Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Julez1000
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Welke bandenspanningsmeter?

    Welke bandenspanningsmeters gebruiken de circuit mannen? Voor supermoto gebruik ik zo`n grote meter die eigenlijk voor karten is bedoeld maar die klopt niet meer, geeft elke keer een andere waarde. Welke betaalbare meter kunnen jullie me adviseren? Ik moet er zeker van zijn dat hij 100% klopt.
  2. J

    Continental TKC 80 allroad banden supermoto / supermotard

    Setje nieuwe Conti TKC 80 allroad banden. Ideaal om met je supermoto of andere straatmotor met 17" wielen offroad te rijden. Maten: 120/70/17 en 150/70/17 Dotcode: 2012 Voorvelg wordt niet mee verkocht. Evt. versturen mogelijk Nieuwprijs is 230 euro, bieden vanaf 130
  3. J

    Honda SP1/2 Moriwaki carbon luchtgeleiders

    Carbon luchtgeleiders gemaakt door Moriwaki, zouden voor meer luchtstroom door de radiatoren en dus een betere koeling moet zorgen. Maar ziet er natuurlijk ook gewoon mooi uit. Worden gemonteerd tussen de radiator en de kuip. Kosten destijds $ 250,- Nu mag je ze komen halen voor 75 euro...
  4. J

    Aprilia RVS mille / Tuono uitlaatsteuntjes zonder Duo step

    Ik heb nog een setje uitaatsteunen zonder duo steps liggen, ze passen op een RSV mille 2004-2011 of een Tuono 2006-2011 De 2e serie V-twin modellen dus. Voor 25 euro mag je ze op komen halen (midden Limburg) opsturen ook mogelijk Bij interesse pm of een mailtje op jjthijssen 44 apestaartje...
  5. J

    Gaskleppen KTM 990 Lc8 + luchtfilterbak Superduke

    Ik heb nog een setje gaskleppen van een 990 SMT liggen, compleet met injectoren, sensoren, stelmotors e.d. Past op elke 990. 100 euro Ook nog een originele luchtfilterbak van een Superduke voor 25 euro Voor foto`s of meer info pb of een mailtje op jj thijssen 44 apestaartje gmail.com
  6. J

    Supermoto masterclass 2013

    17 / 24 maart wordt de supermoto masterclass weer georganiseerd zie Come racing with us in Italy!. Ik wil graag mee doen in voorbereiding op `t 2013 seizoen maar wil het zo goedkoop mogelijk doen. Als je alles door MVD laat regelen ben je min. 1150 euro kwijt voor motorvervoer + hotel. Daar...
  7. J

    Aprilia KTM Honda onderdelen SP1, 990, Tuono, Mille

    Te koop; Voor het 2e model (dus het model met standaard dubbele uitlaten) RSV mille en Tuono uitlaatsteuntjes zonder duo steps, 50 euro. Moriwaki carbon luchtgeleiders voor betere koeling, zitten achter de radiateurs Honda SP1 / SP2. 50 euro. Tevens nog een set gaskleppen en...
  8. J

    Supermoto / enduro / cross vakantie 2013

    oeps dubbel post
  9. J

    Supermoto / enduro / cross vakantie 2013

    Aangezien ik een camper heb gekocht zijn we met 3 vrienden alweer vakantie plannen aant smeden voor 2013. Het plan is een dichte (goed afsluitbare) aanhanger achter de camper te hangen en die vol te laden met een supermoto, 3 enduro`s en een crosser. Tevens nog wat setjes sm wielen zodat er...
  10. J

    supermoto circuit rijden zuid nl / belgie?

    Hallo, wie weet er een site waar data vermeld staan om vrij te rijden? Ik heb de site van het circuit in spa gevonden maar die is in `t frans. Nog andere circuits die ik over `t hoofd heb gezien in de regio limburg/brabant/belgie? Heb je een licentie/lidmaatschap nodig of kan je gewoon...
  11. J

    Te Koop, KTM Superduke blok `06

    Hierbij te koop een KTM 990 Superduke blok uit 2006, heeft 23.000 km gelopen. Blok komt onder een schade motor vandaan, heeft wat krassen op de koppelings en ontsteking deksels maar geen lekkages. Voor 1200 euro mag je `m komen halen.
  12. J

    Pro oiler automatisch kettingsmeersysteem

    Ik heb een Pro oiler te koop. Het systeem is helemaal compleet incl. doos en inbouw / gebruiks handleiding. Werkt echt perfect, nooit meer je ketting smeren. In tegenstelling tot bijv. een scottoiler werkt dit systeem veel nauwkeuriger en blijft ook niet druppelen als je stil staat. Meer...
  13. J

    2 takt enduro?

