Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ducsmit
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ducsmit

    Gevraagd Carburateur(s) voor een Yamaha FJ600 `84.

    Helaas van een carburateur de schroefdraad van de menselschroef vernietigd. :( Wie heeft er nog een stelletje over ? Of een carburateur van de vier , Mikuni BS 30 . Mijn dank is groot.
  2. ducsmit

    TT iland Man

    Morgen begint de TT weer :}:}:}:]:]:) , als het goed gaat kun je de races live bekijken . Wel eerst betalen natuurlijk. :P Kijkt er nog iemand meer via TT plus ? Oei , twee keer geplaats , deze mag weg moderator. |(
  3. ducsmit

    Isle of Man TT

    Morgen begint de TT weer :}:}:}:]:]:) , als het goed gaat kun je de races live bekijken . Wel eerst betalen natuurlijk. :P Kijkt er nog iemand meer via TT plus ?
  4. ducsmit

    2021 nieuwe roadrace

    https://www.racesport.nl/nieuwe-road-race-in-2021-op-het-isle-of-wight-de-diamond-races Geweldig toch ?
  5. ducsmit

    Vervelen ?

  6. ducsmit

    Olie peil glas ? Yamaha vmax 1200

    Hallo mede motormuizen , heb voor een kennis een elektrisch probleem opgelost aan zijn motor. We wilden meteen even het oliepeil (carter) controleren , maar er zit dus geen peilstok aan de vuldop . Volgens mij moet er aan de rechterkant een peilglas zitten , maar kan zo niks vinden . Aan gezien...
  7. ducsmit

    Motorhefbrug van Datona , 700 kg

    Motorhefbrug gekocht bij Daytona , kleur zwart kan tot 700 kg. Dus ook geschikt voor een zware motor. In prima staat , werkt dus op lucht en met een voetpomp. Heb er een regelbare klep tussen gezet zodat ook een zwaardere motor niet te snel zakt. Alleen ophalen wordt niet verstuurd. Nieuwprijs...
  8. ducsmit

    New Isle of man TT video game

    Bigben Interactive confirms new TT video game - Isle of Man TT Official Website
  9. ducsmit

    Casey Stoner deel 3

    Casey Stoner (Kurri-Kurri, 16 oktober 1985) is een voormalig Australisch motorcoureur. Hij behaalde in 2007 tien overwinningen in de MotoGP met zijn fabrieks-Ducati. Door zijn zesde plaats in de GP van Japan op 23 september 2007 werd hij wereldkampioen. Stoner was toen met zijn 22 jaar de...
  10. ducsmit

    Gezocht racekuip en zit voor een2004 R1

    Hallo, aangezien ik mijn motor ombouw tot circuitmotor, wil ik er een racekuip en zitje op bouwen. Genoeg nieuw spul te koop, maar als iemand nog wat tweedehands spul heeft liggen hou ik me warm aan bevolen. :] O,shit in het verkeerde topic geplaats. Moet eigenlijk in gezocht en...
  11. ducsmit

    WSBK Imola

    Dit weekend de WSB op Imola. :] :] Zal biaggie verder uit lopen? De vrijdag morgentraining: In the opening practice session at Imola the twin-cylinder riders had the advantage, with Carlos Checa heading off his Althea Racing team-mate Shane Byrne. Michel Fabrizio (Ducati Xerox)...
  12. ducsmit

    Open brief president FIM

    Is er iets bijzonders gebeurt wat ik gemist heb.?????????? Of zou de beste man teveel op motorforums zitten, en denkt kom aan ik zal ook eens wat posten. :+ :+ Open letter to riders from the FIM President Wednesday, 30 September 2009 FIM President Vito Ippolito delivers ‘Race...
  13. ducsmit

    Yamaha R1 2004 Leovinci uitlaat

    Voor een R1 2004, uitlaten met Y-pijp (catvervanger). In staat van nieuw, nog geen jaar oud. Euro 3 goed gekeurd met decibelkillers er in, zonder killers een straaljager op wielen :9 :9 Vraagprijs 300 euro. Bij belangstelling mailen.
  14. ducsmit

    Power one street

    Hallo, ik heb maandag een circuitdag op Francorchamps gehad. Geweldige dag en voor de verandering geen druppel regen. *O* *O* *O* Vraag advies over mijn achterband, slijtagebeeld met name. Het is de power one street ( michelin) , ik heb het gevoel dat ie begint te smeren ,dus te warm...
  15. ducsmit

    WSB Zuid Afrika

    News / Latest News Laconi taken to hospital after crash Friday, 15 May 2009 17:32 During the first lap of the morning's free practice session, Regis Laconi (Ducati DFX) crashed in the section between Turn 11 and Turn 12. Unfortunately in the crash the French rider, despite not...
  16. ducsmit

    Voor deze vervelende wintertijd

    ;) ;) In 2007 stonden we op zelfde plaats, man dat vergeet je nooit weeer. :]
  17. ducsmit

    TT man ( de echte tt)

    Uitslag eerste tijdtraing superbikes TT 2008 TT Superbike Mon, 26th May Practice PRACTICE FASTEST LAPS Pos No. Rider Machine/Entrant Lap Lap Time Speed 1 1 Guy Martin 2008 Honda 1000cc / Hydrex Bikeanimal.com 3 17 57.83 126.020 2 3 John McGuinness 2008 Honda 1000cc / Padgetts Manx Gas...
  18. ducsmit

    Bmc duo kelken op gsxr 750 w

    Hallo, ik heb net duo bmc filters besteld voor mijn gsxr 750 w `93 . :) Nou maar hopen dat ie er goedt op loopt, zal wel een dyno kitje in moeten. Wie heeft er ervaring mee , of het stage 2 of 3 moet zijn ? Ik weet er is net nog een topic over, maar die wil ik niet kapen. Groeten. :W
  19. ducsmit

    Hallo

    Even voorstellen, mijn motor: duc 748, met een paar veranderingen. Groeten allemaal ducsmit. :]
Terug
Bovenaan Onderaan