Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vox
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    De nieuwe Piaggio X 10 Gran Turismo 125/350/500

    Behoorlijk elegant. Dit wordt dus al de tweede Piaggio met het nieuwe 350cc blok. Piaggio X 10 Piaggio X 10
  2. V

    Vraag over naafolie Honda SH 300

    Ik heb de volgende vraag. Vandaag heb ik de motorolie en de naafolie vervangen van de scooter. Nu zie ik dat ze toch een iets andere motorolie toepassen. Voorgeschreven: Motorolie: SAE 10W-30 JASO T 903- Specificatie: MB Naafolie: SAE 10W-30 JASO T 903- Specificatie: MA Ik heb...
  3. V

    Honda SH 300 schokt bij constante snelheden, iemand idee?

    Helaas, morgen een afspraak gaan maken met de dealer, er moet eens naar gekeken worden. De SH begint raar te doen(bijna 30dkm). Heel langzaam begonnen maar wordt steeds erger(gezien over zo'n 200km) Als ik met een constante snelheid rijdt(en dan vooral de snelheden onder de 100km/h)en vooral...
  4. V

    Slimme zet: De generatie 350cc scooters komt er aan!

    Zie hier: Google Translate Frans: http://www.scooter-station.com/Piaggio-Beverly-350ie-nouveau.html
  5. V

    Foto's internationaal Vespa treffen Sittard op 30-05-2010

    Voor de liefhebber, hier wat foto's van gisteren. Er zitten een paar mooie scooters bij! Men kan het best even links op de knop: Diavoorstelling drukken, voor een mooiere weergave.
  6. V

    Hoeveel kilometers rij jij per jaar met de scooter?

    Gewoon eens nieuwsgierig. Ik zou graag eens willen weten hoeveel kilometers er nu gemiddeld met een motorscooter gereden worden, dus geef even aan in de poll hoeveel aub. Hoe meer reactie's, des te beter het beeld wat we hebben. Dus reageer aub! (PS de optie meer dan 20000 km heeft...
  7. V

    afbeeldingen verwijderen

    Vraag: Ik weet dat het niet mogelijk is om afbeeldingen te verwijderen uit de documentenlijst. Wat nu als daar ook afbeeldingen/smiley's oid tussen zitten waarmee men problemen krijgt met het copyrecht nu of in de toekomst? Dan zou er toch een mogelijkheid moeten zijn om deze te verwijderen...
  8. V

    Nieuwe compacte GT scooter:Piaggio X7 Evo

    Het komt niet vaak voor, en zeker niet in de scooterwereld, maar slechts één jaar na introductie van de X7 - Piaggio's compacte GT scooter - lanceren de Italianen een nieuwe uitvoering, de X7 Evo. Lenig en compact om als een gladde aal door het stadse verkeer te laveren, maar met de...
  9. V

    Met een scooter minder snel kans op omvallen bij stilstand?

    Beste medescooteraars, Ik heb nu al voor de tweede keer iemand gehoord die in korte tijd met z'n motor is omgevallen. Tijdens het wegrijden, te weinig gas en klaboem, daar ligt de eigenaar met z'n stalen paard. Hoge schadebedragen tot gevolg. Zelf een tijdje terug: Ik ga op de scooter...
  10. V

    Wat als je een vastloper hebt met een scooter?

    Beetje vreemde vraag misschien(er zullen niet veel antwoorden op komen). Als je bij een motor een vastloper hebt en je zou theoretisch snel genoeg zijn(wat in de praktijk zelden zal lukken lijkt me)met het intrekken van de koppeling kun je voorkomen dat het achterwiel blokkeert. Hoe zit...
  11. V

    Overstarten auto naar scooter. Mag dat nu wel of niet?

    Beste medescooteraars, In de motorsectie van dit forum lees ik dat het kan overstarten van een auto naar een motoraccu. Niet aan te raden maar voor nood kan het schijnbaar(ook de anwb schijnt dat te doen) Heeft iemand van jullie er ervaring mee? Op de scooter? Mocht het me ooit...
  12. V

    scooter uit de stal. Wat is het beste?

    Mijn vraag is als volgt: aangezien ik mijn scooter tijdens deze winter niet veel gebruik, probeer ik hem zo ongeveer een keer in de twee weken een flinke rit te laten doen om de accu en de algehele scooter door de winter te loodsen. Is dit voldoende? Wat is het beste(buiten iedere dag rijden...
  13. V

    Wegrijden met koude motor op de scooter. Tips graag!

