Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mr. kawa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mr. kawa

    Carburateur vlotterbakken zx9r 1995

    Hallo. Heeft er iemand toevallig nog 2 vlotterbakken liggen van een zx9r uit 1995? Bij die van mij blijven de aftappunten lekken en het schroefje gaat niet dieper. (Ik heb altijd problemen met kleine schroefjes en aluminium)
  2. mr. kawa

    Remus slip-on demper

    Even een vraag. Ik heb via marktplaats een slip-on demper gekocht typ 130 version K3. Nou heb ik de linkpijp eraf gehaald en zie ik dat de vorige eigenaar in de demper heeft lopen prutsen. Er zitten 3 buizen in maar er zijn 3(?) gaten bij gemaakt. Weet iemand toevallig of die plaat helemaal...
  3. mr. kawa

    steek-ringsleutels van GEDORE

    steek-ringsleutels van het merk GEDORE. De set niet compleet. Ik mis er een paar en het zijn 2 verschillende modellen. Maar voor de sleutelaar is het een mooie startset. maten zijn: 9 11 12 13 16 17 18 19 20(staat niet op de foto) 21 22(staat niet op de foto) 30 32(heb ik niet...
  4. mr. kawa

    ringsleutels GEDORE

    Ringsleutels van het merk GEDORE. De set is bijna compleet. IK mis de 10-11 en 25-28!! Maten zijn: 6-7 8-9 12-13 14-15 16-17 18-19 20-22 21-23 24-27 30-32 41-46!!! alles in 1 koop. 75,- euro. verzenden geen probleem. kosten koper
  5. mr. kawa

    steeksleutels gedore

    Steeksleutels van GEDORE. De set is bijna compleet. Er zijn er 3 dubbel en ik mis de 14-15 en 20-22!!! Maten zijn: 6-7 8-9 10-11 2x 12-13 16-17 2x 18-19 21-23 2x 24-27 25-28 30-32 32-36 alles in 1 koop. 75,- euro verzenden geen probleem. kosten koper
  6. mr. kawa

    SKF bearing fitting tool TMFT 36

    Lager plaats set van het merk SKF. De set is compleet in koffer en maar paar keer gebruikt. Perfect om lagers te plaatsen zonder ze te beschadigen. Prijs 260,- euro Verzenden geen probleem. Kosten koper
  7. mr. kawa

    haak en pen sleutels

    Te koop Een aantal haak en pensleutels van GEDORE. en 2 scharnierende haaksleutels van FACOM. Alles in 1 koop 75,- euro verzenden geen probleem. kosten koper maten haaksleutels: 25/28 30/32 34/36 45/50 52/55 58/62 120/130 135/145 205/220 maten pensleutels: 40/42...
  8. mr. kawa

    Nieuwe Gedore ringsleutel set

    Wegens overcompleet. Complete set diepe ringsleutels van het top merk GEDORE. De sleutels zijn nog helemaal nieuw. Nooit gebruikt. !!!!prijs 99,-euro!!!!
  9. mr. kawa

    Performance Friction remblokken

    Hallo mede motorrijders. Ik heb nieuwe remblokken nodig voor mijn Kawasaki zx9r uit 1995. Nou heb ik Performance Friction remblokken gezien. Ik rij gewoon op staat (sportief en snel) en ik rij af en toe een avond op het circuit met maczandvoort. Ik heb twee remblokken per remtang en 320mm...
  10. mr. kawa

    klepstelplaatjes 7.48mm

    iemand enig idee waar ik een set klepstelplaatjes kan kopen met een diameter van 7.48mm voor mn zx9. koop liever een komplete set dan losse plaatjes
  11. mr. kawa

    iemand ervaring met AIM MyTach?

