Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: -David-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Dainese motorhandschoenen heren XL Carbon D1 zwart

    Letterlijk gloednieuwe motorhandschoenen. Vandaag binnengekomen, nooit gedragen. Voor mij toch net iets te ruim. Nieuwprijs €150. Mag weg voor €115 Prijs is vast!!! De Dainese Carbon D1 Long motorhandschoenis een op de racerij geïnspireerde sportieve leren motorhandschoen met een lang model...
  2. D

    Set valbeugels voor een Suzuki GSF bandit 1250 bouwjaar 2010

    Te koop:

 Set valbeugels voor een Suzuki Bandit GSF Bandit 1250.
 Weet niet of deze op meerdere modellen passen, zelf even je huiswerk doen dus.

 Set verkeert in nette staat en hebben 1 keer hun werk gedaan.
 Bij stapvoets rijden evenwicht verloren met de motor en daardoor lichte...
  3. D

    Helder vizier voor Arai type SAL / 050030

    Te koop:

 Een z.g.a.n. vizier voor een Arai motorhelm.
 Dit vizier is origineel en zat standaard op mijn Arai Chaser gemonteerd.
 Na mijn lesperiode heb ik deze direct vervangen voor een getint vizier. 
Geen beschadigingen en/of krassen.

 Met pinlock. Voor foto's...
  4. D

    valbeugels Suzuki Bandit, 40 euro

    Beste Bandit bezitters, Wellicht voor een van jullie heel interessant... Ik heb vandaag een Bandit GSF 1250 uit 2010 gekocht waar valbeugels opzaten. Zwart gepoedercoat en van zeer mooie en degelijke kwaliteit. Linker valbeugel heeft wat lichte beschadigingen, even schuren en spuiten en...
  5. D

    Spiegels + knipperlichten voor r6 2010

    Gevonden. Mag op slot
  6. D

    Dames/kinder lederen motorhandschoenen KOOPJE!

    Sold!
  7. D

    Z.g.a.n. Seatcover voor Yamaha R1 2007-2008

    Een originele yamaha seatcover (die nieuw dus erg prijzig is!) Geen imitatietroep uit de kleur uit Hongkong vandaan. Kleur blauw Prijs 75 euro
  8. D

    Bandenreparatiesetje. z.g.a.n. superhandig!

    Stel je strand in the middle of nowhere met een lekke band... Ben je toch blij als je dit setje bij je hebt! Foto's spreken voor zich. Bieden maar.
  9. D

    schijfremslot en normaal slot 50 euro!

    Zoals de titel aangeeft.. Een schijremslot en een "normaal" slot voor 50 euro samen. Ik heb deze twee sloten tegelijkertijd altijd mee kunnen nemen in mijn (ex) yamaha r1 2008 onder het zitje van de passagier. 2 sleutels per slot. Meer info van het zwarte slot...
  10. D

    Twee NIEUWE paddockstands GP style voor + achter aluminium

    Zoals de titel aangeeft twee nieuwe stands.. Gemaakt van aluminium met softwielen. Stands zijn verstelbaar dus voor vele motoren geschikt. Gaan weg wegens verkoop motor. Alleen uitgepakt en in elkaar gezet, letterlijk 3 keer gebruikt. Gewoon nieuw dus. Liefst ophalen, anders kosten...
  11. D

    Supermooie z.g.a.n. Yamaha R1 2009 (model 2008)

    Te koop aangeboden: Mijn prachtige, werkelijk z.g.a.n., Yamaha R1! Motor verkeert werkelijk in smetteloze staat en is altijd met veel liefde onderhouden. 07-02-2009 is de datum 1e tenaamstelling (dus nog geen 2,5 jaar oud!!!). Km. stand is op dit moment 15.124 (wordt nog op gereden)...
  12. D

    z.g.a.n. michelin pilot power pure

    In de maat 120-70-17. Nog geen 1000 km mee gereden. Band zat op mijn motor toen ik deze kocht bij de dealer. Ik heb er nu een nieuwe set Bridgestone's ondergelegd. Bieden maar. Als ik tijd-zin heb maak ik wel ff een foto. Geen circuitband, geen bijzonderheden verder.
  13. D

    Zwarte carbon look rem- koppelinghendels Yamaha R1 2004-2008

    Zoals de titel aangeeft... Setje is z.g.a.n. 25 euro? Binnekort een foto-tje :W verzendkosten voor koper.. is 2 euro nog wat
  14. D

    originele z.g.a.n. rem-schakelset yamaha R1 07-08

    Zoals de titel aangeeft.. 225 samen, 125 los per stuk. Zijn werkelijk z.g.a.n. reactie via pm of mail: davidkoert apenstaart hotmail punt com
  15. D

    r1 2007-2008 spul

    slotje!
  16. D

    Leuke stevige motortrailer/motoraanhanger voor weinig geld!

    Leuke, stevige motortrailer. Is zeer stabiel, ook bij hogere snelheden! Nieuwe betonplex bodem. (1 jaar oud) Vorig jaar in de hammerite gezet. nieuwe verlichtingbalk en bedrading. (1 jaar oud) 1 rijgoot, maar makkelijk om te bouwen voor twee motoren 295 euro
  17. D

    Yamaha R1 model 2008! Superdik en compleet.. PVM wielen!!

    Te koop aangeboden: Prachtige z.g.a.n. Yamaha R1 model 2008 Bouwjaar: 22-09-2007 Kilometerstand: 11.000 (wordt nog mee gereden met mooi weer) 189 pk bij een ledig gewicht van 177 kg!! (http://www.yamaha-motor.nl/products/motorcycles/supersport/yzf_r1_2008.jsp?view=techspecs) Motor...
Terug
Bovenaan Onderaan