Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MHG
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MHG

    helm voor kinderen

    Heeft er iemand ervaring met de aanschaf van een integraalhelm voor kinderen? Mijn zoon(net 4 geworden) heeft zo'n Repsol loopmotor. Nu is dat helemaal zijn ding, hij neemt hem nog net niet mee naar bed. Alleen is hij me al een tijdje de kop gek aan het maken voor een motorhelm, want een...
  2. MHG

    Textiel Büse Rider blauw maat M

    Te koop aangeboden blauwe Büse Rider textiel jas met binnenjas. De jas is maat M, ik ben zelf 1.75 mtr en rond de 75-80kg en hij is mij eigenlijk iets te groot. Ik heb deze jas in 2007 gekocht, toen ik mijn 1e motor kocht. Ik heb hem 1.5 jaar gebruikt. Totdat ik medio 2009 mijn motor verkocht...
  3. MHG

    Suzuki GSXR 750W 1993

    Te koop wegens aanstaande aanschaf andere motor. Een GSX-R 750W uit 1993, ongeveer 112 PK. Ziet er nog goed uit. Geen lakschade, op een enkel miniscuul krasje na. De teller is in mijlen per uur, stand is nu 37.474 mijl,dat komt neer op ongeveer 60.300 kilometers. In Mei van 2008 heb ik het...
  4. MHG

    Ledachterlicht met knippers GSXR 750(93-95/1100(93-98)

    Te koop aangeboden: een LED-achterlicht met geïntegreerde richtingaanwijzers. Het achterlicht is geschikt voor Suzuki GSX-R 750, Bj. 93-95 en GSX-R 1100, Bj. 93-98. Plug & Play. Het achterlicht is ongeveer een half jaar gemonteerd geweest op de motor. Op dit moment is het nog werkend te zien...
  5. MHG

    Honda CBR 600F vs CBR 600RR

    Sinds anderhalf jaar rijd ik op een suzuki GSXR 750W (116 pk/208 kg) Nu ben ik aan het kijken om over te stappen op een jongere motor. Nu heb ik mijn oog laten vallen op 2 verschillende honda motoren. De 2003 CBR 600F (110 pk/170 kg) of de 2003 CBR 600RR (117 pk/163 kg) Zijn er...
  6. MHG

    Aantal vraagjes over vizier

    Ik heb 2 vragen over het vizier van mijn helm. 1 mbt de binnenkant en 1 mbt de buitenkant. *de binnenkant: Het beslaan van een vizier wekt bij iedereen wel ergernis denk ik, er zijn zoveel verschillende middelen op de markt dat ik geen idee meer heb welke nu de betere is. Enig punt van...
  7. MHG

    opnaai patch Yamaha

    weet iemand een adres waar je een opnaai patch van het Yamaha-logo kan kopen? online of in de omgeving zuid-limburg. bvd
  8. MHG

    achterste handgrepen GSXR 750W

    ben op zoek naar de achterste handgrepen van een GSXR 750 W (2 losse beugels achterop) Heb je nog wat liggen of weet je er te liggen, let me know bvd
  9. MHG

    motor stallen voor de winter

    aangezien ik mijn eerste winter tegemoet ga als volwaardige motorrijder. vraag ik me af of de mensen hier nog speciale dingen doen voor ze hun motor in de stalling zetten. ik denk bij voorbeeld aan het loskoppelen van de accu of zoiets. als er mensen tips hebben mbt het stallen van je motor voor...
  10. MHG

    Gixxer forum

    Ik heb me al een aantal keren de blubber gezocht als ik info nodig had over mijn gixxer. Om dit ook voor andere mensen makkelijker te maken. Heb ik een forum aangemaakt waar iedereen zijn tips, trucks en know how mbt de Gixxers kwijt kan. Het forum is te vinden op http://gixxer.multiforum.nl...
  11. MHG

    Niet starten ondanks nieuwe accu

    tja het zoveelste topic over een accu, heb de zoekfunctie al gebruikt maar heb niet echt een antwoord op mijn vraag kunnen vinden. Drie weken geleden heb ik een GSX-R 750W uit '93 gekocht. de vorige eigenaar had er drie dagen van te voren nog een nieuwe accu in gezet. vorige week zaterdag heb...
  12. MHG

    Carbon einddemper laser Gixxer 1993

    wegens het terugplaatsen van de originele einddemper, bij deze aangeboden een carbon einddemper van het merk Laser. Komt van een GSX-R 750W uit 1993. Het gaat om de demper zelf en het stuk uitlaat ervoor dat van 2 naar 1 gaat. meer specs heb ik helaas niet omdat hij op de motor zat toen ik hem...
  13. MHG

    gebruikershandleiding GSXR 750 '93

    ben op zoek naar een gebruikershandleiding voor bovenstaand model. mag gewoon het boekje zijn of kopien. als er iemand in de buurt van maastricht woont wil ik het ook wel komen halen en zelf kopieren. mocht iemand me kunnen helpen hoor ik het graag. gr
  14. MHG

    MHG: Suzuki GSX-R 750

    hallo allemaal, Mijn naam is Ivo, 24 jaar en woonachtig in Maastricht. ik heb sinds maart 2004 mijn motorrijbewijs. Ik ben nooit echt in staat geweest een motor te kopen. vorig jaar heb ik in de zomer wat kilometers gemaakt op een Suzuki RF 600R. Maar nu het weer beter wordt en ik regelmatig...
Terug
Bovenaan Onderaan