    ik ben nog steeds op zoek naar een laptimer en ben de aim mytach tegengekomen. hij is lekker klein dus makkelijk te plaatsen, lijkt mij. maar heeft er iemand ervaringen mee met het ingeven van de start/finish en dergelijken. ben benieuwd naar jullie ervaringen.
  12. mr. kawa

    linker spiegel zx-9r 1995

    ik ben op zoek naar linker spiegel voor mijn zx-9 uit 1995. iemand?????
  13. mr. kawa

    onderkuip voor zx9r uit 1995

    ben opzoek naar de linker onderkuip van mijn kawasaki uit 1995. black/gray/candywine-red. wie heeft er een liggen?????
  14. mr. kawa

    rechter kuipdeel, topkuip en onder kuipdeel zx9r 2000

    ben opzoek naar bovenstaande drie kuipdelen voor een zx9r uit 2000 voor een redelijke prijs en in dezelfde kleurstelling.
  15. mr. kawa

    nokkenasketting vervangen

    ik wil mn nokkenasketing vervangen van mn zx9r. de motor is uit het frame de zijkant is open. het plaatje waar de tijd aanduidingen op staan is er af en de cilinders zijn eraf. nou wil ik de oude ketting eraf halen maar de ketting gaat net niet onder het tandwiel door. de oude ketting...
  16. mr. kawa

    zuigers voor een zx9r uit 1995

    ik ben met de revisie van mn motor bezig en bij het schoonmaken van de zuigers zag ik dat bij 2 van de 4 kleine scheurtjes zitten vanaf de onderkant die naar boven gaan. de boring van mn cilinders zitten nog dik binnen de marges en helaas heb ik al nieuwe zuigerveren gehaald die ik...
  17. mr. kawa

    zuigers voor een zx9r uit 1995

    zoals de titel al zegt ik ben op zoek naar zuigers voor mn zx9r uit 95. ik ben met de revisie van mn motor bezig en bij het schoonmaken van de zuigers zag ik dat bij 2 van de 4 kleine scheurtjes zitten vanaf de onderkant die naar boven gaan. de boring van mn cilinders zitten nog dik binnen...
  18. mr. kawa

    speciale dop voor demontage achterbrug

    ik ben op zoek naar de speciale dop (met vier punten) om mn achterbrug te demonteren. (zie foto) ik kan zelf wel wat in elkaar vlanzen maar ik wil graag gewoon de goede dop hebben. ik heb in de boeken gekeken en gezocht (gedore, hazet, rstools, facom) maar ik kan niets vinden. kan ik...
  19. mr. kawa

    Mychron of transponder

    ik heb een vraag. Ik rij met mn motor bij mac zandvoort en ik wil mn rondetijden weten. Nou heb ik gekeken naar een laptimer en ben bij de Mychron uitgekomen dat is met een infrarood zender. Ik zie ook van die transponders staan zonder baken. Dat lijkt me wel wat, dan hoef ik die zender...
  20. mr. kawa

    benzinekraan zx9r '95

    heeft er iemand nog een benzinekraan van en kawasaki zx9r uit 1995. Eentje met de dop op een lange steel? kwanta costa???
  21. mr. kawa

    carbs vacuum

    ik heb een devil open demper op mn zx-9r (1995) zitten en als ik bij het rijden mn gas dicht draai en afrem op de motor dan rommelt en knalt ie nogal nou heb ik het vacuum gesyn. en zag ik dat de middelste twee carb met een slang aan elkaar zijn verbonden. nou weet ik niet of dat hoort want...
  22. mr. kawa

    apparaat om carburateur synchroniseren

    hallo ik wil z'n apparaat maken om mijn carburateurs synchroniseren van mijn zx9r. heeft iemand een paar foto's van z'n apparaat??? (graag een foto's van dichtbij van de klokken) of weet iemand waar ik z'n apparaat kan kopen? alvast bedankt ;)
  23. mr. kawa

    carbon sleeve van demper

    ik heb een devil demper van carbon nou ben ik er een tijdje geleden met de motor over de kop gegaan en zit er een barst in mn demper. weet iemand waar ik de carbon sleeve los kan krijgen. het is een oval demper
  24. mr. kawa

    te koop: nieuwe pirelli diablo superbike slick

    te koop wegens verkeerde levering: nieuwe pirelli diablo superbike slick 120-70-17 sc1 140 euro inc. verzendkosten of ruilen tegen een nieuwe pirelli dragon supercorsa sc1 email: allesisvanmij@hotmail.com
  25. mr. kawa

    te koop: pirelli diablo superbike slick

    te koop: pirelli diablo superbike slick 120-70-17 140 euro inc. verzendkosten email: allesisvanmij@hotmail.com
Terug
Bovenaan Onderaan