Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: motormaatje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. motormaatje

    Verschillende leaseregeling voor motoren

    Ik kwam in een ander topic dit tegen: Ik heb sinds deze week ook een leasemotor, echter met een andere regeling: 14% bijtelling over de catalogusprijs ongeacht de prive km. Nu rijd ik bijna niet prive, dus dacht ik dat ik daar van af kon komen. Dat kon niet, omdat mij is verzekerd (ook door...
  2. motormaatje

    Kawasaki ZR-7S (2002) €1700

    Kawasaki ZR-7S Bouwjaar 2002 Km-stand 97000 In goede staat. Prima probleemloze (beginners)motor. Wordt nog dagelijks gebruikt totdat nieuwe motor wordt geleverd. Onderhoudshistorie vanaf 2007 (aanschaf). Altijd door garage onderhouden Extra's: Nieuwe achterband, Pro-oiler, Givi topkoffer...
  3. motormaatje

    Parkeren Schiphol 2009

    Ik moet morgen bij het Hilton op Schiphol zijn. Parkeren kost daar vele Euro's. Nu las ik op oude sites dat je de motor ook gratis kan parkeren in bijvoorbeeld P1 (naast het Hilton). Is dat zo? Oude info op bijv.: http://www.vcc-schiphol.nl/images/nieuwe%20Stalling.jpg
  4. motormaatje

    Werknemers op tweewielers verzuimen minder

    Van Nu.nl Motorrijden is dus heel gezond! *O*
  5. motormaatje

    motormaatje

    Deze week mijn A-rijbewijs gehaald (ruim 30 jaar na mijn BE) en een Kawasaki ZR-7S gekocht uit 2002. Rijdt een stuk lekkerder dan de lesmotor (Honda CBF500). Niks mis mee met die Honda om het op te leren, maar voor de langere afstanden toch wat minder. Ik ga woon-werk rijden op de motor...
Terug
Bovenaan Onderaan