Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: lexleen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    werkplaatshandboek gsx 1200

    Ik ben op zioek naar een werkplaatshandboek voor een suzuki gsx 1200. Wie heeft er èèntje liggen welke weg mag . Alvast bedankt , Lex
  2. L

    yamaha XT 1200 super tenere in prachtstaat

    Hierbij zet ik omwille van gezondheidsredenen mijn Yamaha tenere 1200 te koop . De motor is net de 50.000 km gepasseerd en is in volledig originele topstaat . nooit meee in de regen of zand gereden . geen enkel krasje , niks geen lakbeschadiging , gewoon puntgaaf . Steeds maniakaal onderhouden...
  3. L

    onderdelen voor gsx1100f "koopje"

    ik heb nog onderdelen voor een gsx1100f komen van een motor met slechts 43000 km . ik zou graag alles in 1 koop weg willen doen . alles mag weg voor de belachelijke prijs van 200 euro . voor wie zulke motor rijd een buitenkans . volgende heb ik liggen vele onderdelen van een gsx1100f bj 1992...
  4. L

    gsx1100f in onderdelen

    gsx1100f te koop is reeds volledig gedemonteerd deze was in perfecte staat met slechts 43000 km vast frame , zadel , stuur , spiegels reeds weg uitlaat 4in2 in rvs ook te koop in zijn geheel
  5. L

    suzuki gsx1100f in prachtstaat , gans vernieuwd

    deze prachtige gsx1100f gaat dit jaar zijn 29 ste zomer in . de motor verkeerd werkelijk in een prachtstaat . slechts 35000 km gereden . de motor is vorig jaar helemaal uit elkaargehaald . Kader gespoten Alle onderdelen van kader eveneens in nieuwe lak Lagers wielen en achterbrug vernieuwd...
  6. L

    goede velgen met nog zeer goede banden van gsx1100f

    wegens overcompleet , goede velgen met zeer goede banden gsx1100f af te halen in Merksplas belgie , net over de grens . prijs 80 euro
  7. L

    vlotternaald gsx1100f

    ik ben op zoek naar vlotternaalden met een rubber punt voor een gsx1100f tot nu toe kan ik deze nergens vinden . iemand misschien een idee waar ik moet zijn . alvast bedankt lex
  8. L

    vlotternaald gsx1100f

    hoi ik ben op zoek naar een vlotternaald met behuizing van een gsx1100f . wel een vlotternaald met rubber punt ( viton point ) kan ze van alle modellen vinden , behalve deze van een gsx1100f . iemand die weet waar deze te vinden zijn . alvast bedankt lex
  9. L

    Spiegel gsx1100f uit elkaar halen

    Ik zou de spiegels van mijn gsx1100f willen spuiten . Ik heb deze van de topkuip verwijderd , maar zou de bracket van de spiegelbol willen halen . Ik zie nergens schroeven , ook niet onder het rubber tussen de bracket en de spiegelbol Het lijkt wel of eerst het spiegelglas eraf moet en...
  10. L

    batterijen klokje gsx1100f

    de batterijen van mijn dashbordklokje van de gsx1100F moeten vervangen worden . ik heb ze eruit maar er staat enkel nr 803 op . ik heb al gegoogeld maar kan deze niet vinden . mogelijk zijn deze te vervangen door een "CR" type , maar zou niet weten welke type . heeft iemand deze al...
  11. L

    uitlaat gsxr1100

    ik zoek een uitlaat van een gsxr1100 compleet . wie iets heeft liggen mag het even laten weten lex
  12. L

    ontluchten koelsysteem ktm 200

    ik had een lek aan een slang van de radiator . bij het losmaken van de slang liep er natuurlijk een deel vloeistof uit . na het monteren van de nieuwe slang de motor terug gestart . in het expansievatje zat er nog vloeistof tot halfwege min en max . bij het demonteren is er een halve liter...
  13. L

    tecnotest 488 viergasanalyser

    ik ben in het bezit gekomen van een viergasanalyser tecnotest 488 helaas is er geen manuel bij en via google kan ik ook niks vinden . mocht iemand ook nog zulk toestel hebbben en in het beziot zijn van een engelse of nederlandse manual zou ik graag met deze in contact komen . alvast...
  14. L

