Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mbos
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mbos

    Ducati 999 749 Marchesini wielset incl remschijven

    Verkocht.
  2. Mbos

    Yoshimura Tri-Oval Dual tip titanium

    **Verkocht Te koop wegens overbodig: Titanium Yoshimura Tri-Oval Dual tip demper in goede staat. Demper was bedoeld voor een projectmotor maar wordt helaas niet meer gebruikt. Zit dus geen bevestigingsbeugel en linkpijp bij, binnendiameter van de aansluiting is 57mm. Door het...
  3. Mbos

    Brembo radiale remklauwen.. nieuwstaat

    Verkocht
  4. Mbos

    Moto3 vervangt 125cc in 2012

    ** Uups, zag net te laat dat er al topics waren over moto3.. maandagochtend foutje :+ Tijdens het afgelopen race-weekend in Valencia zijn de regels voor de nieuwe Moto3-klasse bekend gemaakt. De Moto3 zal in 2012 de 125cc-klasse gaan vervangen. Het Moto3 concept is gelijk aan dat van de...
  5. Mbos

    Flatslide Keihin FCR 39 ZXR750 RR

    Een setje Keihin FCR 39 te koop aangeboden omdat deze hier al een tijdje liggen, daar ik dit setje helaas niet meer ga gebruiken.. De carburateurs zijn afkomstig van een ZXR750 L/M maar passen misschien ook op andere motoren. Verder dienen de flatslides opnieuw afgesteld te worden, ik...
  6. Mbos

    Alu frame stralen?

    Ik ben van plan het frame van mijn ZXR te laten poedercoaten maar om dat te kunnen doen wordt deze eerst gestraald heb ik begrepen. Wat ik me dus afvraag is of er op zo'n aluminium frame een oppervlaktebehandeling zit voor extra sterkte van het materiaal wat er dan mee afgestraald word, of dat...
  7. Mbos

    TK: Cagiva Freccia C12r 25 kW

    Verkocht..
Terug
Bovenaan Onderaan