    Iemand de overstap gemaakt van een 4 naar 2 takt enduro? Ik heb m`n 450 EXC (`05) verkocht. Ik zit nu te twijfelen over een 250 of 300 exc uit 2006/2007, iemand ervaring met die machines? Ik denk dat een lichtere 2 takt makkelijker te rijden is in zwaar terrein, of maakt de felle 2 takt het...
  14. J

    ZX10r vs 990 adv met duo

    Kwam dit filmpje tegen op een ander forum, leuk voor iedereen die denkt dat je een 180 pk ss met supercorsas nodig hebt om snel te zijn op straat. De motor die voorop rijdt is een KTM 990 adventure met allroad banden, en een hele dappere duo.
  15. J

    KTM 450 EXC Racing Supermotard 2005

    Hierbij m`n KTM te koop, Bouwjaar 2005, dus frame met ovale buizen. 5200 Km / 115 uur op de teller. Dit type KTM heeft het zeer betrouwbare RFS motorblok, met goed onderhoud kan zo`n blok makkelijk 400 uur lopen zonder revisie. Er zitten speciale KTM powerparts CNC gefreesde kroonplaten...
  16. J

    Iemand z`n 950 sm kwijt?

    http://motoren.marktplaats.nl/motoren-ktm/424914483-ktm-950-sm-voor-sloop-of-onderdelen-euro-800.html Het verhaal bij de advertentie is op z`n zachts gezegd twijfelachtig.
  17. J

    Uitlaatsteuntjes zonder duo stepjes Aprilia Mille/Tuono

    Ik heb hier nog een setje uitlaatsteunen liggen zonder duo stepjes. Ze hebben op een Tuono `07 gezeten. Volgens mij moet ze ook gewoon op het nieuwere type RSV mille passen. 50 euro, verzenden evt. mogelijk (kosten koper)
  18. J

    Dymag magnesium wielen

    Zie m`n advertentie. Superlicht dus ideaal voor circuitgebruik. Dymag magnesium wielen
  19. J

    Dymag magnesium wielen

    Ik heb een setje superlichte Dymag magnesium superbike SB5 wielen te koop. Mooi voor in een streetfighter of ideaal voor circuitgebruik. Ze hebben onder een Honda VTR SP1 gezeten, maar als je een beetje handig bent zijn ze met andere bussen ook wel passend te maken voor andere motoren...
  20. J

    Welke wielen 450 ecx 2005

    Welke wielen passen in een KTM 450 EXC van 2005? Ik zoek een setje enduro (21/18")wielen voor m`n sm. Ik heb ergens gelezen dat alle KTM en Husaberg wielen zouden moeten passen vanaf een bepaald bouwjaar, kan iemand dat bevestigen? Als je iets te koop hebt laat maar weten, als je passende...
  21. J

    Pirelli dragon rain

    Ik heb hier nog een setje gebruikte Pirelli dragon rain liggen 120 / 180 Ik heb ze bij een motor gekregen, zelf nooit gebruikt. Zit nog genoeg profiel op. Hou oud?!? Staat geen dotcode op dus geen idee??? 50 euro
  22. J

    Te koop circuit en straat onderdelen Honds SP1

    Ik heb besloten om m`n circuit sp1 te gaan verkopen in straat trim, dus ik heb nog wel wat leuke onderdelen in de aanbieding. Ik heb niet alle originele delen erbij, dus sommige onderdelen verkoop ik alleen als je een origineel onderdeel inruilt. Nog niet alles is gewisseld, gebeurt de komende...
  23. J

    Japanse Ducati

    Iemand een droge koppeling van een Duc op een firestorm gebouwd, zie filmpje.
  24. J

    Michelin Pilot Road voorband

    Te koop: gebruikte Michelin Pilot Road voorband. 120/70/17 Band is over omdat ik een compleet nieuw setje heb gekocht. Heeft nog ongeveer 70% profiel over, netjes recht afgesleten (niet gecupt). De schaamranden heb ik er alvast vanaf gereden voor je. Dotcode 3806. Goede sport/toer band voor...
  25. J

    Motorvakantie en toch nog een beetje feesten

    Hey wie weet waar je `t beste heen kan gaan as je op motorvakantie wil gaan en toch nog een paar avonden uit wil gaan. Ik ben nu 3 jaar naar de dolomieten geweest, geweldig rijden maar `s avonds is er echt geen zak te doen daar. Komend jaar gaan me we 4 jonge gasten en we willen naast mooi...
Terug
Bovenaan Onderaan