    Prufrex 50/2

    Hallo Ik ben op zoek naar een electrisch schema van een co meter prufrex 50/2 Heeft iemand ook dit toestel en mogelijk nog het bijhorend boekje . Lex
  15. L

    werkplaatshandboek gsx750 inazuma

    hoi allemaal . ik heb voor mijn vrouw een gsx750 inazuma gekocht , maar wil eerst wat achterstallig onderhoud plegen . wie weet waar ik een werkplaatshandboek kan downloaden , dit zou me al enorm verderhelpen . alvast bedankt lex
  16. L

    pan european ST1100 zadel met verwarming

    puntgaaf origineel zadel met zadelverwarming . zie http://www.2dehands.be/motoren/accessoires-onderdelen/zadels/pan-european-zadel-zadelverwarming-215485079.html lex
  17. L

    onderdelen pan european

    volgende onderdelen heb ik te koop - onderkuip/plastiek rond dashbord/zijstukken naast dummytank/onderscherm als gehele set te koop / grijs - achterlicht - voorlicht -band op velg , nog goede band , nooit gerepareerd geweest Bridgestone EXEDRA GS48 , nog ongeveer 5 mm...
  18. L

    complete lakset pan european st1100

    ik heb nog een complete lakset van een pan european st1100 komt van een bouwjaar 1999 kleur is NH-284-M grijs/blauw er zijn ook twee koffer bij , èèn ervan staat in de lak vol krassen maar niets gescheurd of barsten èèn buddypaneel heeft een nog zichtbare reparatie gehad al de rest ...
  19. L

    ombouw us naar eu

    ik heb een st1100 bj 1993 us model deze rijd niet slecht , maar heb eens op een EU model gereden en verschil voel je wel , vooral onderin . intussen weet ik dat de sproeierbezetting van een us model anders is en dat er in de rubberen aansluitstukken tussen carb en blok een verdikking zit die...
  20. L

    gs 850 te arm lopen

    Ik ben bezig om mijn 850 af te stellen maar loop tegen een probleem wat ik niet direct kan vinden . Het topend is helemaal uit elkaar geweest maar met dezelfde zuigers en zuigerveren terug gemonteerd .de kleppen zijn gerodeerd en alles met nieuwe dichtingen terug in elkaar gezet . De carbs...
  21. L

    3 gas analyser met toerentalmeting souriau

    3 gas Analyser met toerentalmeting van souriau ( proffesioneel) in zeer goede staat inclusief wagentje om toestel op te plaatsen . inclusief reservefilters toestel is voorzien van twee filteringen en waterafscheider toestel is vorig jaar nog geijkt en daarna bijna niet gebruikt vaste...
  22. L

    rollenbank/sleutelbank

    ik heb hier een rollenbank waar je met de motor op kan rijden . ideaal om je motor te testen , of aan te sleutelen de rol waar het achterwiel op draait is gelagerd met vier lagerhuizen . naast de rol zit er een motorreductor waar aan de uitgaande as een v-riemschijf zit welke met een v-riem...
  23. L

    revisie zl900 met zijspan

    begin dit jaar kocht ik een zl900 met zijspan . na heel wat oefenen was ik in de zomer klaar om echt de weg op te gaan en hoewel ik het niet verwachte lukte het me vrij aardig om deze wolf in schaapskleren door het verkeer te loodsen ; hier even een foto van de span Ik kocht deze motor...
  24. L

    klepseals vervangen gsx-r 750 1988

    bestaat er voor de gsx-r 750 een speciale tool om de klepveren te verwijderen zonder dat je de kop demonteerd . Ik heb voor kawa zulke tools maar bestaat dit ook voor gsx-r . ik kan er op internet niet veel van vinden .
  25. L

    cilinderkopdeksel zl900/GPZ

    Ik ben bezig om mijn zl900 een nieuwe koppakking te steken . omdat ook de inlaatkleppen slecht waren heb ik ook deze moeten vervangen . hiervoor heb ik een blok van een GPZ op de kop kunnen tikken . nu op het kleppendeksel van een zl900 zit een heel systeem voor emissiecontrol . dit werkt...
Terug
Bovenaan Onderaan