    Hoe pakken jullie het aan? :] Zelf laat ik mijn scooter even draaien voordat ik wegrijd(helm en handschoenen aandoen)zodat de olie in het blok eventjes goed rondgeslagen wordt. Heb ergens gelezen dat je zo wie zo de eerste 5 kilometer rustig aan moet doen voordat de olie op temperatuur...
  14. V

    Tucano Urbano kleding en accessoires nu ook in Nederland

    Vandaag contact gehad met een juffrouw bij de Luma importeur. Deze gaan nu ook Tucano urbano kleding en accessoires uitleveren in Nederland! Wat is hier zo bijzonder aan? Wel deze kleding en accessoires is speciaal voor de scooter ontworpen. Voorheen kon je deze alleen bestellen via e bay...
  15. V

    That's life..

    Scooterongeval wordt ontwerper Ferrari fataal MILAAN - Een noodlottig ongeval met een scooter is een belangrijke ontwerper van het autobedrijf Ferrari fataal geworden. De man, Andrea Pininfarina, was donderdag op zijn Vespa op weg naar zijn werk toen hij in de buurt van Turijn werd...
  16. V

    Is de scooter in Italië alleen maar levensstijl of meer?

    Medescooterraars, Ik vraag mij al een tijdje af hoe het eigenlijk komt dat de Yamaha t max in Italië zo goed verkocht wordt. Natuurlijk niet op het gebied van kwaliteit of kwaliteiten, die zijn bekend maar meer het volgende: Een t max zit in ons land toch al zo rond de 10.000 euro dus hij...
  17. V

    Mooi weer rijder? of durven we meer aan?

    Deze vraag stel ik eigenlijk naar aanleiding van het kwetsbaar topic. Hoe rijden jullie scooterraars eigenlijk? Alleen met mooi weer of zijn we niet onder de indruk van wind, regen of kou? Het lijkt me een zwaarwegende reden om juist voor een scooter te kiezen zodat je zolang mogelijk...
  18. V

    Wie heeft er ervaring met filerijden op scooter?

    Net even dit filmpje bekeken: www.vk.tv/video/10764 Over filerijden met de motor. Wat zijn jullie ervaringen met filerijden? Gaat dit goed, vinden jullie veel weerstand bij autombilisten? (zoals in het filmpje gezegd wordt, Volvo's schijnen nogal moeilijk te doen, voelen zich natuurlijk...
  19. V

    Wat vinden we van scooterxpress?

    Ik heb nu sinds een dikke maand een lidmaatschap op het Belgisch/Nederlandse blad scooterxpress. Hierin vindt je veel over brom/motorscooters. Mijn eerste indruk is erg postitief. Heb er drie thuisliggen(eentje nabesteld omdat er een test instond van de honda sh 300i). Erg informatief...
  20. V

    Nieuwe Vespa 300 Super

    Dit vond ik net: Vespa GTS 300 Super 04.04.2008 Ab Mai wird die stärkste Vespa die je gebaut wurde ausgeliefert. Das Fahrzeug wird es im Frühjahr in den Farben "Weiss Montebianco" und "Schwarz Lucido" geben. Der Preis liegt bei 4.899,- € (© Foto:Hersteller)... Fabrikanten zien...
  21. V

    SH 300i killer?

    Op de site van scooterxpress vond ik deze foto met tekst: Niet alleen de verkoopcijfers spreken boekdelen, ook de toekomstplannen van Sym tonen duidelijk aan dat ze geen kleine jongens meer zijn. Het merk draait al een tijd mee op wereldniveau en zet nu een stapje verder met de Citycom 300...
  22. V

    Wie heeft er startproblemen...(gehad)

    Dit topic ben ik zo maar eens gestart, daar ik zelf in het verleden veel problemen heb gekregen met het starten van bromscooters. In het begin was er niets aan de hand en dan na zo'n 10.000 km begonnen ze moeilijk te doen. Met kick of elektrisch maakte geen verschil. Ook zie en hoor ik dat...
  23. V

    Honda silver wing 400 en 600 ervaringen svp!

    Waarschijnlijk ga ik volgend jaar een scooter kopen, maar ben me aan het orienteren. Ik zou graag eens meer ervaringen lezen over de silverwing zoals: Prestaties, verbruik, onderhoud(duur?) etc, etc... Alvast bedankt voor eventuele reacties.
  24. V

    Piaggio X8 400 en X9 500 ervaringen svp!

    Waarschijnlijk ben ik van plan volgend jaar een scooter te kopen. Ik kom weinig tegen op het internet over de Piaggio X8 400 en X9 500. Wat zijn jullie ervaringen met deze scooters? Zoals: Verbruik, prestaties, onderhoud etc, etc....Vooral de X8 400 lijt me een interssante scooter. Bedankt voor...
Terug
Bovenaan Onderaan