor en kwam deze tegen, een Laverda Ghost Strike. Tjonge, dat is nu nog eens echt een mooie motor :9~ ...
  13. Sonic

    Aanslag voorvork

    Ik ben dus een beetje aan het rondkijken voor een nieuwe motor voor volgend seizoen. Ik ben dus al 2 fietsen tegengekomen die een soort van aanslag hebben op de voorvork. Zie piccie voor de duidelijkheid. Waar duidt dit op en hoe kan het? Mischien wel belangrijker: hoe is het te verhelpen als...
  14. Sonic

    Racen: wat kost het?

    Het lijkt me ook erg leuk het circuit op te gaan. Een circuitfiets heb je al voor rond de 3 a 4 duizend euro (zoals bijv. de gixxer 600 van het piccie). Maar wat kost een seizoen racen ongeveer? Oh ja, en hoe is het gesteld met het onderhoud? Moet je zo ongeveer een motogp monteur zijn om hem...
  15. Sonic

    GS500F K4

    Ik lees hier genoeg over de K4 modellen van Suzuki. Iedereen heeft het vooral over de 600, 750 en 1000. Natuurlijk zijn dit prachtfietsen :9 . Mij viel echter gelijk de vernieuwde GS500F op. Wat een mooie fiets is dit zeg :} . Mischien vooral voor de beginnende motorrijder zoals ik. Ik zit...
  16. Sonic

    Nieuwe ducati supersports voor 2004 ?!?

    ik wil volgend jaar wat zwaarder gaan rijden en ben me al een beetje aan het verlekkeren :9~ Ben ik een beetje aan het surfen kom ik voor mij geheel onbekende nieuwe supersport modellen van ducati tegen. Ik heb het dan over de: SS1000 DS SS800 800Sport 620Sport Heb ik dit nou...
  17. Sonic

    MF Eencilinder treffen

    In een "sport" topic is het idee gerezen een meeting te houden voor de eencilinders onder de MF'ers. Naar mijn weten zijn er niet zo heel erg veel eencilinder rijders, dus ik ben benieuwt hoeveel mensen er aan mee zullen willen doen. Alles is welkom, van SZR en MuZ Scorpion tot Supermotards *D...
  18. Sonic

    Artikel 5 wvw: Quanta Costa?

    Wat kost dat? ik reed vanmorgen een paar rondjes op hoevelaken en ja hoor, aangehouden door een KLPD suveillancewagen. Ik mocht dus even de on-board beelden komen bekijken. Best leuk nog om jezelf eens terug te zien alleen is het natuurlijk minder als oom agent de beelden heeft geschoten. Ik...
  19. Sonic

    Paddock stand voor SZR660

    Vraagje aan de mede SZR eigenaars: Hoe krijgen jullie die achterkant van je fiets omhoog voor onderhoud van band en ketting?? Doordat de SZR geen gelijke achterbrug heeft kan je hem niet op een paddock stand zetten namelijk.
  20. Sonic

    Minder vertrouwen zonder leer

    Gister ff naar Utrecht toe (zo'n 10 km) op de motor. Ik ging nog ff de stad in dus had besloten op me gewone schoenen en in normale broek te gaan. Ik had echt veel minder vertrouwen om lekker door te rijden dan wanneer ik in volleer gestoken ben. Ik snap nu echt waarom de "zondagsrijders" in...
  21. Sonic

    Kawasaki Estrella ??

    Wie heeft er info over de kawasaki estrella :? . Dit is een klein 25 kw fietsje van kawasaki. Kan er helemaal noppes over vinden en een vriend van mij denkt er over deze te mischien te kopen. Zie ook de foto, het is een '96er en hij moet 2500 euri kosten. Mijn grote dank voor de reakties al...
  22. Sonic

    Lekker stuk weg bij Soesterberg

    Jullie weten het vast allang maar ik wil het toch even melden. Als je de afslag Soesterberg/Soest neemt vanaf de A28 ga je, als je vanaf de richting utrecht komt aan het einde van de afrit linksaf (al zal de verleiding om rechtsaf te slaan ook groot zijn maar dat zie je wel als je er...
  23. Sonic

    Lekker stuk weg bij soesterberg

    Excusa, dubbel.
  24. Sonic

    Olie peilen Yamaha SZR660 / XT600 /MUZ Scorpion

    Volgens mij hebben bovenstaande motoren alle dezelfde motor en dus zal het oliepeilen en bijvullen wel net zo'n gedoe zijn. Hoe doen jullie dat?? Het ging vanmiddag zo: Ik peil me olie en schrik een beetje: peilstof bij geheel schoon, alleen onderaan wat olie. Dus gelijk een litertje olie...
  25. Sonic

    Kilometerteller werkt niet meer :-(

    Mijn kilometerteller doet het niet meer. Ik dacht dat het aan de kilometertellerkabel lag en heb dus een nieuwe gemonteerd. De kilometertellerkabel lijkt het niet te zijn, want hij doet het nog steeds niet. Mischien heb ik een montagefout gemaakt, maarja dat lijkt me sterk want het is toch...
Terug
Bovenaan Onderaan